Saated

30aastase sõidukogemusega Hannes Hermaküla sai endale lõpuks Eesti juhiload!

Toimetas Merilyn Närep, 7. jaanuar 2020, 10:08

20 KOMMENTAARI

s
sõna sekka/ 7. jaanuar 2020, 13:33
Erinevad riigid , erinevad seadused. Ka USA-s pole meie riigi juhiload kehtivad. Nii on ja virisemine ei aita !
m
masendav/ 7. jaanuar 2020, 13:14
maanteeameti maffialaadne rahapump töötab aegade algusest vägagi õlitatult, palju maksab juhiloa tegemine ja kui lihtne on see meerikamaal ja palju maksab ja kui keeruline meil...
o
Oswald/ 7. jaanuar 2020, 13:11
Mitu juhiluba peab siis sõiduauto juhtimiseks olema, et räägitakse juhilubadest?
k
Kas pean Mehhikos ära käima?/ 7. jaanuar 2020, 12:40
Kus siin on lähim riik, kus lubade tegemisel tervisetõendit ei nõuta? Eesti on oma nõudmistega üle võlli läinud juba oma 4 aastat tagasi. Määrusel all muidugi Taavi Rõivase allkiri....
h
Heh/ 7. jaanuar 2020, 12:49
Vahetasin hiljuti lube ning tervisetõendi tegemine võttis aega 5 minutit, plus arsti juurdes käik. Kontrollitakse silmi (liikluses vajalik), vererõhku (hea kontrollida vahel), veresuhkrutaset (eelmiselga sama) ja kaelaümbermõõt (pole eriti uurinud, milleks). Ainuke asi, mis on tüütu ja üsna mõttetu, on see paberite täitmine, aga pole hullu. Vähemalt kontrollitakse midagigi.
h
Horros/ 7. jaanuar 2020, 12:33
MITU AUTOJUHILUBA ta siis sai? ÕL ei erine ka Delfi düsgraafikutest karvavõrdki, tööle värvatakse ikka need kel puudub mõtlemisvõime ja EI OSKA KIRJUTADA.
ä
Äkki/ 7. jaanuar 2020, 13:13
mitu kategooriat, need teevadki kokku mitu.
t
tõnu/ 7. jaanuar 2020, 12:12
ma ei väsi imestamast miks kõik eestlased nii lambad on. kaasaarvatud hermaküla, kes ei vaevunud uurima MIKS selline jabur olukord üldse võimalik on! kõik meie naabrid, soome, läti ja isegi venemaa on liitunud nii genfi kui ka viini konventsiooniga, aga meie eeskujulik digiriik ja 101 lammast riigikogus pole siiani viitsinud asjaga tegelda. selle asemel kulutavad teadlikumad kodanikud ark-i uksi ja oma aega ning raha ja taotlevad rahvusvahelisi juhilube juhul kui on vaja juhtida autot riigis, mis pole viini konventsioooniga liitunud. miks ei ole eesti genfi konventsiooniga veel liitunud?
j
juriidiliselt filigraaannne/ 7. jaanuar 2020, 15:22
see on selleks nii, et aafrika riikidest pärit kodanikud ei saaks automaatselt juhiluba siin Eestis.
s
Sõidan ka Soome lubadega./ 7. jaanuar 2020, 12:12
Aga Eestis on tihti probleeme politsei teadlikkusega. Väidavad, et kuna olen Eesti sissekirjutusega, pean load Eesti lubade vastu vahetama. Kui siis näitan neile lubadel olevat kehtivusaega, ja et on Euroopa Liidu seadused, jäävad pika, vingus näoga vahtima. Siis ei oska nad midagi kosta. Närima on Eesti politsei kange. Aga seadust jälgima laisad.
k
Kas to miinus/ 7. jaanuar 2020, 12:23
on Eesti liikluspolitseinik?
s
Stakan K.Butõlkin/ 7. jaanuar 2020, 11:53
Boo-oring. Selle asemel, et kõgile niigi teadaolevat eesti lubade saamise saagat tutvustada võiks Hermaküla rääkida mismoodi USA-s lubade saamine käib. Oleks huvitav võrrelda.

o
OOO/ 7. jaanuar 2020, 11:50
Ameerika ja euroopa liikluskultuuri ei anna kuidagi vôrrelda. Seal sôidad ja puhkad siin (Euroopas) aga käib üks harakiri ...
m
mida nüüd Hermaküla reklaamis?/ 7. jaanuar 2020, 11:19
kuidas saab tal olla staaž 30 aastat kui Eestis elades polnud temal juhtimise õigust ?
p
Paul/ 7. jaanuar 2020, 11:36
Kui uudist ikka korralikult lugesid või kuulasid, oleksid pidanud aru saama, et sõitis USA juhitunnistusega, selle kehtivus lõppes ja Eesti seadused nõuavad juhtimisõiguse pikendamiseks teooria- ja sõidueksami sooritamist.
p
Paulile/ 7. jaanuar 2020, 17:36
no siis on ikka Ameerika juhilubadel ikka pikk kehtivusaeg Eestis ja kui pikk see siis oli temal ? sellest ei räägitud . Ta on ju väga pikalt Eestis olnud juba
t
Teeline/ 7. jaanuar 2020, 20:10
Mul pojal Soomes juhiloa kehtivusaeg 50 (viiskümmend) aastat.
v
Vana sohver/ 7. jaanuar 2020, 11:17
Liiklusavariid juhtuvad pigem hooletusest kui teadmatusest (oskuste puudumisest). Selliste eksamite täiendav nõudmine on mõttetu. Inimene ju kogemustega juht.
s
sundkindlustusega/ 7. jaanuar 2020, 13:19
sama nali, oled suur ülemus, sõidad ametiautoga, siis koondatakse töökoht ja endine ostab ka sama auto endale ja nüüd peab hakkama maksma kindlustust sama koefitsiendiga, kui algaja. Samuti elukutselised, sõitnud töömasinaga mitukümmend aastat, aga kui ostad isikliku samasuguse masina, siis maksad kindlustust, kui algaja.
m
Mureva/ 7. jaanuar 2020, 11:04
Heh, ma sõidan juba 30 aastat soome lubadega, ei viitsi vahetada. Politseid vahel uurivad 15 minutit neid, et kas on ikka ehtsad ! :)