Saated

ESTONIALT PÄÄSENUD VEOKIJUHT RAIVO: laevast väljapääsu otsides haaras keegi mu kotist ja mu ainus mõte oli, et pean sellest vabanema

Toimetas Katharina Toomemets, 2. september 2019, 22:01

242 KOMMENTAARI

k
kikk/ eile, 10:21
ilmaasjata on see saade tehtud. Raivo, Te ei oleks pidanud midagi rääkima, inimesi on igasuguseid .Nüüd on mõnelgi põhjust Teile öelda- näed lükkas vöö kyljes rippuja maha....ei pakkunudki galantselt enda päästeparve nööriotsa kellelegi teisele.
h
H/ 4. september 2019, 16:21
k
Kkk/ 4. september 2019, 13:53
Mul jäi sinna laeva tädi mees ja sõber kes pruudile sünnipäeva sõit teha.
m
mõru naer saalis/ 4. september 2019, 09:23
Kirjutasin vastlakuklitest, mida kunagi keegi tasuta jagas ja kuidas mass käitus, aga see läks modereerimisele. Nii et roppusi tohib kirjutada, aga vastakuklid on kurjast,
k
Kummaline./ 3. september 2019, 23:26
Mõtlen juba tükimat aeg, kes on need inimesed video lõpus kes end pressi eest varjavad ning miks .... https://youtu.be/NS0ruOVIWOg .
9
9 inimest:D/ 3. september 2019, 23:41
nagu just need 9 kadunud estonia töötajat.
i
Ilma poliitkorrektsuseta./ 3. september 2019, 21:59
II maailmasõja järgseid suuremaid massimõrvu Euroopas.
o
Onu/ 3. september 2019, 23:03
Kõik eluga pääsenud on vande all. Nad räägivad ainult ebaolulisi nüansse aga reaalsust nad rääkida ei julge. Naine kes pääses, ütles, et ma nägin, mis toimus, ma pean lapsed üles kasvatama ja sellepärast ei saa rääkida.
j
Jah, sest õnnetusi tegelikult ei ole olemas. Ja maa on pealegi lame!/ 3. september 2019, 23:45
MART HELME AVAB UURIMISTOIMIKUD ;;;; JA LÄHEB ISIKLIKULT SM, PUTINI JUURDE !/ 14. september 2019, 07:25
Paluda tuleks SM, PUTINIT ,,,KES TOOKS OMA VÕIMSA TEHNIKAGA ----""ESTONIA PÕHJAST ÜLES ,,,, 2, Küll siis SAAME TEADA ,,,,MIS TOIMUS LAEVAS JA MIS HIRMUS PAUK SEE ÖÖSEL OLI ;;;; SEE OLIGI MEIE MASSIMÕRV . OLIN ISE MIIDURANNAS,, Räägime SUUD PUHTAKS"" Miiduranda TULID KESET ÖÖD KA KAKS KALALAEVA --JUST TERVETENA KOJU ;;? OLI KÜLL TORMINE MERI ,,AGA KALAMEHI KÜLL ÄRA EI UPUTANUD ;;; SELLEL ÖÖSEL SAIME VEEL 28KASTI RÄIME JA SÕITSIME HOMMIKUL TURGU ;;

s
samal ajal olid ju / 3. september 2019, 21:33
läänemeres nato õppused, meri täis nato sõjalaevu. Huvitav, kuidas need midagit raadioeetrist ei kuulnud ja appi ei tulnud?
v
vastas ainult Soome laev , või oli see hoopis Soome rannavalve,ei mäleta.Seda kutsungit ja vastust / 4. september 2019, 10:38
m
meenutame/ 4. september 2019, 14:47
ca kell 1.20 antud ahastavale appikutsele vastas M/S Silja Europa. Esimesena saabus sündmuspaigale M/S Mariella. Kuid väidetavalt olla esimene katse ühendust saada olnud päris palju aega varem, aga seda ilmselt ei kuulnud keegi. On olnud ka juttu, et mittefunktsioneerivate (välja lülitatud) EPIRB-ide kõrval olla olnud rikutud Estonia sideantennid. Ehk keegi teab lähemalt pajatada. Samuti on mainitud, et Tallinnas oldi laeva mittetavapärasest seisundist teadlikud oma tund aega varem. Ja kes käis lennukiga uppuvat laeva "inspekteerimas"?
m
metsik tsenseerimine käib./ 3. september 2019, 21:12
kommentaarid kaovd kulutulena.
k
kirjtuaisn sellest/ 3. september 2019, 21:17
kuidas ven.e peaminister helistas kohe peale 1.st ametlikku uudist uppumise kohta meie kriisikomisjonile, kus nii valitsus kui riigg.ikai.tse kommisjon koos olid. pakkusid laeva kohest pinnale tõstmist koos kõigi õhukindlates siseruumdies lõksus oelvate ionimeste päästmisega. ainulkt tingmusel, et nede sõjavägi teeb kõik tööd. meite omad olid välisel survel pidanud ära ütlema. Allikas: kriisikomisjoni liige, minu ednine naaber.
k
kõne tuli hommikul kl. 5 paiku. / 3. september 2019, 21:30
peale esiemse rahvusvahelise uudesteagentuuri Associated Press teadet.
t
tsensuuuur möllab täiega!/ 3. september 2019, 21:08
m
minut peale esimest teavet meedias/ 3. september 2019, 21:03
hommikul 5 paiku, helises telefon vabariigi valitsuse kriisikomisjonis: valitsus ja riigikaitse komisjon. Helistas vene peaminister või 1.abi (ei mäleta enam täpselt) ja pakkus abi: ainult venkudel oli tollal tehnikat, millega sai laeva koheselt pinnale hulpima tõsta ning siis kahe allveelaevaga lähedl asuvale madalikule tõmmata. see võimaldanuks päästa kõiki laeva õhukindlates ruumides elus olevaid. 2 päeva nad olid veel elus. Ainuke tingimus: kõiki töid teostab vene sõjavägi. Välisel survel oli valitsus sunnitud seda abi vastu mitte võtma. Algne info:kriisikomisjoni liige.
n
nii on/ 4. september 2019, 10:05
kusjuures jah, suht lähedal peaks olema korralik madalik, sügavusega mitte üle 15-20 meetri.
s
See "mäng" ei ole puhas/ 3. september 2019, 20:53
Mina ei kaotanud selles õnnetuses isiklikult oma lähedasi,aga see õnnetus hetk ja aeg on mul siiani meeles.Ja niisama kuualtes ja vaagides jääb ka minule küsimus:miks ei tõstetud laeva pinnale?Miks taheti see hoopis tsemendiga kinni katta?Miks nii kiivalt hoiduti selle põhjalikku uurimist.See on kahtlus,mis jääb igaveseks.Ja meie Mart Laar,no andke andeks,see töllakas valetas alalõpmata iga asja,ise oli näost tulipunane.Meenutagem või seda pildi tulistamist.Püha öö,millest üldse rääkida.Aga inimene peab olema nii vana,et seda oleks võimalik meenutada ja selle üle mõelda.
l
3. september 2019, 20:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Juss/ 3. september 2019, 22:00
Lastiks olevat olnud hiina päritolu kõrgetehnoloogiline kosmose aparatuur
n
nendest 2 ei nõustunud kummagagi./ 3. september 2019, 22:03
nende laibad tulid tundmatuseni moonutatuna eesti. Kuigi olid turust helistanud omastele, et elu ja tervise juures. Kaelas näiteks läbivad torkehaavad. Võitlesid elu eest...
k
KH/ 3. september 2019, 19:39
Soovitan lugeda Stefan Torsselli "Parvlaev Estonia Rootsi riigi hukk" raamatut.

v
vanaproua Suure-Jaanist/ 3. september 2019, 18:35
teab, et hukk oli seotud presidendi relvaäriga.

e
eluinstinktist/ 3. september 2019, 16:35
Kui Titanicul selgus, et päästepaate kõigile ei jagu, läksid härrasmehed laeva restorani, tegid napsud ja läksid fataalselt oma hukule vastu. Nagu näiteks kullakaevanduste suuromanik Guggengheim. Ka kapten Smith keeldus päästevestist ja orkestergi mängis kuni lõpuni. Mehi oli päästepaatides vähe. Ja needki olid pigem kolmanda klassi plebeid. Põhimõteteta mehed, kes ei trügisid sinna ise, kuigi maha jäi hulk naisi ja lapsi. Et vaid ellu jääda. Tõsi, olid mõned argpüksid ka kõrgemast klassistki. Nagu näiteks laevakompanii direktor Bruce Ismay.
s
selektsioon/ 3. september 2019, 16:00
Need kes püüdsid olla abivalmis, naisi ette lasta, teisi aidata ja viisakad olla, need jäidki kahjuks sinna laeva, oma märga hauda. Pääsesid pigem need, kes end eluinstinktil juhtida lasksid, et igaüks iseenda eest. Kes trügisid, tõuklesid, teisi eemale lükkasid ja kas või lõidki. Kui vaja, tallasid ka jalge alla. Peaasi, et vaid ise pääseks.
s
3. september 2019, 15:26
Saaks vaadata uuesti saadet mehest,kes üüritas päästa kõige ennem teisi.Ja õnneks pääses ka ise.Näidati 20 aastat tagasi.
a
Anu/ 3. september 2019, 15:23
....aga,mina mõtlen, et kui kasutati Ukraina posijat/selgeltnägijat!!!!Tema ehk teadis arvata, mis tegelt juhtus!!???
e
elu ju armas/ 3. september 2019, 15:31
Vigala Sass sai igatahes sellise telefonikõne: kui suu lahti teed siis......

k
kellegi kommi vastuseks/ 3. september 2019, 13:40
https://www.ohtuleht.ee/166716/sirje-piht-teab-estonial-kaduma-jaanud-abikaasa-paasemisteed
r
./ 3. september 2019, 14:10
räägiti, et BNS-i töötajad (pole nagu kõige lollim seltskond) nägid kapten Pihti videos ja mingil hetkel oli see koht välja lõigatud ja kadunud ta oligi...
t
teadsid küsida...irw/ 3. september 2019, 14:45
Kapo ametnikud käisid Sirje Pihtilt tema kodus küsimas - kus tema mees on.
k
Kriss/ 3. september 2019, 18:05
Mõtlema paneb ka see, et Piht kuulutati vahetult peale kadumist Interpoli kaudu tagaotsitavaks. Ilmselt tema kadumisega olid seotud mingid kolmandate riikide salateenistused, mille tegevus käis üle Soome/Rootsi peade ja nende teadmata.
k
Kas/ 3. september 2019, 13:30
tõesti need saate tegijad ei saanud aru,et nad rebisid lahti 25 aasta tagused haavad?Minul ei olnud seal laeval küll ühtegi lähedast ega tuttavat kuid ometi meenusid need sündmused nagu oleks olnud need eile..Ei hakka kirjutama unenäost mida öösel nägin ega sellest,et ei saanud tööd teha päeval mil sellest õnnetusest kuulsin.
h
Hmmm le/ 3. september 2019, 13:26
haige loogika,miks yldse midagi vedada,kui ette teada,et 100 meetrit allapoole läheb
n
Need saated/ 3. september 2019, 13:26
lõpevad jälle sellega et midagi uut ega rabavat ei kuule. Jääb meelde ainult saatejuhi silmadele tõmmatud.soni
b
Bob/ 3. september 2019, 16:24
Tundub jah, et selle silmini soni all on mingi suur müstiline saladus peidus
s
3. september 2019, 13:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
ja sina, õiekene,/ 3. september 2019, 14:03
tulid siia õilmitsema ja teisi parastama. Sa sobiks põrgukatlale tuld lisama.
v
vaatasin eile/ 3. september 2019, 13:12
ja usun et ta ise oligi kahtlase koorma juht:miks ainult tagaluuk korraks kinni-lahti kontrollimisel,polnud nimekirjas,oli kallis telefon antud ja igal juhul pidi laeva saama,juba oodati sadamas hilinenemisega
v
vaid 4 autot eestis/ 3. september 2019, 13:42
Pigem on kahtlane ülemuse soov iga hinnaga tankida ja laevale jõuda... ja laev ootaski,ning juhti laevale ei registreeritud.
v
Vaatasin ka / 3. september 2019, 13:59
Mina ka vaatasin, olen 100 % kindel, et Raivo ei olnud selle kahtlase koormaga autojuht! :)
k
Karolina / 3. september 2019, 16:29
Ei olnud, mees kellel on poeg ja armastav naine ja perekond , ei riskiks kunagi sellise lolluse pärast et olla kahtlase koorma juht ......Raivo tavaline rekkajuht kes tegi oma tööd ja täitis lihtsalt haige ülemuse käsku
t
Teeline/ 3. september 2019, 21:38
Karolina / täna, 16:29 Palju neid veokajuhte on, kes teavad, mida nad tegelikult veavad? Laaditakse peale 33-34 alust, kastid-karbid kilesse mähitud. Juht näeb ainult seda, mis saatelehele on kirjutatud, mitte seda, mida kastid tegelikult sisaldavad.
m
mida juttu/ 3. september 2019, 13:12
1994a oli mul ilus väike Ericssoni mobla mis mahtus taskusse.Estoonlased tulid alles puu otsast alla 1994.
m
mida juttu-le/ 3. september 2019, 13:28
Kas sa oled D. Klenski, kelle arvates eestlased puu otsas elasid enne nõuka võimu?(raadiosaates, irvitades)

e
3. september 2019, 12:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kui Eesti riik kehtetu on, mis riigis me elame siis sinu arvates? Nõukogude Liidus või? / 3. september 2019, 13:17
h
Hmm/ 3. september 2019, 13:20
Kas arvate, et Raivo, kellel oli kodus 6- kuune poeg, oleks täiesti teadlikult vedanud lõhkeainet laeva teadmisega, et laev läheb põhja?
i
Inimene / 3. september 2019, 12:52
Palju mikse...milleks oodata autot keda polnud nimekirjas ja kaks autot oli mille järel oodati.Üldse on see saade väga väär ja valet täis!
k
kahjuks/ 3. september 2019, 12:25
tõde peitub merevete sügavustes .....
MA USUN ,,ET VENEMAAL ON SELLINE VÕIMSAM TEHNIKA OLEMAS/ 14. september 2019, 07:30
TÄPSELT NII ;;;SM, PUTIN VENEMAALT --PAKKUS KOHE ABI ET SELLINE MAJA MÜRAKAS ---KOHE ÜLES TÕSTA ???

t
tea,/ 3. september 2019, 11:53
et pääsemine on päästja enda asi...
s
sõna sekka/ 3. september 2019, 11:52
Oh aegu , järjekordne vilepuhuja U.Liivi poolt toodetud selgeltnägijate pundist. Liiga palju vastuolusid on selle Raivo jutus , et seda uskuda . Näiteks sadamast Tartu mnt. tanklas tankimas käimine -ajafaktor liiga lühike , siis veel see telefonide saaga - ei olnud see asi arenenud nii kaugele - aasta oli1994. P.S. Igal aastal katastroofi päeva lähenedes tuleb neid vandenõu teooriaid nagu Vändrast saelaudu , ja igaüks räägib "tõtt". Ehk aitab juba !
r
realist/ 3. september 2019, 12:05
Nii see on, vastuolusid on teisigi. Inimese mälu ei saa usaldada, teeb trikke, sellel teemal on ka raamatuid kirjutatud.
y
Ylle/ 3. september 2019, 12:23
Kas siis tunni ajaga ei s6ida?
t
to ylle/ 3. september 2019, 12:37
et siis teadis, et peab sellele laevale minema, pilet ju oli, aga riskis, et ei jõua ära käia? tegelikult ju ei jõudnudki, jäi 10 min hiljaks, tavaliselt poleks peale ju saanud? pilet polnud sugugi nii odav, et tasuks jääda maha ja järgmisele uus pilet osta. või?
R
???/ 3. september 2019, 13:49
Rekkamees sõidab laeva tühja paagiga
ä
ärge lahmige/ 3. september 2019, 14:33
Guugelda Cell phone 1994 ja näed, et tolle aja tootjatel olid ca 200 g klotsid juba olemas
x
xxx/ 3. september 2019, 11:52
Ei tohi rahvas teada kuidas süütud inimesed tanki pandi ja ohverdati juhtide kasusaamise nimel,see koos järgneva tunnistajate likvideerimisega on jõhkraim massimõrv mis siinmail toime pandud,tasub teada,et mõista. mida siinselt pättidest "eliidilt" tulevikus rahval oodata on.
k
3. september 2019, 20:36
Küll karma saab süüdlased kätte.
k
kodanik/ 3. september 2019, 11:51
see telefoni jutt ajab südame pahaks - ei olnud sel ajal pisikesi telefone veel, olid need 5 kilosed kohvrid või pidid olema superrikas...
n
3. september 2019, 12:21
No Soomes oli küll üsna kotti mahtuv Nokia olemas juba, väoksem kui telliskivi
a
Ahah/ 3. september 2019, 13:23
1996ndal aastal ostsin pisikese Mitsubishi telefoni, klapiga. Oli juba ka 1994nda aasta sügisel täiesti ok mõõdus mobiile. Ära unusta, et Raivo tegi sõite üle Rootsi Hollandisse ja võis vabalt ka sealt vähe kobedama telefoni osta, mida tollal Eestis veel paljud näinudki polnud.
m
mul oli 94. aastal mobira telliskivi/ 3. september 2019, 20:19
b
bens/ 4. september 2019, 10:37
Oli olemas kyll,ka mina ostsin Rootsist 1995 a. kasutatud mobla,mis oli kyll paks ja aku pidas alla 1 tunni,aga mahtus ilusti pintsaku tasku...mingi Motorola...
m
Minu arvamus on, et/ 3. september 2019, 11:42
ei ole siin õigust kritiseerida pääsenuid julmuses või üle laipade minemises, selles kohutavas olukorras ei tea keegi,kuidas ta käitunud oleks..Seal ei saanud tegutseda päästjana, vaid päästa iseennast! Tubli, Raivo, ikka sama tugeva tegutsejana edasi!
n
nõustuja/ 3. september 2019, 11:58
Kunagi rääkis üks ameeriklane,kes sattus looduskatastroofi keskele,kuhu tuli lennuk inimesi evakueerima---et tema oli oma peas selliseid situatsiooni läbi mänginud, pidas ennast erudeeritud, mõistlikuks inimeseks, kes käitub inimlikumast inimlikumalt ja annab õigluse nimel kasvõi elu. AGA SIIS?Ta ütles, et ei tundnud hiljem järele mõeldes ennast äragi---loom, kes trampis üle naiste ja laste...
t
to 11.42/ 3. september 2019, 12:12
vaata saadet ja ära lahmi... üle laipade minekust rääkis saatejuht Raivoga.
n
nõustujale/ 3. september 2019, 12:30
Inimene ongi ju egoistlik loom, selle avaldumiseks ei pea mingit erilist kriisi olema, seda näeb mistahes defitsiidi puhul (nt järjekorrad). Mõnedel üksikutel on vaid lihtsalt imetlustvääriv, õilis suhtumine maailma, sh teiste aitamisse.
j
jah/ 3. september 2019, 12:40
seda ei heidagi ette ju, muud asjad nagu kotist tuli lahti saada, aga seal teiste otsas oli veel võimalus kotist asju siis välja võtta, kuigi koti keegi tiris? ja kuhu need asjad siis pandi, mis kotist välja võeti? ei kõla loogiliselt. aga enda päästmine on ok, mis teha, elu ongi karm sellisel hetkel.
n
naine/ 3. september 2019, 11:41
pisut häiris saatejuht, tema olemine ja kõnemaneer.Natuke liiga palju rõhutati müstikat. Eelkõige on see ikkagi kohutav tragöödia, kus tuhandete elud ja unistused purunesid kildudeks...Muidugi,ei tohi seda kunagi unustada.
e
ei vaadanudki saatejuhi pärast/ 3. september 2019, 12:41
jah, see saatejuht on vastuvõetamatu lihtsalt, ei suuda vaadata.
v
Vastuvöetamatu/ 3. september 2019, 19:50
soni vöi mütsilott on peas. Juba riietus teeb vastumeelseks.
h
Hämmingus !/ 3. september 2019, 11:39
Kuda kuda ? Haiglas teistel olid telefonid voodi kõrval ja neile helistati !? 1994 polnud mobiilid veel nii levinud ! teiseks, vees hulpinud mobiil kindlasti ei tööta ! Ja et igalühel lauatelefon voodi kõrval !? No kuulge ! Hülge jutt !
i
inimene/ 3. september 2019, 11:26
Tol ajal jooksid nimed mustal teleekraanil ja vastavalt sellele, kust info tuli, et kes pääses, lisati nimi juurde. See katastroof oli nii jube,laev läks põhja kiiresti, kes veel mäletavad, et parem mitte neid pääsenuid ära kasutada.

n
Naine/ 3. september 2019, 11:23
väga hea saade oli,tervisi Raivole
m
Mare/ 3. september 2019, 11:31
o
Oh jah!/ 3. september 2019, 11:22
Vandenõuteoreetikud teavad tõde - tõdesid on mitu ja need räägivad üksteisele vastu aga ikka on nendel õigus!
a
aga/ 3. september 2019, 11:48
kas usute kell 01.15 visiiri ärakukkumise- muinasjuttu? Ja vasturääkivusi leiab ka lõppraportist nii et mühiseb.
KÜLL ASJAOSALISED TEAVAD ---MIS PAUK SEE OLI !/ 3. september 2019, 11:56
SEE ESTONIA KINDLASTI ei OLEKS UPPUNUD ,,ERITI NII KIIRESTI ? KUI MINA PAARIMEHEGA RÄIME VEDASIN JA KUI TALLINNA SADAMAS KALALAEVA OOTASIME JA SEE KALALAEVUKE JÕUDIS SADAMA ! JA SELLINE MÜRAKAS ESTONIA LÄHEB PÕHJA? SEE OLI --MEIE INIMESTE HÄVITAMINE
m
3. september 2019, 11:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
RM/ 3. september 2019, 12:06
Aga nii oli ju. Väga hästi on meeles see aeg kui osad algselt päästetute nimekirjas olnud nimed võeti sealt hiljem maha ja nende inimeste kadumine on tänaseni lahendamata. See pole muinasjutt vaid reaalsus.
l
3. september 2019, 12:32
Lo ll iks tehakse, aga kes asja selgitanud saand vastu näppe
j
just nii, kuidas saab?/ 3. september 2019, 12:45
ise kuulasin kuku raadiost, nimesid loeti ette, kes pääsenud, nende seas oli ka kuku raadio saatejuht Tiit Meos. oli ja oli, aga pärast teda enam äkki ikkagi polnud? mismoodi? kuniks keegi ei selgita usutavalt, kuidas selline asi sai olla, seniks ei usu ka ametlikku versiooni. sama jama on kapten Pihtiga, no palju inimesi ikka nägi teda telepildis, pärast polnud enam seda telepilti olemas? kuidas? noh, keegi teab, kuidas ja miks.
m
mäletan/ 3. september 2019, 13:54
et tõepoolest räägiti, et BNS-i töötajad (pole nagu kõige lollim seltskond) nägid kapten Pihti videos ja mingil hetkel oli see koht välja lõigatud ja kadunud ta oligi...
p
Pensionär, vanaema, õpetaja.../ 3. september 2019, 11:17
Pealkiri väga kohatu! Kogu saates, mis väga hoolikalt ja inimlikult tehtud, polnud ju see lause mingi UBA!

m
3. september 2019, 11:15
Metsik rahuajal toimepandud kuritegu. Süüdlased on siiani avalikkusele teadmata. Vastuseta küsimusi on liialt palju, et seda saaks tõlgendada õnnetusena. Kes annab ja kes võtab õiguse hukuga seotud materjalid aastakümneteks salastada?
k
KES SULGES --NEED UURIMISE MATERJALID JA MIS KÕVA PAUK SEE OLI/ 3. september 2019, 11:59
MA ARVAN ----ET OMAKOHUS TULEB VARSTI
k
3. september 2019, 20:41
Kuigi inimestele on süüdlased teadmata, ärgu nad arvaku, et on pääsenud. Jumala karistus tuleb!
k
3. september 2019, 11:13
n
nii/ 3. september 2019, 11:11
Vaprad inimesed, kes olid nõus saatesse tulema. On ainult tervitatav, et teemat hoitakse aktuaalsena. Varsti on selle kurva sündmuse 25. aastapäev ja siiani ei ole osalised riigid suvatsenud avaldada tõde. Meile sõbraliku riigi peaminister olevat juba tund-kaks peale Estonia veepinnalt kadumist teadnud, et kõige taga oli visiir. Kuidas see võimalik on? Veel: pääsenud nägid enne laeva uppumist nende kohal tiirutavat lennukit; mitmedki märkasid eemalduvad MOB paadile sarnast veesõidukit; millist suurt objekti nägi osa inimesi vees jne? Kes ja mis? Miks ei avalikustata kaptenisillal nähtut?
i
imestap/ 3. september 2019, 12:01
Tõde on ju avaldatud. Kas peab s i n u tõe avaldama?
t
to: imestap/ 3. september 2019, 12:05
k
kaptenisillas filmitut / 3. september 2019, 20:32
ei saanud sel lihtsal põhjusel näidata, et kõiki oli tulistatud otse pähe, pead polnud otsas. Laibad koristati ära ja siis filmiti "ametlik" kaptenisilla video, see, mis siiani Rootsi kaitsejõudude Estnoia kodukal näha.
w
3. september 2019, 11:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Päris üllatavad faktid on ka siin: http://archive.is/lhidJ/ 3. september 2019, 11:31
i
3. september 2019, 10:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
ei -/ 3. september 2019, 11:13
kuni tõde ei ole avalikustatud, tuleb ka siin jätkata. On siililegi selge, et ühendkomisjoni raport ei sisalda kõike. Nin mida tegeid need läheduses olnud kaks laeva, mis on kogemata jäänud ka ametliku raporti joonisele kui "unidentified vessels".
i
Inetu 10;53 Jääd elu lõpuni väga Rumalaks JA TUIMAKS inimeseloomaks ,/ 3. september 2019, 12:01
SINA inetu ,,,10: 53 kas SINUL POLE KA LASTEST KAHJU? KES UPPUSID
t
to inetu/ 3. september 2019, 12:48
väga inetu on sinu sulgemissoov ehk püüd varjata tõde, alatu, alatu oled.
ä
ÄRA SIIS ENAM LOE "" Sina Inetu/ 14. september 2019, 08:01
TEAD 10::53 ,,,sina PANE ARVUTI KINNI ,,KUI SA Inetu elust midagi teada ei taha ? Need inimesed hävitati ! Nii suur LAEV ,,KUI ESTONIA ....EI SAA NII KIIRESTI UPPUDA ,,? SIIN AIDATI KIIRELE UPPUMISELE KAASA ,,,
h
harrastusarvaja/ 3. september 2019, 10:53
Tegelikku tõde teab üks ratastoolis jobukakk ja ehk veel mõni,kuid need on vakka,nagu kuldid rukkis.Mina arvan,et rambikinnitus purustati laenguga ja tegijad said kõigepealt paadiga minema.2.Kuhu ja miks "kadus" teatud arv inimesi eesotsas kapten Pihtiga,kus nad on?Avaldatakse pääsenute mälestusi,kuid olulistele küsimustele pole siiani vastuseid,mis tähendab,et lugu tuleb ikka edasi uurida.

m
mõistlik/ 3. september 2019, 10:40
hingehaavad on kõige hullemad ja eriti siis, kui need lahti ka veel rebitakse, kerge südamega see päästetud meesterahvas ju saatesse ei tulnud, keegi meist ei tea tegelikult, mida ta nüüd uuesti üle elab,ei usu, et haavad olid armistunud, ei soovi sellist saatuselööki ka oma vaenlasele mitte, kurb,väga kurb lugu, paluks ikka positiivseid komme,head inimesed...
v
vaataja/ 3. september 2019, 10:35
Jah.laev olnud ikka kreenis! Miks,äkki ühel pool eriti raskete koormatega sõidukid, polnud ehk piimapulbrid vaid mingi relvastuse..............! Mõelda võib kõike!
k
kaastunne/ 3. september 2019, 10:24
õnne sulle raivo ka edaspidiseks , ju mõtlesid ka oma pisipojale ja olid füüsiliselt heas vormis , mis sind päästis. Väga kurb , kuid ära mõtle sellele, kui pididki üle nõrgemate minema - , kui oleks nende selja taha jäänud siis lihsalt oleks üks pääsenu vähem olnud. Kõiki abivajajaid niikuinii ei oleks suutnud keegi aidata. Eks selle õuduse üks mahitajatest on oma palga juba saanud ja istub elu lõpuni ratastoolis.
r
ratastool/ 3. september 2019, 10:49
panga esimees, vot nii käivad Eestis asjad, vot see on tragöödia palka
1
10:24-st/ 3. september 2019, 10:58
Küll võib üks indiviid l0ll olla!

m
ma/ 3. september 2019, 10:17
Lootsin midagi huvitavamat! Ütles Raivo ju,et kuulis mingit pidevat kopsimist,laev ikka kreenis,................................................ja siis alles mingi kõva mats! Mis siis enne toimus? Nats kahtlane see kopsimine,laev kreenis!
a
Ats/ 3. september 2019, 11:02
Mis seal kahtlast on? Laeva vesiir loperdas nagu laudauks, sealt see kopsimine tuligi!
a
Ats/ 3. september 2019, 11:10
2
2ma/ 3. september 2019, 11:43
kustkohast pidi Raivo kopsimise põhjust teada saama, et selle põhjust nüüd avalikustada? mõelge, enne ka natuke!
n
noh/ 3. september 2019, 11:50
need, kes usuvad ametlikku versiooni: kui see kõik oli tõsi, siis miks taheti laev katta betooniga?..sisemine loogika ütleb, et midagi varjata
m
ma/ täna, 10:17/ 3. september 2019, 12:03
Kops, kops, kops---ja autod vajusid vastu laevakülge...Ei muud.
t
to ats/ 3. september 2019, 12:50
laperdas vees :D loodan, et tegid nalja ja päriselt ikka niiii rumaI ei ole.
t
To toats/ 3. september 2019, 14:03
Misasi sul vees laperdas?
t
3. september 2019, 10:12
d
dr. AiValutab/ 3. september 2019, 10:04
Kõigest koormavast tuleb vabaneda kui on küsimuse all oma naha päästmine.
s
see ütleb kõik mis laeva raadiorupkas oli juna toimunud/ 3. september 2019, 10:01
küsin - kus oli laeva radist (likvideeritud) miks andis Mayday edasi madrus?
Š
kus oli laeva radist ,miks andis Mayday edasi madrus?/ 3. september 2019, 12:07
k
kapteni sillas olid/ 3. september 2019, 22:05
kõik laibad ilma peata; kõik said sirgelt kuuli pähe.
b
btw/ 4. september 2019, 00:44
...ja kus on see madrus kes karjus mayday ? pidi ju rääkima, mis tegelikult toimus...
m
Max/ 4. september 2019, 10:44
Sel ajal radiste juba polnud laevadel olemas...aga miks andis edasi SOS signaali madrus,on jah kysimus? Kui seda madrust poleks olnud,kas kujutate ette,et sel juhul oleks pääsenute arv..... 0 inimest!
p
phhh/ 3. september 2019, 09:59
see u.e.liiv hakkab oma sensitiivijamaga...
s
s/ 3. september 2019, 09:59
sellele artiklile ei oleks tohtinud avada kommentaariumi
s
ss/ 3. september 2019, 10:38
aga milelle sis veel? Enamus arikleid on nagunii juba vaid tellijatele loetavad. See teema aga müüb
t
to s/ 3. september 2019, 11:48
arvan sama sest ,kui kommentaarid avasin,mõtlesin hirmuga,et mida nüüd pääsenu kohta ütlema hakatakse!!! Meil ju õelus ruulib!
õ
Õudus/ 3. september 2019, 09:58
surmatunnil ka veel võõrast kotti rabama
r
rootslasest pääsenu/ 3. september 2019, 10:16
rääkis et kuldkette olla kaelast rebitud tekil olles.. need väited on küll kummalised
k
3. september 2019, 11:28
kudkettide lugu on ka õige, Kolme keti eest sai koha päästeparvele
h
häbilugu/ 3. september 2019, 14:32
Kunagi tundsin ühte pääsenut (meesterahvas), kes nägi kuidas mõned tugevamad mehed tõesti leidsid aega veel marodööritseda.
t
4. september 2019, 13:25
Tahtis pääseda mitte varastada.

&
3. september 2019, 09:58
"Staarpliiats" kui omal pole teemasid,siis ole tasa.TV saateid pole vaja spikerdada.Keda huvitas teema ,vaatas .Sellise raske teema kajastamise eesmärgiks komme koguda,on lame.Loo autor-kõik pole müügiks.
s
sul on asjad tagurpidi/ 3. september 2019, 10:06
just selle telesaate eesmärk ongi - kõik müügiks
t
to 9.58/ 3. september 2019, 12:53
huvitas, aga ei vaadanud. mina ei vaadanud saatejuhi pärast, teda on võimatu vaadata, mõni ei saanud vaadata või mis iganes. pole sina mingi ütleja siin.
t
Tulemees/ 3. september 2019, 09:54
Noh, sellises olukorras on vaid kaks varianti. Kas raputad teised enda küljest maha ja pääsed... või teed sealsamas enesetapu. Kunagi meie suguvõsas juhtus selline asi küll. Põles maja. Päästetute hulgas oli üks noahaavaga. Tema pajatas siis, et oli end seal keset leeke noaga torganud. Tal olnuks võimalus end ise päästa. Lihtsalt tal hakkas häbi, et ei suuda vanureid tulest päästa.
l
lugeja/ 3. september 2019, 09:23
Küll on hea kritiseerida ja arvustada, kui ise pole midagi niisugust läbi elanud. Pahatahtlikel ja asjatundmatutel arvustajatel poleks üldse vaja siin kommenteerida.
e
ei kritiseeri/ 3. september 2019, 10:02
aga kõik varem loetu selle laevahuku kohta kirjeldab eelnevat teisiti. Laev väljus sadamast 30 minutit hiljem ja kuie siis kui laevale oli sõitnud kaks veoautot.
j
jah/ 3. september 2019, 10:30
kõik teised allikad räägivad salapäraste koormaga veoautodest, mida oodati, vb Raivo arvas, et oodati teda
1
10:02-le/ 3. september 2019, 10:41
Laev pidi valjuma 18:00 aga valjus 18:30. Artiklis on vale kellaaeg.
m
mees/ 3. september 2019, 09:18
ellujäämise instinkt on inimesel kõige tugevam nii ka Raivol nii et ürge mõistke teda hukka.Tõstke ükskord se laev ülesse ja tõde selgub aga ilmselt keegi väga kardab seda teha?
h
HeH/ 3. september 2019, 09:33
Paraku nii ongi. Ei saa seada ohtu enda elu teiste elusid päästes. Muideks - nii käituvad näiteks ka tuletõrjujad - enda elu ei seata asjatult ohtu teiste elude päästes. Esikohal on enda ja oma kaaslaste turvalisus ning ohutus. Tegemist on kriisiolukoraaga ning seal on igaüks enda päästja ning enda eest väljas.
l
loomulikult/ 3. september 2019, 10:11
ei mõista keegi siin pääsenuid hukka vaid otsitakse põhjusi,miks pääsenud nimekirjast kaotati .
t
3. september 2019, 14:35
Tavaline reisija ei ole treenitud päästja, kes selle elukutse valinud. Tavaline inimene käitub instinktiivselt. Väga vähesed säilitavad külma närvi ja veel vähesemad seejuures ka moraali. Kes ise ei ole sellises olukorras olnud, ei saagi mõista, mis toimub.
n
Naine/ 3. september 2019, 09:08
Saan täitsa aru et see inimene ei tahtnud nii väga saatesse tulla need kommentaarid on nii õudsad justnagu inimene oleks selle kõik välja mõelnud ta ju kirjeldab oma läbielamisi aga see kuidas rahvas kommenteerib see on jube.aitäh Raivo sulle ja kõike head!
t
Täiesti/ 3. september 2019, 09:07
Jube saade,,,,,, miks sellist asja üldse vaja Vaatasin pool saadet, rohkem ei vaatagi
t
to Täiesti / 3. september 2019, 09:35
miks jube ? See on reaalne elu ning päris sündmus, mis puudutab meid kõiki ning päriselt.
t
Tilde/ 3. september 2019, 09:54
Sündmus oli reaalne (siiani jube meenutadagi, igaühel meist oli vähemalt üks tuttav, kes hukkus, mul klassiõest laevakokk), aga saade on jube kuna esines see va saatejuht, nagu oleks tema olnud see kõige tähtsam, ilusam ja teadjam.
n
No/ 3. september 2019, 11:46
Alati on võimalus telekas kinni panna või lülitada teisele kanalile
o
Olav/ 3. september 2019, 09:03
Paistab tellimustööna kuna sellisel ajal ükski autojuht ei läinud sadamasse tühjade paatidega kütus mujal maksis ju rasket raha paistab et selle sarjaga soovitakse leevendada uurimist et nüüd teate kes oli viimane veoauto mis laevale läks ja mida oodati mitte 10 minutit vaid pool tundi Olav
u
3. september 2019, 08:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mõtlik/ 3. september 2019, 10:06
siis pidi küll juba laeva sadamast väljumisel midagi viltu olema kui laev juba enne vesiiri eelamdumist pikka aega ( istumine restos, siis kajutis , siis suitsetama minek ja alles siis kolksatus) greenis oli.

i
innuendo/ 3. september 2019, 08:53
tõesti VÕLTSPÕNEVIK on saate nimi. Ei midagi uut, ei midagi tõest. Töötasin sel ajal Rahva Hääles ja hommikul vara ei sõitnud Pärnu mnt. 67 a toimetusse, vaid sadama terminali ja sain laevas olevate reisijate nimekirja. Nimekirja lõpp on pastapliiatsiga kirjutatud nimed, osal puuduvad sünniajad. Kurb. Sügav kaastunne peredele, kes kaotasid oma lähedased.
m
Miks sa siis oma nime ei julge avaldada ?/ 3. september 2019, 10:57
Sa valetad !!! Neil puuduvat reisijate nimekirjad. Raadios valetati:"Sugulased helistage,me moodustasime fondi sugulaste aitamiseks." Tegelikult seda oli vaja allilmale tunnistajate kindlaks tegemiseks ja likvideerimiseks . Elmar Vaher vangi !
k
kõlab/ 3. september 2019, 15:03
nagu oleksid olnud ise laeval... milleks kaagutada kaldalt kui teised upuvad?
p
palun õppige eesti keele õigekirja, kõvad kommenteerijad./ 3. september 2019, 08:51
k
k.08.51-le / 3. september 2019, 09:38
Mis targutad ja näitad oma lo llia ju , nii kurb ja jube olukord, mis seal oli ja sul jätkub veel tahtmist lo lli mä ngi da või oledki see ...aga Raivole , katsugu ikka unustada .Meie sõitsime Rootsist tagasi 2 päeva enne Estonia hukku ,ostsin laevalt väikese mängukaru ja see on mul kodus , nohh ,,aukohal ,, ( oli mõeldud lapsele ) ,aga jätsin alles, meenutamaks neid, kes mu tuttavatest läksid ... :(
t
to palun õppige....../ 3. september 2019, 12:59
aga sa ise? lause lõpust ju hüüumärk puudu? või on see su meelest jutustav lause?
e
Ester/ 3. september 2019, 14:08
Ära nori õigekeelsust, mõtle ja arutle asja sisu
n
Nimi/ 3. september 2019, 08:49
Sellises olukorras tulebki end ise päästa. See ei ole isekas tegu. Teisi aitama jäädes oleks ta ise koos aidatavatega ära uppunud. Lisaks oli laev kreenis ja oma jõugagi raske inim-massis edasi liikuda, kuidas peaks siis jaksama kedagi teist kaasa vedada. Väga kurb sündmus aga kahju et neid haavu iga aasta lahti kistakse. Milleks see küll vajalik on...
t
3. september 2019, 08:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
K
niion/ 3. september 2019, 08:50
Kapteniga eesotsas..sellepärast on tõde väänatud ja vildakas.
t
to tõde on selline ehk tõeväänaja/ 3. september 2019, 09:27
loodan,et karma sind selliste sõnade eest kätte ei saa! Kõik võitlesid ellujäämise nimel,hoia oma haige arvamus endale.
h
huvitav/ 3. september 2019, 09:35
kuidas sa ise sellises olukorras käituksid? kui surm silme ees, siis töötab ellujäämisinstinkt ja kellel see on nõrk , see ei tule eluga välja
t
Tõe teadjale/ 3. september 2019, 10:04
seal ei olnud jalge alla tallamisest juttugi, kes suutis end käte jõu abil rippudes välja vedada, see suutis. Ei tea, kas sa oled mingi eriline Rambo ja oleks omal jõul sajad inimesed välja vedanud? Häbene oma kommentaari.
m
3. september 2019, 08:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tigekala/ 3. september 2019, 09:06
kes see süüdi peaks olema? meri? tuul? vanajumal?
m
meenutaja/ 3. september 2019, 09:43
Ja kes asja uurima hakkasid , kõik on läinud ?... , vist viimane uurija Soomest , läks ka mõned päevad tagasi ?!??
k
kui/ 3. september 2019, 10:18
on väga rasked läbielamused,need päevad kustuvad mälust.Olen ise seda tundnud.
p
paneme õla alla/ 3. september 2019, 08:26
tunneli ehitusele valitsus. märga hauda ei taha keegi enam .
m
Marleen/ 3. september 2019, 08:22
Katastroofiolukorras enamus inimesi enam teiste aitamisele ei mõtle. Nii ka see mees. Veel enam - seal oli jä-ti-seid (seda sõna ei luba ÕL kirjutada?), kes tõmbasid teistelt kuldkette kaelast . Kahju kui nad pääsesid. Kõnnib mõni neist ehk kangelase näoga nüüd ringi?

m
Mida ta niiväga uut rääkis?/ 3. september 2019, 08:10
Oleme neid erinevaid kirjandeid lugenud "Estonia" hukust saati. Kes kui palju ülistas, on iga kirjaniku oma nägemus. Minu meelest ei midagi uut. "Koolist võid haridust ammutada palju tahad. Elus peab omal mõistust olema"!
e
eks sa/ 3. september 2019, 15:06
kasuta samas olukorras ikka mõistust, ehk saad võimaluse!!
a
3. september 2019, 07:38
Arusaamatu, kui juba baaris oli õlu klaasis viltu ja hiljem ei saanud voodis, kreeni tõttu, külge keerata, siis kõik toimetasid rahulikult edasi?
p
Peameed/ 3. september 2019, 07:48
Et laev juba nii varakult greeni vajus, ei sobitu ametliku versiooniga, et "uppumine" algas peale vöörvisiirist vee sissetungimist!?
m
mina usun/ 3. september 2019, 09:59
sest pole välistatud, et mees ise oli greenis.
j
3. september 2019, 07:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jan/ 3. september 2019, 10:02
Ma olen korduvalt seda kogenud - kui ei suuda mitte midagi teha ja surm on nähtav ... kogu keha halvatud ja lõpuks ei suuda iseseisvalt hingatagi.
o
ok/ 3. september 2019, 06:59
Kui ma õigesti mäletan siis ainult 5% ellujäänutest olid naised, sest naistel ei olnud piisavalt jõudu ,et ülesse ronida. Nii palju siis feministide teooriast ,et naised on sama võimsad kui mehed.
j
3. september 2019, 08:17
Ja point? Et kuna naised on füüsiliselt nõrgemad siis? Et peakski näiteks kommunikatsioonijuhina tööd tehes meestest vähem palka saama?
k
3. september 2019, 08:25
Kommunikatsiooni juhi töö ei ole tegelikult ka mingi töö . Sellised ametikohad luuakse, et olek kontoris ka silmailu.
k
kaptenhatteras/ 3. september 2019, 08:28
Naised, lapsed, vanurid lükati raivode poolt kõrvale ja nii tagati endale väljapääs välistekile.Kellegi teise elu arvelt siis...Täna võib avalikkusele mida iganes muliseda.
n
Naine suure N-iga/ 3. september 2019, 09:03
hakkan iga päev biitsepseid treenima, et kui satun lavehukku ja vaja lõuga tõmbasimise asendis ola, kus mitu inimest mul jalgade küljes ripub, saan nad kõik ära päästa.
t
tigekala/ 3. september 2019, 09:05
mitte ükski pole väitnud, et naised on füüsiliselt sama tugevad kui mehed. keskmiselt on nõrgemad ja aeglasemad. seega loogiline, et igasugustes katastroofides pääseb rohkem mehi - kiiremini, kõrgemale, kaugemale ja ei lase end segada, kui teel peab kellelegi nõrgemale pähe astuma.
v
vastulause/ 3. september 2019, 09:58
Naiste tugevust ei ole vaja proovile panna laevahukus. Naised on igapäevaelus tugevam pool -- sünnitavad ja kasvatavad lapsi, hoolitsevad elu kestmise eest. Mehed koguvad kuulsust ühekordsete pingutustega, naised taluvad pinget ja vastutust pikki aastaid.
k
kosmoseteadus/ 3. september 2019, 14:38
Mehed ja naised on võrdsed. Aga erinevad. Ka mehed omavahel on erinevad. Võrdsuse all ei mõelda muskleid vaid seda, et inimene on inimene, olenemata kasvust, rahast jms. Igaüks on inimene.
r
rosolje, suhkruga / 3. september 2019, 06:53
Niisuke võltspõnevik, nagu saatejuhile iseloomulik. Ikka mingi saatuslikkus, eelaimused, sensitiivid ("seda fakti ei ole siiani keegi teadnud!") jne. Kaevab jälle vana valu lahti, õhutab televaataja uudishimu, pikib müstikaga... soft porr mu meelest. Vabandan laeval lähedased kaotanute ees. Sooviks sadet, kus räägitakse Estonia hukust tõtt...
v
Varsti polegi mäletajaid/ 3. september 2019, 07:20
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9860a824-96a5-4b4a-b3de-e25ce8eb126e Lahkunud Lehtola juhtis 1994. aastal uppunud Estonia õnnetuste uurimise komisjoni.
m
Müstikaga pikkija/ 3. september 2019, 09:20
Ei ole siin mingit müstikat. Lihtsalt mõned inimesed näevad teatud sündmusi ette. Mina olen näinud töökoha kaotusi unes. Neid kaotusi on olnud neli. Kui näen töökohaga seonduvat und väikestekolm korda järjest, siis on oodata töökoha kaotust. Viimase töökohaga seoses nägin kolm korda järjest kontori hoone lagunemist ja uue ehitust. Poole kuu pärast survestati mind lahkumisavaldust kirjutama ootamatult tekkinud raske haiguse pärast. Pidin elli jäämiseks ravil käima ja see ei sobinud juhatajale.
n
nii on/ 3. september 2019, 09:39
osadel inimestel on eelaimused, ettenägevad unenäod, teistel pole ja mõned, kellel on, ignoreerivad neid
n
No/ 3. september 2019, 11:58
Seda tõtt ei saa iilgi keegi teada, küll selle eest on juba hoolitsetud , kahjuks
t
to müstikaga pikkija/ 3. september 2019, 13:53
su unenägudejutt kõlab umbes sama asjalikult, kui mul üks tuttav "näeb märke" ja "oskab neid lugeda" :D Näidet? aga palun: tuvi lendas talle rõdule, see oli märk, et tuleb poodi minna jne. ja see pole nali, ta tõsimeeli usub.
m
mis tähendab tõtt?/ 3. september 2019, 15:11
eks lugege ametlikku raportit, seal ju tõde sees! Reisijastaatuses inimesed ei saa "tõtt" teada, nad saavad ainult üleelamistest rääkida inimese tasandil. Kui sellest aru saad muidugi...
r
Raivo/ 3. september 2019, 06:46
Ainult filmides aidatakse teineteist,harjuge sellega
j
Jan/ 3. september 2019, 07:22
Päriselus aidatakse veel rohkem, kui elatakse inimesena. Neil puudus jõud ennastki aidata, sest nad olid allunud surmahaardesse-hirmule. Armastuses inimene on sellisel hetkel väga suure jõuga, kiiruse ja tarkusega - ta ei saa isegi aru, kus see vägi tuleb kuid see on. Meiei kaasaja kasvatus: ahnuses-tarbimises-kõlvatuses eluviis röövib meilt sellise võimekuse - olla inimene. Need nasied oleks sealt päästetud ja lapsed eriti. Lapsed on väga kaitstud energiaga.
e
ee/ 3. september 2019, 08:12
aidatakse ja mitte ainult filmides. Aga laevaahukust ei maksa rääkida nagu madalasse vette kukkumisest. Oli olukord, kus aitaja pidi olema ise mingil määral kindlala pinnal. Kaks teineteise külge klammerdujat ei saa olla aitajad.
j
Just just/ 3. september 2019, 08:23
See polnud muinasjutt, kus kangelased aitavad teisi. Se oli päris elu
r
real life/ 3. september 2019, 09:50
päriselus võetakse nutitelefon välja ja filmitakse kuidas sa kooled ja merepõhja vajud, kuidas saab nii eluvõõras olla ja sellist päästmis juttu ajada.. sa pole vist reaalsusega kursis üldse.
k
karu/ 3. september 2019, 14:40
Oleneb kes ja mis olukorras. Ema võib last kaitstes tõsta üles auto või ajada ära karu. Selliseid asju juhtub. Aga ma ei räägi Estoniast, ei olnud seal ja ei kujuta seda õudust ettegi.
o
oluline/ 3. september 2019, 06:07
et Piht pääses.. kõik muu pole tähtis.
y
youtube/ 3. september 2019, 07:45
M/S Estonia - SMOKING GUN people who were rescued
l
Link/ 3. september 2019, 07:51
videole: https://www.youtube.com/watch?v=EHNGojf5p64
t
Tõnis/ 3. september 2019, 08:26
Kus ta praegu on ja kes ta päästis - see on tähtis.
i
irw/ 3. september 2019, 14:02
kas tõesti on nii rumalai nagu siin lõimes tõnise nime all, kes arvab, et ju nad on kuskil praegu elus :D fakt on see, et nimekirjas olid nii piht, veided, tiit meos kui veel üks tiina, kes PÄRAST EI OLNUD ENAM NIMEKIRJAS. no nad ei saanud sealt haiglat ise haihtuda, keegi aitas kaasa ikka. ja see keegi tegi nad pehmelt öeldes kahjutuks. ratastoolis pangaju.nn teab, aga ei räägi. ega ratastoolis olekski vanglas paha olla.
r
./ 3. september 2019, 14:10
räägiti, et BNS-i töötajad (pole nagu kõige lollim seltskond) nägid kapten Pihti videos ja mingil hetkel oli see koht välja lõigatud ja kadunud ta oligi...
m
Memory/ 3. september 2019, 16:45
https://seura.fi/ilmiot/mysteerit/totuus-makaa-merenpohjassa-estonian-uppoamisen-monet-outoudet/Müsteerium

õ
3. september 2019, 03:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
3. september 2019, 07:28
Isegi sellise teema juures ei jäta sa oma arulagedat usupropagandat tegemata. Mis inimene sa küll oled?
k
kas sa / 3. september 2019, 08:23
n
3. september 2019, 03:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Loomulik.ju/ 3. september 2019, 06:15
Ellujäämisinstinkt!! Titsnic on film
j
Jan/ 3. september 2019, 07:23
Kes olid jultunumad - need haarasid teistest kramplikult kinni ja läksid kõik põhja.
j
Jan/ 3. september 2019, 07:24
Ja see ei ole ellujäämisinstinkt vaid surmahirm. Tekib hirmukrambid, kui ei suuda midagi teha ega liikuda.
p
Paanika/ 3. september 2019, 07:30
Füüsis võidab teadvuse.
k
Kalkjulm/ 3. september 2019, 07:53
Kas see on juhis karjääriks ja eluks?
i
Imelik inimene/ 3. september 2019, 07:59
"Jan 07:23 Kes olid jultunumad ..." Mis jultumusest sa räägid? See oli pigem instinkt, et kukkuv inimene millestki kinni hoidis. Küll on hea kommenteerida ja süüdistada paanikas inimesi jultumuses.
m
Marleen/ 3. september 2019, 00:22
Miks ÕL reegleid rikub ise ja viisakalt kirjutatud kommi ei avaldanud? Rikun reegleid! Milliseid???
t
tom/ 2. september 2019, 23:31
See sensitiivi mälu kallal sobramine ei tekita usaldust selle loo tõepärasuses
m
mulle ei tekita/ 2. september 2019, 23:49
usaldust see jutt, et seal käsipuu külhes rippudes kiskus veel kotist asju välja ja toppis siis vist taskusse või hoidis pihus, kui käsipuudest üles ronis? arusaamatu.
e
Ei tekita usaldust?/ 3. september 2019, 08:06
Miks ta sellist asja välja oleks pidanud mõtlema? Asjad on ju alles. Inimene ei tegutsegi loogiliselt sellises olukorras.
p
3. september 2019, 14:42
Paanikas inimene päästab tulekahjust absurdseid asju. Mitte, et Raivo telefon oleks absurdne.
ö
öös on tähti/ 2. september 2019, 23:24
Ärge nüüd eriti õhku täis minge.Vaadake ikka kes on saatejuht,tuntud vuduumees.
l
Lihtsalt inimene/ 2. september 2019, 23:23
Kahju, et ei osata rõõmu tunda nendest pääsenutest....vaid otsitakse, mille kallal ilmuda. Kahju on neist, kes ei pääsenud, kuid võiks siiski olla sallivamad. Nagu öeldakse...eestlase parim toit on teine eestlane! Kahju. ..
o
oeh/ 2. september 2019, 23:50
ära kiunu jälle siin oma kulunud väljendit, kõik rahvused söövad mõnuga üksteist, ei ole eestlane erand midagi, sa vist pole mujal elanud.
j
jäta/ 3. september 2019, 08:17
jäta see vana eestlast mõnitav jutt. Head isu sulle.
t
tundub nii/ 3. september 2019, 10:16
et osad kommenteerijad oleksid siis rahul, kui kõik oleksid põhja läinud, sest südametunnistus ei lubanud kellelgi pääsemist üritada, sest oli ju selge, et osa inimesi ei pääse.

a
..need, kes saadet ei näinud/näe, neile lugemine ju infoks. Pealegi väga hästi üles kirjutatud, nagu/ 2. september 2019, 23:18
h
Hmm/ 2. september 2019, 23:11
kui ukraina sensitiiv aitas tal mälust pühkida traumat, kuidas siis kindel olla, et mälestusjutt tõene on, päristraumade puhul, isegi iseenesest võib juhtuda et aju teeb omad korrektuurid ja kui üldse midagi mäletad, siis võib juhtuda, et lausa vastupidi kõike mäletad.. jms.
V
?/ 2. september 2019, 23:53
Vaadake saadet uuesti! Mälestus lükati 10ks aastaks kaugemale. Nüüd on see tagasi.
n
nii ravitakse raskeid / 3. september 2019, 00:11
üleelamisi. kustutatakse see mis segab edasi elamist. olen ise selle läbi teinud. jah pärast mäletad aga kõik on kergem.
n
no ei/ 3. september 2019, 09:44
pühkinud mälust, vaid kükkas ajas tahapoole, et trauma ei segaks elada, tekitas tunde, et õnnetus oli palju varem juhtunud kui tegelikult
r
Renc/ 2. september 2019, 23:08
Et selle koormaga edasi elada,peab tugev inimene olema.Sellel planeedil elamine ei ole mingi lillepidu.
r
Riisikas/ 2. september 2019, 23:06
Mis mõte on telesaadet hakata ümber jutustama???
m
3. september 2019, 07:32
Mis teed, kui teada saad?
a
alatu/ 2. september 2019, 23:03
mida kõike me.edia ikkagi välja ei kougi! pahatahtlik! mitte vaadanutele soovitav saade ära vaadata,mitte keskenduda nendele välja nokitud "müüvatele" teradele!
m
Muinasjutt, elas kord jumal/ 2. september 2019, 22:49
Kas jumal pidas seda ka siis õigeks, et kui tahad pääseda, siis ainult üle teiste laipade? Kui jumal oleks tõesti aidanud, siis poleks kedagi hukkunud.
t
To muinasjutt .../ 2. september 2019, 22:53
Miks Jumal oleks järsku pidanud sekkuma inimeste ellu, kellel Teda enne vaja polnud? Kes ise teavad/oskavad/suudavad? Halloo?
h
Harituse küsimus/ 2. september 2019, 23:03
Kui on aeg minna, siis on aeg minna. See aeg tuleb ka sinul, muinasjutuvestja. Ma soovitaks sul see "muinasjutt" väheke tõsisemalt üks kord läbi lugeda, saaksid oma küsimustele vastused.
m
Ma/ 2. september 2019, 23:10
Jumal andis valiku, valikuid teeme ise. Kui ei teeks, oleks robot. Räägid iseendale vastu, tahad et Jumal otsustaks, samas püüad ise otsustada, vaba nigu oled. Kumba soovid, kas ise või...
p
prr/ 2. september 2019, 23:33
Uppuval laeval pole ateiste, muidu enamasti on.
m
3. september 2019, 00:09
Mis aeg minna? Kas laeval olnud noorel isal ja tema 3. aastasel tüdrekesel oli ka aeg minna?
t
Trrin/ 2. september 2019, 22:40
Seoses Estonia hukuga selgus, et on probleemiks on ka see, et puudusid korralikud nimekirjad laevas olnud inimestest, ilmselt, kui ta viimasena peale sai - unustati temast sadamasse teavitamast. Sellest oli siis ka juttu,. Seega ei maksa mingit järjekordset müstikat leiutada. Ja seda, et plahvatust ei olnud - on rääkinud ka teised, kuigi sellise tormiga ja sellises olukorras on keeruline tähele panna.
e
Eiusu/ 2. september 2019, 22:51
See hr. Raivo oli kenasti olemas nimekirjades isegi ennem kui Piht jt sealt kadusid. Toksi youtube: M/S Estonia - SMOKING GUN people who were rescued
p
Plahvatusest siis/ 3. september 2019, 08:10
Raivo ju ütles, et sellinen mürakas käis, nagu oleks midagi väga suurt kukkunud ... Eks peab järgmised saated ka ära vaatama.
t
to trrin/ 3. september 2019, 08:42
Nimekirjad koostab "sadam", tal täpselt teada, kes väravast läbi läks, kes ülesõidu eest raha maksis.
n
noh/ 3. september 2019, 09:48
kuulsin esimest korda elus granaadiplahvatust ja see oli nagu betooni kolakas kukuks vastu asfalti ehk siis mitte pauk vaid kolks kõlas see minu kõrvadele.
e
EiUsu/ 2. september 2019, 22:38
Kas kokkusattumus,et ta sattus samasse päästepaati Voronini ja mehhaanikutega(sillaste,linde,kadak..) kes kõik andsid erinevaid tunnistusi selle õnnetuse kohta.Rekkamees Kermet oli ka samas paadis.Nende päästepaat oli kõige esimene mis vett puudutas.Kas ehk silkasid otse autodekilt päästepaati?
k
kust/ 3. september 2019, 15:18
sellised andmed? VIST ise ka sealt paadist?

i
Ivo/ 2. september 2019, 22:16
Julm pääsemine kõigil, kel see õnnestus. Jutt ise oli aga kohati nagu suunatud kindlas suunas, et oli kindlasti metallikolksatus aga kindlasti mitte plahvatus ega kokkupõrge. Samuti mingi kummaline rõhutatud jutt, kuidas kõigil olid haiglates kohe telefonid ja said helistada ja tema ei olnud üldse algselt pääsenute nimekirjas. Toksige yuutuubi M/S Estonia - SMOKING GUN people who were rescued ja seal oli Raivo Tõnisson kenasti ette loetud koos näiteks Avo Pihti ja teistega.
m
Meri/ 2. september 2019, 22:28
Huvitavad tähelepanekud. Lisaks tundub ka see suht muinasjutt, et laeva meeskond oli nõus tema hajameelsuse tõttu pool tundi hilinevat PIIMAPULBRI veokit ootama teades, et ees ootab tormine meri ja laev võib niigi graafikust maha jääda. On siiski hulgi teisi tunnistajaid, kes väidavad et viimasena tuli laevale sõjaväe veok, keda oli politsei konvoi sadamasse saatnud.
n
njaa/ 2. september 2019, 23:08
ma küll kogu saadet ei vaadanud, et aga ühes kohas ütles saatejuht pääsenut tsiteerides, et laeval kõlas tugev pauk, nagu plahvatus.
t
to: Meri/ 3. september 2019, 08:14
Ega ei oodatudki TEDA, laev lihtsalt hilines väljasõiduga ja seepärast sai ta laevale. Et viimane oli, seda ta ju ise nägi, et tema taga luuk suleti.
e
et siis/ 3. september 2019, 09:51
veelkord, plahvatus võibki kõlada nagu kolksatus, sest kui kuulsin esimest korda elus granaadiplahvatust kõlas see kui kõva kolksatus, mitte nagu pauk

TOIMETAJA

+372 5199 3733
katharina.toomemets@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee