Välismaa

Tootepaigutuse rekord? „Stranger Things“ reklaamib 75 brändi 

Toimetas Katrin Pauts, 8. juuli 2019, 10:00
David Harbour ja Winona Ryder Foto: AFP/Scanpix
Netflix võib ju õilsates juttudes olla reklaamivaba, kuid tegelikkus räägib teist keelt – hittsarja “Stranger Things” hiljuti üles riputatud kolmas hooaeg kubiseb tootepaigutusest ning osa tegelaste dialoogist pole midagi muud kui reklaam mõnele 75 brändist, kellega on sponsorileping sõlmitud.

Üks neist brändidest on kiirmoegigant H&M, kes üritab fännidele pähe määrida ekraanil nähtud rõivaste odavaid koopiaid. Sageli on kaadrites vilksatamas Burger King ja Coca-Cola. Viimane on uuesti välja lasknud oma 1980ndate katsetuse New Coke lootes, et 2019 saadab seda suurem edu.

Ülevoolav reklaam on kriitikutelt ja fännidelt ka rohkesti negatiivseid märkusi teeninud.

Samal teemal

4. juuli 2019, 18:15
Netflix tõmbab suitsetamist koomale
21. juuni 2019, 14:07
ÕRRITI | Seriaali „Stranger Things“ kolmanda hooaja treiler annab aimu, et oodata on jõhkrat mürglit
18. juuni 2019, 14:54
NO PERKELE! Soomlased arendavad mängu hittseriaali „Stranger Things“ põhjal
2. juuni 2019, 14:00
Teismeline teletäht pidi kiusamise tõttu kooli vahetama