Eesti

Telia teleteenus muutub: edaspidi saab seda kasutada samal põhimõttel nagu Netflixi (27)

Keit Paju, 3. aprill 2019, 17:12
Pilt on illustreeriv. Robin Roots
Telia televisiooniteenus teeb juunis läbi olulise uuenduskuuri, mis ettevõtte sõnul selle kasutamist lihtsamaks peaks tegema. Suur muudatus on ka see, et edaspidi pole teenus enam aadressipõhine, vaid kontopõhine ja selle kasutamiseks peab olema internetiühendus.

Kui praegu pakub Telia kahte erinevate teleteenust: mobiilset teenust minuTV ja Telia TV-d, siis juunis tekib nende asemele üks Telia TV teenus. Seda saab vaadata nii telerist, nutitelefonist kui arvutist, selgitab Telia Eesti televisiooni ja multimeedia valdkonna juht Karl Anton. 

“Üks olulisemaid muutusi seisnebki selles, et Telia TV teenus pole enam kliendi aadressi põhine, vaid muutub kontopõhiseks. Seega saab Telia TV teenust edaspidi kasutada samal põhimõttel nagu näiteks Youtube’i või Netflixi – teenuse kasutamiseks peab kliendil olema vaid ligipääs internetiühendusele, olgu selleks siis püsiühendus või mobiilne andmeside,” selgitab ta.

Telia TV teenuse kasutamiseks on valmimas eraldi veebileht, lisaks uuenevad nutiseadmetes kasutamiseks mõeldud äpid. Äpp võimaldab teenust kasutada kogu Euroopa Liidus.

Uuenevad ka paketid

Uuendatakse ka pakettide nimetusi ja kanalite nimekirju. Alates 1. juunist saavad Telia TV kliendid valida kolme telepaketi vahel.

Kuus eurot maksev minipakett sisaldab ligi 30 kanalit. Selles paketis on kaks “vaatajakohta”, ehk kanaleid saab vaadata korraga kahel ekraanil. 16-eurone standardpakett sisaldab ligi 75 kanalit ja kolme vaatajakohta. 39-eurone premiumpakett sisaldab ligi 160 kanalit ja viite vaatajakohta. 

Telia TV uuendused hakkavad pihta juunis ja toimuvad aasta lõpuni, kliente informeeritakse personaalselt.

Antoni sõnul soovitakse uuenduskuuriga muuta teleteenus kõigile klientidele ühtselt arusaadavaks ja kasutatavaks. “Me soovime pakkuda kõigile TV-klientidele ühesugust teenust. Seni on olnud Telia TV ja minuTV kliendid veidi ebavõrdses seisus, mis puudutab teenuse sisu,” selgitab ta. 

27 KOMMENTAARI

k
Klient. 5. aprill 2019, 07:44
Ja nüüd tuleb neil (vanematel inimestel) kohustuslik interneti ühendus,kes seda ei ole soovinud ja peavad rohkem maksma. Kuigi internetti ei kasuta. K...
(loe edasi)
t
tundmatu 4. aprill 2019, 22:42
Ja keegi ei räägi artiklis sellest, et lastenurk ja salvestamine kaovad paketist ära ja edaspidi saab neid lisatasu eest juurde tellida.
Loe kõiki (27)

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
vidrik.vosoberg@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee