Eesti

Marii Karell Kanal 2 saatest „Õhtu”: üldiselt asjad nii ei käi, et tõstad saate teisele kellaajale ja saad hulga vaatajaid juurde (21)

Toimetas Terttu Jazepov, 29. jaanuar 2019, 12:52
Marii Karell Tiina Kõrtsini
„Eile startis Kanal 2 uue enneolematu saatekavaga, kus sisukas prime time vahetati välja kolmetunnise otsesaadete tsükliga. Tulemus on võrdselt nii veniv kui ka väljakannatamatu,” kirjutab Geenius Meedia peatoimetaja Marii Karell.

„Küsimus, kas on mõtet uuesti jalgratast leiutada, kerkis juba siis, kui Kanal 2 sellest plaanist rääkis. Maailmas on varemalt seda vahvat katset tehtud, et mis juhtub siis kui Late Night Show kolida prime time vööndisse ehk ajale 20-22, mil telerit vaatab kõige rohkem inimesi. Juhtus see, et katse kukkus häbiväärselt läbi. Üldiselt asjad ikka päris nii ei käi, et tõstad saate teisele kellaajale ja saad hulga vaatajaid juurde,” kirjutab Karell.

Samal teemal

Marii juhib tähelepanu, et erinevatel kellaaegadel on inimestel telerist tulevale kraamile erinevad ootused. „Kui hommikusaate puhul loodetaksegi pigem lõbusat loba, mis ei paku väga palju mõtteainet ja aitab lihtsalt üles ärgata, siis õhtul töölt tulles on inimeste konsentratsioonivõime hoopis teine. Õhtuses saates peab lugudel olema fookus, struktuur, mõte, idee, hästi esitatud küsimused.”

„Kõige suurem möödapanek ongi tehtud sellega, et ehkki saade on nimetatud „Õhtuks” on see formaadilt ikkagi hommikusaade. Kuulsin, et „Õhtu” puhul püüti jälgida „Ringvaate” formaati, et korrata selle edu. Ausalt öeldes pole neil saadetel mitte mingit sarnasust,” kirjutab ta.

Mida Karell arvab saatejuhtidest ja teemavalikust, lugege Diktorist.

21 KOMMENTAARI

k
Küsimus 30. jaanuar 2019, 21:54
Miks see Karell nii kuri on kogu aeg?
k
kass 30. jaanuar 2019, 15:21
kanal2 läheb danske panga teed
Loe kõiki (21)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
vidrik.vosoberg@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee