Kõik TV uudised

Uus trend televaatamises: telesarjade maraton-vaatamine kogub Eestis populaarsust

Karin Laurima, Viasat Eesti, 3. juuli 2018, 18:09

4 KOMMENTAARI

p
Pensionär/ 5. juuli 2018, 14:41
Kanal2 ja TV3 kaotamine oli küll üks suur apsakas-seda vaatas hulk inimesi.Täpselt sama on praegu
pankade paroolikaardi kaotamine.Kui neid teenuseid tahad,siis muud kui maksa.Jälle põhjus raha
nõuda.Sama jama oli ka Tv vaatamisega,vanad kanalid kaotati ära ja ülekande edastamine muudeti
bokside abil-kvaliteet on palju kehvem.
1
A misneedonneed/ 5. juuli 2018, 02:17
1. telesarjade maraton-vaatamine?
2. videosisu vaatamine?
3. voogedastuse kasutamine kodus?
4.voogedastusteenused?
5. voogedastusplatvormid?
"Uuest lahendusest lõikavad Sarapuu sõnul kõige rohkem kasu nö aegumatu sisuga teletooted nagu seriaalid, magasinid, saatesarjad jms. “Seda kinnitavad ka TV3 saadete ja saatesarjade, näiteks “Võimalik vaid Venemaal”, vaatamiste statistika,” sõnas Sarapuu."
Seda saadet ei ole ju võimalik "tänu" sarapuule ja reklaamile kuidagi vaadata!
e
ekraani taga/ 4. juuli 2018, 20:22
Mulle tundub kahtlane, et telekas nii populaarne on. Näiteks mul on arvuti ühendatud HDMI kaabliga teleka külge ja ehkki ma istun õhtuti mitu tundi ekraani ees, siis sellest just telesaateid vaatan üsna vähe. Enamasti otsin netist tasuta filme ja loen niisama kõike, mida kätte saan. Kui näiteks telesaated kaovad üldse ära, kuid internet jääb alles, siis mina ei hakka põdema. Netist saab nagunii kätte kõik, mida tahad.
n
nojah/ 4. juuli 2018, 15:55
Tegelikult ajab ikka vihale küll, kui on hea seriaal või telesaade ja seal vahel mitu reklaamipausi, nii et tunnipikkusest ajakulust jääb järele 30-40 minutit vaatamist. Sellisel juhul tõesti tasub vaadata mitu seeriat jutti, eriti kui on tahtmine midagi kasulikku teleka ees teha, näiteks kampsun lõpuni kududa või mingit muud nikerdamist. Kas nüüd lausa maratonvaatamisele poolt päeva ära raisata, on muidugi eriküsimus, tavaliselt ei õnnestugi niimoodi oma aega jaotada, kogu aeg on midagi tegemist. Mõte on sel asjal siis, kui on tõesti hea seriaal, keskpäraste puhul ei juhtu midagi, kui mõni seeria vahele ka jääb.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
vidrik.vosoberg@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee