Eesti

Kiropraktik Allan Oolo üritas „Kuuuurija“ saadet kohtu kaudu ära keelata

Ohtuleht.ee, 14. mai 2018, 22:36

168 KOMMENTAARI

n
teistmoodi arvata on lausa patt ise.
Aga kas kiropraktik peab just arst olema?
j
Jah.../ 15. mai 2018, 19:47
...tubli,Katrin!!!Sellised libaarstid tulebki päevavalgele tirida ja need teised arstid olid nagu kuu pealt kukkunud siia ilma.See mutt ajas ka nii kahtlast juttu ja ise mängib veel arsti.Anna minna!!!Hea,et ise kaugel Tallinnast elan,aga keegi ka minu tuttavatest käis dr.Oolo vastuvõtul ja ikka mitu korda.Kel mõistust pole ja raha on,siis lasku minna.
e
ei saa aru/ 15. mai 2018, 17:20
Mina olen ikka Tartu arstidelt abi saanud ja ma ei tea, mis peaks ajama kuskile libaarsti juurde. Hädasid on olnud palju ja erinevaid, ka see nn külmunud õlg, kus kõverdatud käsi ei tõusnud lõuast kõrgemale. Mulle küll öeldi kohe, et see on adhesiivne kapsuliit. Kirjutati välja füsioteraapilisi protseduure ja öeldi, et kui ma individuaalharjutusi lisaks ei tee, siis läheb nn õla lahtiraiumiseks. Tegin ja toimis. Suur tänu Tartu diplomeeritud doktoritele! Neilt olen ka selja jm hädade korral ikka abi leidnud ja pole mingit põhjust olnud libaarstide ja poole pöörduda. Elagu Tartu arstiteadus!
k
15. mai 2018, 14:36
Kas Õhtuleht ei saaks oma tööd korraldada nii et ta ei oleks lugejatele pealetükkiv? Nii kui avan artikli kommentaari, ilmub vasakusse nurka Õhtulehe teade:
"Hea Õhtulehe lugeja
Luba Õhtulehel omale teavitusi saata.
Keelan Luban "
Vajutan Keelan, kuid sellest hoolimata on see teade jälle silme ees.
l
Lustiuurija/ 15. mai 2018, 13:12
Enda võõraste sulgedega ehtimine on lusti põhitegevus. Londoni ülikool.abielu polomängijaga mille lõppemise aeg ja viis tuvastamata. Eņda tituleerinud maailmakuulsaks kirjanikuks. Pidutsemine koos maailmakuulsate staaridega. Ja see loetelu pole veel lõplik.
n
N55/ 15. mai 2018, 11:59
Oolo on kiropraktik ja ta võib teha neid protseduure küll, ainult paberid tuleb korda ajada, mis iganes tervisejärelvalve asutusest luba võtta, litsentsiga anestesioloogid tööle vormistada ja hakata makse maksma. Ja kõik oleks OK.
L
./ 17. mai 2018, 00:16
Lokaalseks tuimestuseks anestesioloogi küll vaja pole
k
kui/ 15. mai 2018, 11:34
Oolo on kiropraktik ja inimesed temalt abi saavad,siis poleks probleemi.Muidugi peaksid tunnistused ka kiropraktiku kohta olemas olema.Probleem on selles,et reklaamib ennast arsti või lausa professorina ja teeb protseduure mida teha ei või.Arvan,et ka kiropraktikuna ei oleks klientidest puudus,aga siis ei saaks küsida nii palju teenustasu.
k
Kai/ 15. mai 2018, 11:54
Lõppude lõpuks anesteetikum tuleb välja kirjutada patsiendi nimele. Eeldan, et nende üle on riigis kindel kontroll, mitte nii, et olen arst ja toon portsu haiglast välja ning teen rahaks. Need süstijad tuleks tõsiselt pihtide vahele võtta, Oolo on nende kõrval väike patustaja. Noh on aka DR Oolo, aga on olemas selliseid teisigi, nt dr Alban.
Ma loodan, et kellegagi ei juhtuks nii nagu juhtus Michael Joseph Jacksoniga, kes lausa magas narkoosis.
m
muide/ 15. mai 2018, 13:06
Dr Alban ongi hambaarstiks õppinud
9
9999/ 15. mai 2018, 11:28
Kas see on kõrgema pilotaaži tšakrate avamine?
e
Ei ole./ 15. mai 2018, 12:06
See on täiesti tavaline tšakrate avamine- kõrgem pilotaaž oleks see, kui me midagi teada ei saaks.

a
Aga meil on Eestis/ 15. mai 2018, 10:57
ka teisi kiropraktikuid peale Oolo, kes suudavad inimesi aidata seal, kus tavameditsiin jääb jänni. Tavameditsiin, s.t. arstid kirjutasid välja valuvaigisteid ning soovitasid probleemiga leppida. Kuna valu häiris igapäevast elu, valuvaigistid aga kahjustasid magu ja maksa, siis otsisin otsida alternatiive. Võtsin julguse kokku, läksid kiropraktiku juurde ja sealt sain tõesti abi. See polnud Oolo, vaid üks teine kiropraktik. Teda pole samuti arstina kirjas, kuid minu õnneks suutis ta mind aidata ja valud on tänaseni kadunud. Arst või mitte, olen talle väga tänulik, et ta mind aitas ja oskas kõrvalda põhjuse, mis probleeme tekitas. Aga ehk ongi parem, kui sellised praktikud ei tegutseks?
j
15. mai 2018, 11:37
Jah, oleks tulnud valuvaigisteid edasi neelata, sest ravimitööstused tahavad kah millegist elada. Mida sa müüd, kui inimesed terved, ilma valudeta ja ravimeid ei osta ;)
s
Soolapuhujatest kõrini!/ 15. mai 2018, 12:16
Vastutus 0!
Neid näidis au ja kiituskirju võib googeldades hunnikute kaupa välja printida ja seinale riputada!
Kõige hämmastavam---- kus on meie kontroll organid?
Kergem nn rikkumiste eest tava töölistele ja väiksematele firmadele trahve välja kirjutada!
s
see Lust/ 15. mai 2018, 10:46
hakkab mulle ka juba vastu, intriigide otsija, saaks aga ära panna, ükskõik kellele ükskõik kuidas.
e
15. mai 2018, 11:08
eriti irooniline, kuna Lustil endal pole samuti ülikoolidiplomit ja ta ei tohiks end ajakirjanikuks nimetada.
a
Ahsoo/ 15. mai 2018, 12:26
Aga kas sul seksteenuste osutamise kvalifikatsioon on? Süüa teed- kas kokadiplom ikka ripub seinal? Koristajakoolitus lõpetatud?
Aga- elektripirni oled vahetanud? Elektrikulitsent on?
Ah?
E
:)/ 15. mai 2018, 12:29
Ega ajakirjanikuks olemiseks ei peagi olema ylikoolis ajakirjanduse eriala l2bitud. K6ige t2htsam on vajadus ajakirjandust teha. Enamik ajakirjanikke pole saanud ajakirjanikuks akadeemilistvteed pidi, vaid t2iesti iseseisvalt.
e
Enamasti/ 15. mai 2018, 12:45
On mõne teise eriala diplom neil kes professionaalikskvalifitseeruvad
k
see jäi tal kahe silma vahele ?
l
LUSTLUST/ 15. mai 2018, 13:42
Selleks, et teiste eludes sorkida ja sellega kuulsust koguda, nüüd küll diplomeeritud ajakirjanik ei pea olema. Pigem tõeline ajakirjanik sellise jamaga enda aega ei raiskakski. Kas sulle jääb mulje, et on uuriv ajakirjandus? Ehh, see on klatsimoorindus. Ja kui ma naise mobiili sms loen, olen ka uuriv ajakirjanik. Ei ole.
u
urr/ 15. mai 2018, 10:45
Kontrollmehhanismid on viletsad. Häbi oli aga vaadata , et dr.Mäesalu sellistega on kampas ja see põõsa taga redutamine, OMG!:(
r
raha ei / 15. mai 2018, 10:46
n
nali/ 15. mai 2018, 11:15
Mäesalu käitus küll nagu õunavargilt tabatud poisike , nii piinlik! . kampas oli ka patsientide organisatsiooni esindaja Oolo assistendina ja perearstid, kes ei tohiks kindlasti mitte selliseid süste teha, veel vähem oma perearstikeskusesse haigekassa arvelt tellitud ravimeid Oolo kundedele müües. See oli ikka korralik ussipesa - ja need Oolo poolt väljaprinditud kutsetunnistused ja täiendused ARST Oolole ja tema kliiniku lausvaledest kubisev koduleht! OMG!
k
Kus on piir?/ 15. mai 2018, 10:22
Kujutage ette, et üks treial Fjodor Lasnamäelt, kes sai kaheksakümnendate alguses suure vaevaga Leningradis mingi tööstuskooli lõpetatud hakkaks Tallinnas tüdrukute mure pealt teenima ja oma kodus aborte tegema. Kujutage ette, et see Mäesalu käiks tal sinna appi nii tuimestusi kui narkoose tegemas. Kasutataks kuskilt varastatud retseptiravimeid. Ma ei näe sel Oolo tegevusega mingit olulist vahet.
k
15. mai 2018, 10:37
Kas seesama Mäesalu ?
Tervisetrend - > üldkirurg Andrus Mäesalu :
(kadri kirjutab: "Surmaabort jättis Keskhaigla peaarsti Andrus Mäesalu ametisse www.ohtuleht.ee/74816 4. mai 2000"
t
tuleb kuuluda/ 15. mai 2018, 12:19
õigesse parteisse ja tunda linnavalituses õigeid nägusid, siis jäetakse nii mõnigi asi kahe silma vahele ja ka koht säilib.
a
Andke andeks, aga ei saa aru,/ 15. mai 2018, 11:02
kuidas see Fjodor Lasnamäelt ja abordid siia puutuvad? Oolo ei tee ju aborte? Ta on kiropraktik ja arvatavasti läbinud koolitused ja saanud vastava hariduse Kanadas. Või riiki vahetades kaovad kogu teisest riigist saadud haridus ja kogemused peast ära? Või on teil infot, et keegi on saanud tervisekahjustusi nende protseduuride ajal??
a
anname andeks/ 15. mai 2018, 12:03
Said aru küll. Abordi nimetamine tõmbas kohe käima. Selleks selline võrdlus ju oligi. Tervisekahjustustest ei rääkinud ma Fjodori näitel midagi- Sina ise tulid õnneks selle peale. Teisest riigist saadud haridus mainiti ju Fjodori puhul ära- Oolol pole see haridus ju parem. Ei imesta, et Sa aru ei saa- Oolo teenibki põhiliselt lihtsamate inimeste pealt.
s
See/ 15. mai 2018, 11:52
on küll väga rumal jutt. Kas sul häbi pole. Eestlase kadedus saab selle riigi hukatuseks.
m
15. mai 2018, 10:18
Mul pole midagi selle vastu kui Eestis hakkavad puhuma värsked tuuleiilid. Puhastab õhu ja teeb hingamise paremaks. Enne seda aga on tavaliselt alati äike ja välgud võivad lüüa nii puuõõnde kui ka põõsasse.
v
Varsti/ 15. mai 2018, 11:54
pole siin kedagi alles. Te ajate ju kôik inimesed minema. Jääb alles Dr. Lust ja temasugused.
e
15. mai 2018, 12:38
Eks sellised suured "gurud" lähevadki minema, kes arvavad et Eesti on miljoni võimalusega maa, kus padjakloppimisega saab vähki ravida, horoskoop avab tsakrasid, kivikesed toovad õnne õuele, rahaga ennast hõõrumine aga lotovõidu jne.jne.
k
nii kui ämm hõõrub ennast jeenide ja naeltega,nii väimeespoig saab koju tuua dollareid ja eurosid.
Ja nõnda juba mitut puhku, võtab juba kadedaks.
k
kummaline on kuulda/ 15. mai 2018, 10:09
et kui maksad raha ja kuulad "tohtri" mesimagusat juttu, siis kindlasti saad suurepärast abi(ravi)! Naiivseid inimesi on meie seas palju...kurb!
o
http://skeptik.ee/2009/07/04/doktor-allan-oolo-mis-doktor/
Inimesed võiksid aru saada, et Terviseameti Registrid (Tervishoiutöötajate register, Tegevuslubade register, Proviisorite ja farmatseutide register, Perearsti nimistud) on inimeste kaitseks loodud, et isehakanud ravitsejad ennast arstiks ei saaks tituleerida.
*
Lusti saatest niipalju, et Oolo oleks võinud tema meilidele vastata ja see teine arst, kes uksekella andis - miks ta lahkus? Käitumine oli küll sellinene, nagu oleks metsas üles kasvanud. Kohati vist läks kähmluseks kaameramehega.
e
Erki/ 15. mai 2018, 09:35
Too teine arst arvas ilmselt, et mingi tibi ajab talle keset päeva ligi. Pärast kõiki neid ahistamisskandaale on mehed ettevaatlikumaks muutunud ja ei suhtle võõraste naistega, sest mine tea, mis psühhod nood võivad olla.
Ja tegelikult, kes on Katrin Lust, et inimesi kaameraga jälitada ja neid tülitada?
Kas proua Lust on ajakirjanik? Kui jah, siis kus on Katrin Lusti ajakirjaniku diplom ja ametitunnistus? Kas ehib samuti end võõraste sulgedega?
i
inimene asub siis / 15. mai 2018, 09:54
rünnakule kui on süüdi
m
minu/ 15. mai 2018, 09:20
meelest Lusti käitumine annab ka soovida
m
minu arust/ 15. mai 2018, 12:24
jälle vahelevõetud arsti ülbus ja mõnitav toon annab soovida. Lust käitus täpselt nii nagu oli õige ja andis vastaspoolele vastamiseks mitu võimalust. kuid asi on ikka räpane, siis ikka ei anna kõiki asju ka kinni katta. Oleks see dr teadnud mis teda seal ukse taga ootab, siis oleks tal ka kindlasti parem vale välja käia, kuid ootamatu rünnak võtb isegi nii kogenud mehe värisema ja kokutama ning kätega vehkima :-)

t
Toomas/ 15. mai 2018, 09:15
Tundub, et need Lusti kirujad ei ole ise kõige puhtama südametunnistusega. Igatahes edu, jõudu ja julgust Katrinile sulide, šarlatanide ja muu rämpsu nähtavakstegemisel!
n
No/ 15. mai 2018, 11:57
ja Lust on siis see ôige inimene sulisid avalikuks tegema. Tavaline Gold-digger kes mööda maailma mehi jahtis aga ei ônnestunud. Nüüd valab oma kibestumist Eestis välja.
d
dr. Mõngel/ 15. mai 2018, 09:03
Mis ajakirjandusega lahti on? Kärmas kiusab Mangi selle eest, et naistel pole suud peas ütlemaks: "Ära näpi mu jalgevahet.". Üks tola on veel politseisse pöördunud abipalvega: "Appi, ma lasksin end näppida!". Nüüd siis järgmine šarlatan letti tõmmatud. Miks? Kes selle tolast Oolo juured üldse käib? Kes kaebas ja miks Lust nii käitub? Kuhu on kadunud ajakirjanike väärikus? Ma tunnen pigem kaasa neile imelikele, kes on viimasel ajal ajakirjanduse ohvrik langenud. Tõsiselt.
d
Dr. Aibolit/ 15. mai 2018, 09:13
Mõnes mõttes on Sul õigus. Aga Lusti loos pole ainus probleem ju valearst Oolo. On ka mõned pärisarstid, kes käivad "libahunti" jooksmas, nagu isegi võisime venduda. Pealegi on sellised saated päris vaatemängulised ja lõbusad.
s
15. mai 2018, 13:10
Sa võiksid mingi libahambaarsti juurde sattuda, kes sul kogemata lõuast tüki luud kaasa tõmbab ja abiline oleks mees, kes sind samal ajal näpib. Siis oleks ilmselt teine jutt!
s
15. mai 2018, 13:15
See libahambaarsti oli muidugi "Dr. mõnglile" mõeldud! Ma ei saa aru inimestest, kes selliseid asju õigustavad, nagu Mangi käperdamised ja ennast arstiks valetamine
t
Triinu/ 15. mai 2018, 14:00
Minu arust Katrin Lust oli väga tasemel selles loos. Aplaus talle. Ammu oli vaja selle tegelase liistule tõmmata.Ja siin on ainult üks väike osa selle inimese pahedest. A. Oolo on väga paha inimene.
k
Karin/ 15. mai 2018, 08:38
Seda oli päris [kurb]naljakas kuulata, kuidas Lust ei saanud aru, et mitte kõik doktorid ei ole arstid. Või näiteks õigusteaduste doktor ja ajaloodoktor on samuti arstid??
Lisaks Lust mainis, et süsti tohib teha ainult meditsiiniasutustes. Hmm, kui kiirabibrigaad läheb kellegi koju ja oleks vaja süsti teha...aga ei tohiks, sest kodu pole meditsiiniasutus? Või näiteks juhtub liiklusavarii ja arstil oleks vaja õnnetuskohal vigastatule süsti teha. Aga ei tohi teha, sest tegu pole litsenseeritud meditsiiniasutusega?
n
naljakas tõesti/ 15. mai 2018, 09:00
Et siis Dr.Oolo kiirabibrigaad või? Selle loogika kohaselt võiks näiteks torumehed vabal hetkel ka kiirabitööd teha oma kaubikuga? Lust sai väga hästi aru, et mitte kõik doktorid pole arstid ja just seda väitis ta ka Oolo kohta. Saatest selgus, et Oolo pole ei doktor ega arst.
l
Doctor of Osteopathic Medicine
Doctor of Chiropractic
Doctor of Acupuncture
Doctorate of Natural Medicine
Honorary Doctorate in Manual Medicine (EU charter)
Certified Chiropractic Rehabilitation Doctor
m
MTA/ 15. mai 2018, 09:06
t
televaataja Karinile/ 15. mai 2018, 09:45
ära nii nõmedaks ka mine! Oolo magamistuba pole kindlasti rahalise med.teenuse osutamise koht
0
09:45-le/ 15. mai 2018, 10:12
Ei tahaks uskuda, et Oolo magamistuba selline on, nagu videotest näha oli. Või te olete isiklikult Oolo magamistoas käinud, et nii kindlasti teate väita, et ta seal rahalisi med.teenuseid osutab ja kindlasti just oma magamistoas?
Samas võiks asjal isegi jumet olla, sest tean paljusid, kel foobia arstide ja haiglate ees ning nad pigem jäävad sandiks või surevad, kui lähevad arsti juurde. Kodusemas õhkkonnas ehk pole enam nii suurt hirmu ja nad lasevad end aidata?
Lisaks ei tasuks unustada, et Kuuuurija peab skandaale üles kerima (kui vaja ka ise tagant aitama!), sest muidu keegi saadet ei vaataks. Kui reitingut aga pole, siis saade pandaks kinni ja saatetegijad jääksid tööta.
Natuke kahju oli vaadata, kuidas üritati tunniajast saadet täis punnitada, muudkui korrutati ja näidati uhtesid ja samu videosid aina uuesti ja uuesti ja uuesti. Ajakirjanduse tipptase. TV3e moodi.
k
kui sa veel ei tea, siis/ 15. mai 2018, 09:55
süstil ja süstil on vahe
v
Veiko/ 15. mai 2018, 08:23
Kiropraktika on üks tavaline soolapuhumine ja rumalate lõks. Piinlik, et arstid on sellise petisega ennast sidunud.
j
Juku/ 15. mai 2018, 08:43
Mis kogemused sinul on et seda väidad? Minul on Allan Oolo pojale üle kümne aasta tagasi abi andnud ja saan siiani teda ainult kiita. Aga pigem oled ise soolapuhuja oma "tarkusega"!
m
Mis keel?/ 15. mai 2018, 08:47
Minul on Allan Oolo pojale üle kümne aasta tagasi abi andnud ja saan siiani teda ainult kiita.
k
kuule jorss/ 15. mai 2018, 09:09
selline nn meditsiiniline abiandmine on seadusevastane! Iga pooletoobine võib sellisel juhul süstla kätte võtta ja kuuluitada, annan suurepärast ABI!
0
09:09/ 15. mai 2018, 09:27
Oot-oot, süste teevad ikka arstid, mitte Oolu.
Oolo väänab konte ja liigutab paigast liikunud asjad paika tagasi. Või on keegi jäänud Oolo protseduuri järel haigeks/viga saanud?? Saatest nagu selliseid süüdistusi ei kõlanud., ainult, et Oolol pole doktorikraadi ja ta ei ole arst. Samas kui ta on näiteks Kanadas saanud doktorikraadi?
o
oot oot/ 15. mai 2018, 09:36
mulle tundus, et sinu nimetatud arstid ei tea, mida nad süstivad ja milleks!? Peale selle, ei teadnud nad öelda, kust on pärit retseptiravimid!? Peale selle, Kanada doktorikraad Eestis ei kehti!!
0
09.09 le/ 15. mai 2018, 09:47
ise on ta endale Kanadas doktorikraadi andnud. Internetist prindi diplomeid palju tahad ja veel missuguseid. Naerukoht'! Mingu siis doktor Oolo Kanadasse!
a
asi ei ole selles, et arst teeb/ 15. mai 2018, 09:58
vaid kus ja kust on pärit need rohud jne. Kas on lepingud ja paberimajandus lubab neil seda teha. Usun et raha mis arstid saavad on kõik mustalt peost-peosse saadud. Huvitav kas maksud ka makstud.
d
dr. Mõngel/ 15. mai 2018, 11:05
Aga kas suhkruhaige ei tohi end ise süstida? Süstimine peab toimuma litsenseeritud meditsiiniasutuses ja sutsaka peab tegema doktorikraadiga arst? Aga mida põrgut see medõde mind siis süstis kui ma tänaval kokku varisesin? Arstid vangi! Oolo ka!
s
sa ikka ei saa vist aru/ 15. mai 2018, 12:25
d
dr. Mõngel/ 15. mai 2018, 13:10
Ma arvan, et saan aru küll. Oolo maksku maksud ära ja pangu end kusagile registrisse, kus neid soolapuhujaid registreeritakse, kes konte väänavad ning ongi asi korras. Mis vahet seal on, Mang või Oolo, ühed šarlatanid mõlemad. Aga eks alati leidub neid, kes selliste käest abi saavad. Mõni väidab end olevat isegi jumalalt abi saanud. Aga kas jumalal on ikka õigus Eesti Vabariigis tegutseda kui ta pole ei registris ega maksa makse? Vot sedasi on lood igasuguse imedesse uskumisega ja nende ajakirjanduslike lugudega. Normaalsed inimesed hoiavad siiani on kogu ajaloo vältel hoidnunud nii imeravitsejatest kui imeajakirjanikest eemale. See värk ongi pigem vaimuhaigetele ja seda pakuvad vaimuhaiged. Usuvärki ajavad lausa pühavaimuhaiged.
j
joodikust estonians ei tunnista/ 16. mai 2018, 12:30
Kanada olemasolugi, ammuks siis doktoreid ja nende dokustaate.
Neis pole ju promille.
,
...Veiko / 15. mai 2018, 08:48
, siin sa eksid. Kiropraktika on laias mõistes alternatiivne meditsiin ja see pole sugugi soolapuhumine , meetod on aastatuhandeid vana.
s
sul on suured valud/ 15. mai 2018, 09:12
ja mina süstin sinusse morfiini, sul hakkab kohe parem, enamgi veel, kohe päris hea hakkab! Kas olen peale seda kangelane??
0
09:12-le/ 15. mai 2018, 09:41
Praegu on teil küll hea olla üleolev ja mõnitada kiropraktikuid, kuid kui peaksite ise olema ühel päeval selili maas või ei suuda oma kätt liigutada. Tavameditsiin on teid võimetu aitama, kuid kiropraktik saaks asjad paika panna...mida siis teeksite? Kannataksite edasi, kuid mingil juhul ei pöörduks kiropraktiku poole?
s
seal pole enam asi abis,/ 15. mai 2018, 10:01
vaid ainult suurtes rahades mis saadakse. Usun et igakord kui keegi sinna pöördub pannakse kohe see sama diagnoos ja et ilma selle süstita ja ravita korda ei saada.
p
pöörduksin/ 15. mai 2018, 10:05
kiropraktiku poole, aga selleks volitatud ehk siis litsenseeritud tohtri poole! Igasugu libaarstid, nõiad, selgeltnägijad on välistatud!
i
.../ 15. mai 2018, 10:23
inimene ei pöördu kusagile, kui tal probleemi ei ole! Pigem pöördutakse arsti poole viimases hädas ja loodetakse, et häda läheb niisama üle. Kuid alati ei lähe ja tuleb arsti juurde minna. Tihtipeale on aga jama selles, et tavameditsiin laiutab sellise probleemi puhul käsi, laseb valuvaigisteid võtta ja ongi kogu ravi. Kui kiropraktik saab aga asjad paika panna ja inimene saab abi...kas see on siis halb?
See et Lustil pole ajakirjanduse diplomit ja ta ei ole ajakirjanik ei takista teda ju ajakirjandusega tegelemast. Või on Oolo tegevuse järel keegi sandiks jäänud või surnud?
s
soolapuhumine/ 15. mai 2018, 10:36
Soolapuhumine ongi nende aastatuhandeid vanade libaravimeetodite rahvapärane üldnimetus.
a
abitu meditsiin/ 15. mai 2018, 10:37
Kõigepealt ikka Mangi juures tšakrad lahti ja siis joonelt Dr. Oolo juurde.
k
kuule saage aru/ 15. mai 2018, 10:51
et kõik ja kogu elu rajaneb rahal. Kui ikka saadakse selle eest suuri summasid, siis teeksid enamus arste seda sama. Iseasi kus ja kuidas . Kuid paljudel nagu näha ei loe ka tingimused ja koostööpartnerid, vaid ainult tasu.
n
Niina/ 15. mai 2018, 14:05
Jah kui sinul on taskust võtta 7500 euri. Sest nii palju see opp maksab.
i
Isik karjast väljaspool./ 15. mai 2018, 08:18
Saate mõte ebaõiglust välja juurida või ebaõiglust tekitada,Selle saate puhul ma nägin pigem tekitamist,kuna Katrin läks teise inimese leiva kallale.Katrin võiks endale selgeks teha ,et on kaks maailma.Üks pool toimib ette kirjutuste järgi kuskilt krt teab kelle poolt kirjutatu järgi.Kes sisuliselt oma peaga ei oska eksisteerida.Vajavad karja juhti.Ja on teine pool kes ei vaja juhti,vaid saavad omade tegemistega hakkama ilma kolmanda poole kirjutusteta.Valida jääb pool kuhu ennast liigitada kas karja liikmeks või Inimeseks kes saab ilma karjata hakkama.Soovitaks ise Katrinil need teemad sinna paika jätta.Ebaõiglust teadupärast juuritakse välja,mõtle selle peale Katrin.
s
Signe/ 15. mai 2018, 14:10
Et läks teise inimese leiva kallale.Pigem musta kalamarja võilevale. Kuulsin et protseduur on 7000 tuhande ringis.
l
Liina/ 15. mai 2018, 08:11
Minu teada on kiropraktika alternatiivmeditsiini haru, mille teoreetilised alused on teadusliku meditsiiniga vastuolus ehk siis kiropraktika ei kuulu "tavameditsiini" alla. Sellist asja nagu kiropraktika riiklikes ülikoolides ju ei õpetata. Kuid arvatavasti on sel alal oma koolkonnad, mida läbides saab selle ala spetsialistiks. Eks ka Ollol peavad mingid oskused / anne olema, sest inimesed on sealt abi saanud, samas kui tavameditsiin pole suutnud neid aidata.
Meil on ju ka toitumisnõustajad, kel pole mingit meditsiinilist haridust, kuid kes muudkui räägivad targa näoga, mida ja kuidas tuleb süüa. Samas ülikooli professorei meedia väga ei taha kuulda võtta, kuid nood isehakanud toitumisnõustajad on väga hinnas.
Meil on ka nn ajakirjanikud, kes pole tegelikult ajakirjanikud, kuid nimetavad end ajakirjanikeks ja pead nende saatega rahul olema. Või lihtsalt kanalit vahetama.
r
ravi kvaliteedikontroll/ 15. mai 2018, 08:06
See Andrus Mäesalu peaks küll mõneks ajaks Lõuna Ameerikasse rettu minema. Kuidas ta oma legaalset asja seal Mustamäe kliinikus edasi ajab ja inimestele otsa vaatab, on mõistatus. Saate kõige piinlikum osa oligi see kui päris arst põgenes nagu varas ega osnud midagi mõistlikku öelda. Peale eilset saadet ei imestaks ma enam kui selguks, et see Mäesalu käib ka Mangi juures abiks tšakraid avamas. Hoiab jalgu või midagi.
m
Maali/ 15. mai 2018, 07:57
Ei vaata neid hullikese saateid.Inimene käib kus tahab ja kui abi saab on hästi.See diplom ei tee veel arstiks . Kurb ,et selline süsteem loodud et perearst iga kuu saab minu eest pearaha .Käin ise juba aastaid oma raha eest vereproove tegemas kuna perearst kõike mida vaja ei tee. Möödunud kord küsis ühe proovi kohta mis oli natuke kõrge ega alkot ei tarvita.Loll mis loll. Kunagi oli kurk haige ja kui vastuvõtule läksin küsis kas suitsetate.Suitsulõhna peaks kaugele tundma.Ja viimasel ajal polegi sellise juurde läinud.Kusjuures 2 x aastas peaks ta tegema EKG d ja proove ka kuna vererõhk kõigub päris palju.Midagi ei tee.Paljusi perearste ei huvita inimese tervis peaasi ,et pearaha saavad. Tean kunagist oma lastearsti kes sai ka perearstiks .Rikkus tuli kohe majja mitu korterit pidevalt välisreisidel mitmed autod. Enne lastearstina kurtis pole raha kasvatas lisaks veel peete ja müüs.Mida vähem oma patsente ravida seda rohkem jääb raha endale.
o
Olen/ 15. mai 2018, 10:31
Teiega nõus. Kui tavameditsiinis asjad ei lonkaks, ning kõik need ülikooli diplomiga doktorid-arstid teeksid oma tööd korralikult ja nii nagu peab, siis poleks kohta ka sellistel nn doktoritel-arstidel. Pahatihti nn arstid on palju teadlikumad, asjasse pühendunumad ja suudavad inimest aidata. Mnjah. Õnneks on ka tavameditsiinis selliseid arste, kes viitsivad patsiendi probleemidesse süveneda, teevad vajalikud proovid või suunavad erialaarstide juurde. Eks tuleb endale hea perearst leida ;)

s
Sk/ 15. mai 2018, 07:50
Ei meeldi mulle ajakirjanduse põhjal ei Oolu ega Lust.Mõlemad on ebameeldivad.Lust oli eile õhtul ikka väga nõme.Jookseb inimesele järele,mis õigusega.Õnneks tuli reklaam ja vajutasin nuppu ja pärast enam ei vaadanud.
n
No Luts oli eile tipp/ 15. mai 2018, 07:58
... kas te lähete süsti tegema? Kas te lähete süsti tegema? Perega itsitasime ikka täiega
m
Me ka.../ 15. mai 2018, 08:11
... itsitasime, kui päris arst Mäesalu käitus nagu teismeline - üritas kaamerat käega lüüa, mõmises , jooksis põõsastesse... Ja PERH- is on selline raviKVALITEEDI juht!?! Ja selline möku on arst ?
j
jah/ 15. mai 2018, 09:45
Lust on julge tüdruk, aga selline külamuti tasemel ajakirjanik, justnimelt on tema küsimused ja ründamine sellisel tasemel.
Oolo pole muidugi arst (kiropraktik on füsioterapeut) ja dr.-ks end nimetada ei tohiks. Kui asi oleks õige, poleks vaja põgeneda kaamera eest. See süstija-arst, kui tal oleks seaduslik õigus seal süstimas käia, ei põgeneks ka eest ega oleks suu peale kukkunud. Ju Oolo maksab nii hästi, et hiilib sinna vaikselt süste tegema. Raha teadagi ei haise.
r
Rein/ 15. mai 2018, 07:35
Teda iseloomustab kõige paremini fakt, et ta ei oska eestlasena eesti keelt. Ometi on ta siin elanud 1992-st aastast. Päris ehtne valearst.
a
15. mai 2018, 07:51
aga nagu ma aru saan, siis oskab aidata. erinevalt paljudest diplomeeritud arstidest.
e
ei usu/ 15. mai 2018, 08:08
Ka see ei pruugi tõsi olla. See on ju põhiliselt tema enda jutt, et aidata oskab.
k
15. mai 2018, 09:48
kui oleks väga hea tegija, milleks on vaja terved seinad täis riputada raamitud ajaleheväljalõikeid ja muud kräppi, mis kuskil meedias temast ilmunud? Milleks nii palju reklaami? Youtube ka täis. Tohutult edev inimene.
S
.../ 15. mai 2018, 08:33
See, et ta rääkida ei taha, ei pruugi veel tähendada, et ta ei oska eesti keelt...
m
Mõtiskleja/ 15. mai 2018, 07:33
Pärast saadet jäi kumama peas üks sõna "kadedus" Hr. Oolo on küll ennast ehtinud valede sulgedega , õigemini olematute sulgedega , aga kui inimesed tema juurest abi saavad , mis sellest , siis halba on. Eestis on küllalt isehakanud selgeltnägijaid , ravitsejaid , ilmaennustajaid jne. kelle pädevus on suur küsimärk , pealegi võtavad nemad samuti raha , aga mingit abi ei anna.
Saates jäi kõlama etteheide , et hr. Oolo rikub ennast reklaamides seadust , nii see ka on , aga siit küsimus Katrinile. Miks sa ei võta oma saates teemaks keeleseadust , viimast rikutakse kõigi silmade all , avalikult ja suisa kohati uhkust tundes ???
k
Kummaline!/ 15. mai 2018, 07:39
Igasugu kontrolle asutusi on moodustatud nagu murdu!
Aga kedagi ei pole huvitanudki...soolapuhuja tegevus!??
K
.../ 15. mai 2018, 08:35
Kas mitte ei pea mujal hariduse saanud meditsiinitöötajad Eestis tegema erialaeksami ja eesti keele eksami?
m
Miks../ 15. mai 2018, 07:30
te olete nii kurjad ? Mina olin oma õlaga kimpus aastaid kas te oskate ette kujutada kuidas see mõjutab igapäevast elu (?). Jaa sain lahenduse just Oolo juures. Olgu tal siis diplom või mitte kuid mind aitas ja mina pole ainuke. Keegi väidab, et protseduuri alguses tehakse süst, see on küll kellegi luul nagu see kogu jutt kokku, mis on kokku pandud kellegi nn koputamise peale. Ärge olge nii kadedad !
l
Lust on tubli!/ 15. mai 2018, 07:50
Oolo nimetab end konkreetselt arstiks. Meil, Eestis ollakse harjunud, et arst on ikka ülikooliharidusega meditsiinispetsialist, kes tavaliselt on oma hariduse saanud Tartu Ülikooli arstiteaduskonnas. Ilma vastava hariduseta end arstiks ikka nimetada ei tohi. Kui selline abistamine algab nii suure valega, siis ei vabanda seda miski. See Oolo tegevus on tavaline rahamasin, mis töötab põhiliselt rumaluse peal- väga sarnane selle Mangi tšakrate avamise protseduuridele, kes muide samuti on väga nõutud mees. Väärib tunnustust, et see petis on suutnudki inimesed uskuma panna, et ta on arst.
a
arvamus/ 15. mai 2018, 08:33
Niinimetatud "arste" hinge ja keha tarvis kasvab kui seeni vihma järel. Igat liiki spetsialiste haibib ajakirjandus ise. Pea üle päeva võib ajalehtedest leida innustavaid lugusid kaunitest nõiaplikadest, teadjatest- imeravitsejatest, inimestest, kes oskavad aidata raha eest igas eluvaldkonnas nõu ja jõuga (käsi appi võttes).
Eesti rahvas võiks üritada rohkem mõelda enne kui rahakott näpus nende abi järele tormab. Tore on, kui keegi abi saab, sest ega Eesti riigis väga lihtsalt professionaalset abi kätte saa, kui petta saada on ka üsna tõenäoline.
t
Triinu/ 15. mai 2018, 14:19
Just nimelt rahamasin. 7500.- on ikka väga palju.
t
To miks/ 15. mai 2018, 08:14
Süste vaadake youtubest, kus Oolo oma tegemisi reklaamib - on süstid , tuleb välja, et ravim selleks tellitud perearstikeskusesse haigekassa raha eest ja müüakse kundedele Oolo juures maha.
j
Jah/ 15. mai 2018, 14:17
Sinul vedas .Oled vist rahakas.Sellised summad välja kaja.
r
rein/ 15. mai 2018, 07:29
kui saab hakkama ja abivajajad leiavad leevendust, siis pole ju tähtis, mis tiitel nime ees. doktor või dotsent
M
Punanurk/ 15. mai 2018, 07:22
Minule tundub, et kliendi rahulolu on kõige tähtsam. Probleem paistab olevat selles, et inimest aidatakse kohas kus seda teha ei tohiks aga abivajaja on tulemusega rahul. Vastupidistest variantidest oleme tüdimuseni kuulnud- inimest ei suudeta või ei taheta aidata kohtades kus see oleks seaduse järgi lubatud. Muidugi võiks edukas kondiväänaja proovida oma äri ajada seaduslikul viisil. Kõige piinlikum tegelane oli see meesarst, kes kuskil ukse taga kinni püüti ja käitus nagu teolt tabatud varas. Haritud inimene võiks ometi osata sellisest olukorrast puhtama näoga välja tulla.
j
Juku/ 15. mai 2018, 08:55
Kui sulle mingi niinimetatud ajakirjanik kaamera ja mikri näkku lajatab ja kireb nagu haavatud indiaanlane: "kas lähed süsti tegema, kas lähed süsti tegema..." arvan, et sellisele
rünnakule pole sust endast paremat reageerijat aga lihtne on teisi arvustada.
l
Laura Palmer , Tviin Piiks/ 15. mai 2018, 07:08
Lusti saadet taas lust vaadata. Oolo on nähtus omaette. Kodumaistest soolapuhujatest eristab teda see, et ta ei saa Haigekassalt raha. Maksavad lihtsameelsed ullikesed.
Sama ei saa aga öelda meie kodumaiste arstide kohta. Süstid mida nad teevad Oolo katakombides on Haigekassa kaasfinantseerit. See on aga juba maksumaksja raha tuulde loopimine. Süstimeistrid kinnimajja !
j
Juts/ 15. mai 2018, 08:57
Soovin ,et teile selline häda külge tuleks mida haigekassa poolt tunnustatud spetsid lahendatud ei saa ja et siis Oolo juurde roomaksid ja abi paluksid!.
e
eestlane/ 15. mai 2018, 07:06
Eesti Vabariigi seadused kehtivad ka väliseesti oolodele ja ilvestele

v
vana ja tark/ 15. mai 2018, 05:15
Kanadas ja USA on igal tanavanurgal kiropraktikute vastuvotu kontorid,seal on need kondivaanajad vaga populaarsed ,mis on igati oigustatud raviviis kindlasti.Kuna meil neid siiski suht vahe ja see A.A Oolo on suureparane enesereklaamiaja ja ka hea oma tooga olnud, siis miks mitte olla DR...
Raha on ju selle pohjus,eesmark ja tulemus, mis veel...ja kellel siis ei oleks, kui ta sealt Kanadast siis nn mollama tuli ja ka meie parisarstidel,kes temaga koos voi ka ilma, toimetavad, mis uudis see peaks olema...Kel raha on, see laheb ja saab abi ka, vahemalt senini on see nii olnud.Tgl on see K.Lust ju ka uletanud oma saatega oma piire samuti ...
e
elanik/ 15. mai 2018, 06:58
Pole ta mingeid piire ületanud, meil on seadused ja igaüks arstiks meil ei saa, isehakanud arst ei ole arst meie maal.
n
Noor ja terane/ 15. mai 2018, 07:36
Probleem vaid selles, et selle kliiniku koduleht on täis ARSTI väljamõeldud tegemiste kohta kiidusõnu, ARSTI teaduslike kraadide nimetusi , viiteid Oolo kui külalisPROFESSORI esinemistele jne. Probleem on selles, et need arstid, kes süste tegid, ei tööta seal ametlikult ( raha mustalt peo peale? ) , et perearst ei võigi selliseid süste teha ja veel vähem haigekassa kuludega ravimi oma perearsti keskusesse tellida, et see siis Oolo kliinikus kallilt maha müüa. Probleem on selles, et Oolo assistendiks on patsientide esindusühingu esindaja , kes ühes Youtube videos räägib, et midagi tuleb ette võtta libaarstidest küropraktikutega ja see töö usaldada vaid päris arstile doktor Oolole. Probleem on selles, et Oolo kliiniku sein on täis kuskilt välja prinditud valelikke eksitavaid tunnistusi ja sertifikaate mehe hariduse ja läbitud täienduste kohta. Miks mehikesed Oolo ja Mäesalu joostes põgenesid, mitte rahulikult küsimustele ei vastanud? Kuidas Mäesalu peale Kuuuurijas tehtud lapsikusi täna PERH-i tööle läheb ja seal edasi raviKVALITEEDI juhina tööd teeb- normaalne inimene ei julgeks peale kaamerate ees tehtud tsirkust üldse nina toast välja pista.
c
CCC/ 15. mai 2018, 08:01
Siin on kõik tõsised probleemid kokkuvõtlikult välja toodud. Asi pole sugugi ainult Oolo valedes, vaid selles, et kaasatud on mitmeid nn lugupeetud arste ja muid tegelasi, kes pole nii ullikesed midagi, et ei jagaks, mida nad teevad. Kui paber pole tähtis, milleks neid pabereid siis endale juurde luuletada, ilmselgelt haridus ja paber siiski on tähtsad. Lust on mis ta on, aga see probleem täna oli küll täiesti tõsine. Ja päris huvitav, et igasugu järelvalveasutuste hammas pole Oolole hakanud, tore siis, et vähemalt Lust asjast räägib, äkki mõni siis enne mõtleb ka, kuhu ta oma raha viib.
k
hulka oleks kohus Katrin Lusti saate kahtlemata ära keelanudki
v
Vabandage, aga/ 15. mai 2018, 04:57
Siin on tegemist juba diagnoosiga. Hulluarstid, palun aidake inimest, enne kui olukord veel hullemaks läheb
i
I beg to differ/ 15. mai 2018, 05:47
Miks kohe nii karmilt? Inimene on lihtsalt veidi edev ja tahab ennast doktoriks nimetada.
k
katrin lust/ 15. mai 2018, 01:29
on kahjuks sama rumal kui mihkel kärnas.mõlemad on ka munadeta.mis annab neile täielikud volitused inimeste elus tuhnida,neid rünnata ,süüdistada ja sundida end kaitsma.millise dokumendi alusel?kas neil on see dokument aktuaalsele kaamerale ette näidata kui küsitakse? jajah.mitte iga sünd ei ole õnnestunud.
v
V/ 15. mai 2018, 00:17
Kurb on see ,et kogu see vana pähesunnitud teadmistekogum enam uue ajastu hakul ei vii kedagi kuhugile. Kõik tundub suurejooneline petuskeem, kus võtmesõnaks on kõrgharidus, See sõna on nagu mull, mida suuremaks puhudes kasvab koos sellega eneseupitamine uuele tasemele-,pürgimine olematu püramiidi tpppu. Ja kindlasti olen mina see õnneseen, kes kõigile ära teen , preemiaks pilet Eloni imeautoga väljavalitud seltskonnaga otse marsile elama. Allakäigu esindajate energeetika ei sobi inimrassile edasiarenguks. Ja kõik sellised soovivad kindlasti kellegi hukku ,lahtilaskmist ,hävitamist jne. Musta maski ja omada imelist võimet, millel pole kaastundevõimet, see viib kogu planeedi hävinguni. Aga inimese tase on samasugune, nagu Mendeleejevi tabel. Imestuseks saab küsida endalt, mis on minu tase ja kas saaksin seda tõsta. Haridustase surub pähe oma , vaimsele arengu taset see ei tõsta,aga raha l lubab valitseda kõikki. Kes ei kuula , seda karistan ilma südametunnistust omamata. Ükski valitsev kord pole taganud normaalset elu, seega inimese arengutase on nii madal, et inimene oma mõtlemisega hävitab kõik, mis eales loodud . Keegi ei loobu oma egost- see aga kurjuse pärusmaa.
m
15. mai 2018, 01:58
Mendelejevi tabel on täisulik
e
ebameeldiv / 15. mai 2018, 03:46
on see tüüp algusest peale olnud, oma eriti ebaloomuliku silmakirjaliku naeratusega igal klantspildil ja seltskonnaüritusel. Alles see oli kui reklaamis oma ideaalset abielu, kaunis naine käehaardes, siis korraga lahutatud?
e
epic epic epic fail/ 14. mai 2018, 23:59
j
jaa/ 14. mai 2018, 23:48
Lõpuks ometi on selle klouni tegelik pale paljastatud. Üks suur petis ongi ja naiste ahistaja ka veel.
m
mehike/ 15. mai 2018, 00:31
Aga miks mitte ka meeste ahistaja või me ei lähe arvesse,meid tohib?
s
Sell.../ 15. mai 2018, 14:32

p
Puuuurija/ 14. mai 2018, 23:33
See kõik meenutab mulle sarja "2 ja pool meest".
a
Aitab juba/ 14. mai 2018, 23:21
Lust pole ajakirjanik, vaid aige tädi, kes otsib kinnitusi enda kinnisideedele.
Saatke see eit pikalt ja nii lihtne see ongi - ta pole keegi, et talle peaks vastama!
m
miks see sind riivab/ 15. mai 2018, 12:29
mis Lust teeb? tõesti ei pea kui pole midagi kohe pähe tulnud
j
jätab külmaks/ 14. mai 2018, 23:12
kaks jobu on kokku sattunud - ei koti - kumki pole aus mängija!
s
14. mai 2018, 23:37
k
küsi/ 14. mai 2018, 23:14
m
Mees/ 14. mai 2018, 22:59
Mina annaks küll Lustile intervjuu ainult ta peab kasutama minu mikrofoni
u
Uku/ 14. mai 2018, 23:36
Sinu mikrofon tahab saada vähem puhumist ja rohem imemist.
a
15. mai 2018, 00:06
Aga miks inglise keeles öeldakse "blow me" mis on puhumine?
n
Noh/ 15. mai 2018, 00:13
inglastel käib kõik viimasel ajal kuidagi teistpidi
"
15. mai 2018, 02:00
"blowjob" on ju teada mis
m
milline diplom Lustil on/ 14. mai 2018, 22:58
mitte mingisugust. kas tal on õigust ennast ajakirjanikuks nimetada oma keskharidusega? saade oli venitatud ja bürokraatiasse klammerduv. Oolo trump ei ole ju diplom vaid reaalsed tulemused.
h
Hr Oolo/ 14. mai 2018, 22:56
on üks libe sell, kes koos oma endise abikaasaga ennast kõrgemaks hindab, kui tegelikkus tõendab. Veel üks üle ookeani tulnud "superataar":-))
k
14. mai 2018, 23:24
Kuidas neil lahutus ja laste jagamine edeneb? Kas naisest on ka juba staar saanud?
j
jah/ 15. mai 2018, 03:25
naisest on saanud samasugune staar-toidunõustaja, kui neid on meil viimaste aastatega nagu seeni vihma ajal tekkinud ja levinud. Mingi firmake teeb paarikuused kursused ja toidunõustajaid aina kasvab. Minge kõik tema jutule.
k
küllap/ 15. mai 2018, 03:32
välismaal põles äritegemine läbi, siis tulid siia katsetama.
Sul Lust on lai tööpõld ootamas. Eesti suuremates linnades on päris palju alternatiivtegijaid, nö. ravikeskusi, kus näiteks tehakse nõelravi, võid kõik läbi uurida, ja kahtlen, kas enamusel on paber selle ravi jaoks, nad töötavad ka renditud ruumides, mis on registris korterite nimetuse all.
d
Dr.O/ 14. mai 2018, 22:55
Lusti kardedakse rohkem kui politseid, kohut ja KAPOt.
u
unusta ära/ 14. mai 2018, 23:19
miks peaks ühte ullikest katma?
(Lust ise kirjutab siin kommentaare, et teda kardetaks- pole põhjust! Lihtsalt ebameeldiv selliste valemängijatega asju ajada ...
Tegemist on nii musta mängijaga, et sellise p a s akotiga ei taha lihtsalt tegemist teha ehk nagu vanarahvas ütles, ära s i t t a putu, s i t t läheb haisma!
t
Teet/ 15. mai 2018, 12:54
Küll lust ka oma vitsad kätte saab. Pill tuleb ikka pika pidu peale.
l
Lust/ 15. mai 2018, 00:50
on lolliks läinud. Mida ta sellega saavutada tahab? Kedagi lihtsalt maha teha.

e
ENN/ 14. mai 2018, 22:53
Katrin. Tubli oled, aga Sa puhka ka ikka natuke ja käi ka ujumas ära ning võta päikest.Aga ära külmeta
e
14. mai 2018, 23:27
Eestis käib sharlatanide puhastustuli.
u
Uku/ 14. mai 2018, 23:33
Tuleb ka Lusti kord. Pole ta kopika eest parem, kui ta ohvrid. Igrid Tähismaad mäletate? Rappis kõiki, keda vähegi sai, aga siis tuli ka tema kord.
v
võtku/ 14. mai 2018, 23:34
need jututoa Ervinid, Toomase ja Andresed ka käsile. Mul oleks ka ühteist nendest rääkida
e
Eestis/ 15. mai 2018, 00:55
käib inimjaht. Varsti hakatakse Siberi saatma. Et see kadedus ikka nii suur on.
a
/-le,/ 15. mai 2018, 03:36
aga puhastustuli on ju vaid hea, eraldab terad sõkaldest.
j
ja sina/ 15. mai 2018, 08:22
h
hmm/ 14. mai 2018, 22:41
Ei saa ühest asjast aru - et kui Lust tuleb ukse taha, siis tuleb ta kohe suure rõõmuga sisse lasta ja kõik ära rääkida, mida Lust iganes kuulda tahab ?
m
mhmh/ 14. mai 2018, 22:44
t
to hmm/ 14. mai 2018, 22:48
kui sul midagi varjata pole ja ajad ausat asja, siis miks mitte, saad ju head reklaami? loomulikult need, kel varjata on, mõtlevad selles stiilis nagu sina...
p
püha lihtsameelsus/ 14. mai 2018, 23:18
Sellised Lusti saate formaadiga saated tahavad skandaali... Küll pärast montaažiga saab vajalikult asja kokku lõikuda nii, et aus jutt kah kahtlane tunduks, kui vaja peaks olema.
n
Noh/ 15. mai 2018, 00:15
kui skandaali ei ole, siis ta ei tule ju ka.
j
jj/ 15. mai 2018, 09:19
lust tee sellest uudis .. xhamster.com/photos/gallery/katrin-l-6050256
i
irw/ 14. mai 2018, 22:58
Nagu näed, peab sisse laskama, uurijaid ei pea, peab mingisugune prokuratuuri paber olema - orderiks nimetatakse
s
15. mai 2018, 00:08
Sisse peab laskma, siis saab meid rohkem.
p
Püha lihtsameelsusele/ 14. mai 2018, 23:29
Vaata selle Oolo kliiniku kodulehte, kus ARSTI teaduskraadid ( arstina!), esinemised KÜLALISPROFESSORINA jne. väja toodud. Perearstid ei tohigi sellist anesteesiat teha, kõige vähem veel oma perearstikeskusesse tellitud ravimi eest, põõsastes hiiliv kirurg, patsientide esinduskoha tegelane Oolo assistendina... Kogu see saade oli haige ja mitte Lusti, vaid selles kliiniku töötajate poolt.
j
Just/ 15. mai 2018, 09:52
õige hõlma ei hakka keegi. Kui see Oolo mansahvt kellegi tervisega midagi tuksi keerab, vaat siis tuleb alles skandaal. Seni on õnneks läinud. Kui oled ikka tõeliselt hea kiropraktik, pole vaja end arstiks valetada.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
vidrik.vosoberg@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2505
levi@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee