91 kommentaari

V
Viiu-viiu  /   09:28, 13. apr 2018
Rustam kohtus valijatega ja lahendas nende probleeme.
Nagu tõeline poliitik, oli ka tema vilkuritega saatjad.
K
Kas see Rustam  /   18:37, 12. apr 2018
on lollakas? Ta ei saa aru kuhu ja kellega ja milleks läheb? Ja sellised lollakad võivadki endast nii hästi arvata, et kandideerida valimistel. Kas tõesti need noored pätid ei jõua või ei oska tööd teha vaid varastavad teiste inimeste tagant? Kui Rustam nägi olukorda,millesse sattus, oleks võinud selle mehe moodi ära lahendada, mitte põgeneda. Ja karistuseks selle eest mitte midagi. Kas normaalsed inimesed kõivad öösiti kütuse vargil? Ei käi.
M
Mida sii imestada?  /   18:32, 12. apr 2018
Kõlvarti Miša alustas ju samamoodi.
D
Diagnoos  /   16:52, 12. apr 2018
Politseinik on diagnoos, mitte amet või töö.
I
Idee  /   16:54, 12. apr 2018
Sellest telefonivestlusest mendiga saaks päris hea laulu teha. Räpparid andke tuld!
T
to Diagnoos  /   17:34, 24. apr 2018
nii, aga räägi, kes siis meid kaitseb, kui üldse politseid pole
S
Statistika  /   16:50, 12. apr 2018
Politsei on Eestis kõige usaldusväärsem ametkond. On, on.
A
asd  /   16:10, 12. apr 2018
Kindlasti on pättidele võmmid omad poisid,just sellele kalininile.Oleks nüüd võõras relvaga vehkinud oleks pooled eesti võmmid kokku jooksnud + k-komando.
I
Ikka veel?  /   16:00, 12. apr 2018
https://ariregister.rik.ee/erakonnad/liikme_otsing?nimi=Rustam+Kalinin
Eesnimi: Rustam
Perenimi: Kalinin
Sünniaeg: 17.12.1992
Erakond: Eesti Keskerakond
Liikmeks astumise aeg: 09.05.2013
Q
qq  /   19:04, 12. apr 2018
Kodakondsus:vene,see jäi mainimata.
Ä
Ära valeta!  /   20:50, 12. apr 2018
Tal on EV kodakondsus!
A
Aga tegelikult?  /   15:54, 12. apr 2018
See, et tänapäeval juhtimiskeskuses töötavad eraisikutest telefonivastajad ei tea geograafiast midagi- see on omaette küsimus. See, et nad mitte millestki aru ei saa- see on odavtööjõu rumalus. See, et terve Harjumaa peale paar autot patrullis on- see on riigi sigadus.
Siin on aga peidus palju hullem asi.
Nimelt riigi uurimisasutused keelduvad juba aastaid ja äärmiselt järjekindlalt täiesti ilmselgete kuriteotunnustega keisside osas kriminaalasju alustamast! Seda kõikides maakondades. Või kui mõni püüdlik uurija ongi krimasja püsti pannud, siis see lõpetatakse kõikvõimalikel imetud põhjustel.
Riik on andnud sellega oma kodanikud kurjategijate meelevalla alla ja vabastanud end põhiseaduslikest kohustustest oma kodanike õiguste tagamise osas.
Vot see on probleem, mida praeguse uurimisasutuste ja prokuratuuride koosseisu korral ei õnnestu likvideerida, sest see on nii läbipõiminud kõikvõimalikest justiitsmaffia liikmete omavahelistest suhetest.
S
Süsteemide ehitamine algab (süsteemsest) mõtlemisest  /   16:04, 12. apr 2018
Milleks geograafia? Kui kuuled "Ameerikanurga", siis toksid arvutisse või annad GPS-le häälkäsklus!
Kui helistatkse samalt numbrilt, siis arvuti peaks kuvama eelmisi helistamisi ja märksõnu ja asukohtasi!
  /   16:15, 12. apr 2018
See oled sina, kes kuuleb Ameerikanurga. Ment kuulis Ameerika ja tuletas koolis õpitut meelde- Lõuna Ameerika, Põhja Ameerika, Ameerika Hääl.
S
Süsteemide ehitamine algab (süsteemsest) mõtlemisest  /   16:24, 12. apr 2018
Kui kuuled ainult "Ameerika", siis toksid sisse ja järgmisena küsid kas Tallinnas või Jüris!
Ja ei mingit meeldetuletamist - arvuti on ees ja täidad lahtreid. Süsteem pakub variante ja tuleb ainult õigete küsimustega selgust saada!
Keerulisem süsteem suudaks ka küsimuse kuvada, et ainult mahalugemise vaev, kui kiirustad ja kardad puterdada!
  /   16:47, 12. apr 2018
Aga kui sa oled mingis abikoolis oma hariduse saanud ja peakene on kange, siis küsidki uuesti, et kus, kus.
J
Ja   /   18:38, 12. apr 2018
jääbki küsima.
L
lõin   /   13:34, 13. apr 2018
just sisse Ameerika ja lappasin mitu lehekülge, polnud mingit Eestiga pistmist.
T
ta ühendati  /   13:36, 13. apr 2018
just vaba politseipatrulliga ja iga kord erinevaga, seega arvuti ei näidanud midagi, kuidas võõras teadis, kui polnud enne suhelnud?
J
Just!  /   16:13, 12. apr 2018
Ka käesolevas asjas läks ju vargusena planeeritud üritus käest ära ja see otsustati röövimise teel lõpuni viia. Viidigi. Relvaga röövimine. Mendid aga tegid mingi väärteomenetluse. Prefekt või mis asjamees see oligi, proovis ka asja igati olematuks jutustada.
L
Leo  /   14:30, 12. apr 2018
Vähemalt on mentide pealikud õppinud rahvaga suhtlema. Palju muud ei saagi ette heita kui täismeeste nii rumalateks jutustamist, et püstolirauda sisse vahtides ei olevat aru saada, kas tegu on tulirelvaga, või mängupüstoliga. Mina kvalifitseeriks ka selle keerutamiseks ja ringkaitseks. Meeste elud pandi ilmselgelt ohtu ja mingit head selgitust sellele pole. Kui ma läheks kuskile relvamaketiga röövima, siis vaevalt see ment mind pärast kaitseks, et polnud ju mingit ohtu ja mehel oli kõigest mängupüstol. Tänu oma saamatusele nad lihtsalt ei tea mis relvadega tegemist oli ja tuleb uskuda kannatanute juttu. On ka üsna loogiline, et mingi roosast plastmassist lastepüstoliga ei lähe keegi õnne proovima.
P
Pistolet Makarova  /   14:43, 12. apr 2018
Mehed ütlesid isegi püstolimargi ära- PM
M
mis siis teha?  /   13:26, 12. apr 2018
Ei ole tööjõudu, saate aru. Juba Mõisa-Jüri hävitas need!
R
Reformist  /   13:38, 13. apr 2018
ikka meie, riik peab olema õhuke.
A
Arvete klaarimine?  /   12:59, 12. apr 2018
Polnud ju mingit arvete klaarimist. Mis arved neil meestel nende võõrastega olid? Asi oli varguses, mis muutus tänu mentide ükskõiksusele relvastatud röövimiseks. Kuritegu on üldse valesti kvalifitseeritud ka prokuratuuris.
12:59-le  /   13:22, 12. apr 2018
Kui bensiinivargus jäi pooleli ja sellele tuldi jõuga vahele,kuidas siis ei olnud?
  /   14:14, 12. apr 2018
Varastati diiselkütust, mitte bensiini ja vargad ei saanud varastatud kütusega minema enne kui kasutasid relvaähvardust. Seda nimetatakse röövimiseks. Arvete klaarimine on see kui keegi on kellelegi võlgu.
P
Piinlik küll  /   12:55, 12. apr 2018
Ma olen kogu aeg rääkinud, et meie mendid on täiesti ajudeta tolgused. Valus oli kuulata seda telefonivestlust kus peale korduvate abipalvete küsis vaimupuudega ment ikka kas Suur-Ameerika või Lõuna-Ameerikas. Väidetavalt on kõik tehnilised lahendused olemas ja kui inimeste järel tahavad nuhkida siis panevad kümneid miljoneid finfisherite peale magama. Seleta siis opakale, püstolitoru ees, kas asud Lõuna- või Põhja Ameerikas. Kohati küll tundub, et päris ilma politseita oleks isegi lihtsam.
"
"tulge Ameerikasse"  /   13:23, 12. apr 2018
No m i d a peaks küsima siis? Kes teab mingist Ameerikast Eestis, kui ei täpsustata?
E
elustiil- ment  /   14:21, 12. apr 2018
Korduvalt oli juba juttu olnud sellest, kus kuritegu toimus. Mingi mälu või seda asendav süsteem võiks isegi mentidel olla. Mehed olid helistanud palju kordi samalt telefoninumbrilt ja abi palunud. Mees ütles sulaselges ja arusaadavas eesti keeles, et Ameerikanurga. Ment polnud võimeline aru saama. Isegi koristajaks ei võeta igaüht. Et üldse mendiks saada, peaks vähemalt kuulmine korras olema. Neil on arvutid, mis peaks olema abiks juhul kui lahendad edasi kellegi teise poolt varem tegeletud probleemiga. See pole üldse mitte naljakas- vabalt oleks võinud meestel ka hapramini minna. Ment olla on kõige häbiväärsem elustiil üldse ja tõestust selle kohta näeme iga päev.
  /   14:36, 12. apr 2018
Ise nad räägivad, et nende maine olevat rahva silmis hea.
K
korduvalt  /   13:39, 13. apr 2018
räägiti erinevate inimestega.
S
Seaduseparandus  /   12:49, 12. apr 2018
Kui põgened sündmuskohalt, siis on võrdne purjusolekuga.
Kui ähvardad "mängupüstoliga", mida pärast ei suuda esitada (või ei leita), siis peaks võrduma pärisrelvaga kuriteoks!
N
Naljakoht  /   12:04, 12. apr 2018
Avastasin, miks osad kommid modereerimisele lähevad. Kui tekstis on liitlaused, võõrsõnad või tekst on pikem kui nt 5 rida, suunatakse see moderaatori kirjaoskamatuse tõttu modereerimisele. Tegelese tekstist arusaamise võimed piirduvad lihtlausetega.
M
Moderaatorile  /   12:01, 12. apr 2018
Kas funktsionaalse lugemisoskusega on probleeme? Kui suunata võõrsõna pärast ( ebatsensuurseid sõnu polnud ) kommentaar modereerimisele, siis tule taevas appi, aeg on keskkool lõpetada või minna tootvale tööle. Moderaatorina töötamine käib üle jõu ju.
Leian,  /   11:56, 12. apr 2018
et mõni metsaeksinud penskar on riigile olulisem, kui paar-kolm tööjõus meest. Ei oska arvatagi, mis oleks siis saanud, kui asi oleks paugutamiseni läinud? Politseipatrull oleks AMEERIKASSE saadetud?
V
vale  /   16:19, 12. apr 2018
See oli tavaline politseinike vale. Midagi tuleb ju öelda kui ei viitsi välja sõita.
V
Vot siis  /   11:43, 12. apr 2018
Kirjutasin ühe ebameeldiva loo politseinike töömailt kus ohver jääb süüdi ja kriminaalile tuntakse kaasa. Kõigepealt ei vastanud mu kommentaar reeglitele ( ei ühtegi ebatsensuurset sõna ega tigedaid lauseid, lihtsalt faktid ). Kui olin eemaldanud kõik sõnad, mis võiksid mitte meeldida, nt maanteemõrvar, saadeti modereerimisele. Kes küll need moded on? Algharidusega saamatud lollpead või vaimupuudega õnnetud?
P
palju!  /   13:24, 12. apr 2018
No mitu kommi sa juba siin sel teemal pannud oled?
T
to palju!  /   16:27, 13. apr 2018
Eks tulebki palju panna, täpselt nii palju, et rumalad moderaatorid aru saaks!
M
mees metsast  /   11:41, 12. apr 2018
"noorpoliitik osales maffiastiilis arveteklaarimises"
Kus see arveteklaarimine oli!? Täielik röövimine relva ähvardusel!
P
Prioriteedid  /   11:40, 12. apr 2018
Meil on politseiga selline vahva kogemus, et nähes Tartu maanteel korralikult vingerdavat autot, sai helistatud politseisse sest kõigi eelduste kohaselt oli juht ennast pea pildituks joonud. Meil soovitati politsei saabumiseni tollel autol ohutus kauguses sabas püsida. Järgmise 30.kilomeeri peal tekitas see juht korduvalt olukordi, kus meil jäi hing kinni, ainult vastutulevate autode juhtide reageerimiskiirus päästis nii mõnegi elu. Helistasime mitu korda politseisse, et teada saada, kas politsei tuleb ikka täna. Rahustati nagu lolle, et "pole põhjust muretseda, politsei tuleb". Ei tulnud, kogu jant kestis pea tund. Viimases hädas sai sirgel lõigul talle kõrvale sõidetud ja hakatud teda kraavi poole suunama. Niipalju aru sai, et tõmbas ikka rohkem ja rohkem teepervele kuni sõitis kenasti põllule. Sai siis taas politseid teavitatud, et oleme kenasti nende töö ära teinud ja joodiku liiklusest kõrvaldanud. Meie roolijoodik tukkus mõnusalt rooli taga ja ei tundnud elu pärast muret. Kui politsei lõpuks kohale jõudis, juhtus mis? Saime väga rangel toonil riielda nagu tuppalasknud kassid, et seadsime teelt välja puksides inimese elu ohtu! Maa oli lauge, kraavi polnud, jota sõitis sujuvalt põllule ja see oli ohtlik. Aga et eelneva tunni jooksul oleks ta võinud roolis olles mitu inimest tappa või sandistada, see ei tähendanud midagi. Tänasime kõva häälega politseinikke, et nad on nii lahked ja jätavad meile esitamata süüdistuse mõrvakatses ja sõitsime minema. Mõttes soovisime, et meie roolijoodiku võimalik tulevane ohver poleks mitte suvaline liikleja vaid just üks neist kahest politseinikust.
R
raske uskuda  /   14:41, 12. apr 2018
Ma ei taha su juttu eriti uskuda. Seda kohta kus mõrvakatse eest pragada saite.
R
raske uskuda- le  /   16:24, 13. apr 2018
Politsei ei praganud meid otsesõnu mõrvakatse eest, vaid nagu kirjutasin, noomis meid rangelt "inimese elu ohtu seadmise eest". Just nende sõnadega. Mina olin see, kes politseid tänas "mõrvakatse" sõnaga.
H
Helistasin   /   19:25, 12. apr 2018
ka ükskord ja teatasin arvatavasti purjus juhist kuid minult küsiti kas olete purjus. Rohkem ei julge helistada. See oli küll ammu aga siiski.
A
Absurdistan  /   11:19, 12. apr 2018
kui nüüd tehakse nii,et pensioni valid endale ise-siis äkkki saan ka valida,kas maksan makse või ei?
V
võid ju  /   11:59, 12. apr 2018
valida, tööle ei lähe, kõik vajaliku kasvatad ise.
N
norrakas  /   10:32, 12. apr 2018
ma olin ikka eriline optimist, kui ma tegin politseil avalduse kütusevarguse kohta ekskavaatorist ja veoautost. seda siis tartumaal. hiljem uurija saatis mind põhimõtteliselt pee..sse. nii ongi et maksad makse ja mitte midagi vastu ei saa. antud juhtum pealtnägijast näitab aga et eesti riigis on midagi ikka väga mäda. Tundub et vist on palju loota ka et keegi vastutab antud loos. siseminister näiteks.
N
niisuguse  /   13:44, 13. apr 2018
tühise asja eest? Maal pekstakse ja röövitakse vanureid ja ka midagi ei tehta, politsei annab nõu, et pole mõtet avaldust kirjutada jne.
M
Maamees  /   10:07, 12. apr 2018
Aga lähiajal politsei palka tõsta ei saa, sest me hakkame tegema tasuta ühistransporti tühjadele bussidele.
N
neil  /   12:01, 12. apr 2018
on palk niigi kõrge, aga tõelist tööd teha ei taha, või põõsas passimine ja kiiruse mõõtmine on tõeline töö?
A
alustame põhilisest  /   16:21, 12. apr 2018
Keda Sa valimistel vaid muide, kui saladus pole?
V
valid   /   13:45, 13. apr 2018
Jaani, aga hääl läheb üle Juhanile. Mis tähtsust sellel on, kes pättidest võimule saab?
P
Politseis veel öeldakse ,et  /   09:53, 12. apr 2018
tuleb oodata ära politsei saabumine .Ise ei tohi omakohut teha .Kuulates seda politsei vabandamisi, tuli raske NAER peale .Selgeks sai see, et kui kaua peab ootama politseid ,kui on toru otsa ees,Politsei omavaheline info liikumine ja suhtlus Ja veel kulla politseinikud ,Kui olete teinud vea ,siis palun tunnistage seda .mitte ärge otsiga vabandusi .
S
Samas  /   12:04, 12. apr 2018
need helistajad olid ka kui pooletoobised, nii segase jutuga jne. Ma olen ka palju kordi Jürist läbi sõitnud ja mööda ka, aga pole kuulnudki, et seal mingi Ameerika nurk? Kas sa oskaks selle nurga jutu peale õigesse kohta sõita?
O
Olen poolpime  /   12:43, 12. apr 2018
Mõned korrad olen ringteel Jüri poole sõitnud ja alati imestanud, miks selline kummaline nimi "Ameerikanurga".
Silt on suur ja jääb alati silma.
O
Olen poolpime-le  /   13:25, 12. apr 2018
Nõus. Kui inimene ei mõista k o h e öelda, et Jüris, siis tekivad suured probleemid!
P
Põhjusega  /   16:23, 12. apr 2018
Et mendid liiga palu seal ei siiberdaks. Leidlik nimi.
S
Seisa  /   19:26, 12. apr 2018
relvatoru ees ja aja normaalset juttu.
R
relvatoru  /   13:47, 13. apr 2018
tuli alles lõpus.
K
Klassika  /   09:38, 12. apr 2018
Prokuröri hinnangul kahju alla 4000 euro ja Aleksei peaks seda nõudma hoopis tsiviilkohtus !
Anna kohtule tööd ja pangale raha liigutada, tasu riigilõiv, otsi jurist, maksa ja maksa ja siis saad kolme-nelja aastapärast kohtuotsuse, siis saad täituripoole pöörduda, maksad ja ootad kas laekub midagi kunagi.
P
Peeter  /   08:59, 12. apr 2018
Häbi politseile. Ei ole te väärt kõrgemat palka.
M
mustlaspatrull  /   08:50, 12. apr 2018
päris rõvedad olid selle ida prefekti vabandused...
miks selliseid tööl peetakse ja vastutama ei panda?
M
muud nad ei suudagi  /   08:45, 12. apr 2018
politsei tegeleb ju meil ainult majutuse pakkumisega ehk siis pakuvad öömaja jotadele.
  /   07:56, 12. apr 2018
Vahest on selline asi ainuõige. Kõiksugu si**p**d on julgeks läinud ja kartmatuse tunne voolab ojadena. Parim viis ongi just sellistele üheksakümnendate stiilis pea lõhki lüüa. Küll siis mõistavad oma kohta ühiskonnas.
K
kolla  /   07:51, 12. apr 2018
Krimi artiklis otsib politsei taga autojuhti kes võib-olla tõesti ei saanud libedaga enne tõkkepuud pidama aga relvaga vehkivatele poluvernikutest varastele antakse 3 tundi edumaad,et põgeneda ja siis veel nädal,et asitõendeid hävitada ja kokku rääkida.Kuna telefonist oli kuulda,et ka politseinik rääkis eesti keelt aktsendiga siis võib kindel olla,et tegu oli kokkumänguga.
  /   16:26, 12. apr 2018
Politsei otsis mõned päevad tagasi meest, kes õigel ajal koju ei jõudnud.
T
Tädi Maali  /   07:44, 12. apr 2018
Ilmekas näide,et kriisisituatsioonis 112 tegelikult ei tööta.Teine murekoht on see,et liigume vandistumise suunas.
J
Jura Kolesso  /   07:36, 12. apr 2018
Teised lubavad-meie teeme!
T
Tänu oravatele  /   07:33, 12. apr 2018
Ei jõua politsei kohale iga kord kui võimule tulid hakkasid politseid ja päästjaid koondama
  /   07:43, 12. apr 2018
Joonista plakat ja mine tee seda poliitikat kusagil mujal va johmakas.
J
Jätke ometi need oravad rahule  /   11:06, 12. apr 2018
juba ammu uus valitsus ja uued seadused.Ütleksin,et järjepidavus ei kao, sest jälle kriminaalses teos keskerakondlane,sellel ei näe lõppu tulevat! Andku see erakond ainult minna ja ükskord näevad,kuhu välja jõuavad.Nii palju häbi pole veel ükski teine erakond Eesti mainele teinud!
M
m  /   06:53, 12. apr 2018
Peaasi on olla õiges parteis või omada seal piisavalt tugevat seljatagust.
A
Absud tõesti  /   00:18, 12. apr 2018
Misasja.. Ahhujell 3-4h tuleb politsei w??? Hallooo krt rakvere politsei oleks ka kiiremini jõudnud. Kas nüüd peab hakkama valetama, et politsei kiiremini tuleks. Et leidsid laiba, või vägistatakse, röövitakse panka.. Siis öeldakse ka sorry, meil pole inimesi. Mis riigis me elame???
T
totu  /   23:56, 11. apr 2018
Raske on vahet teha relval kas on ehtne või mängu oma seletab politseinik, aga see mees kes noaga jalutas ja polisei poolt maha lasti,temal võis ju ka paberi nuga käes olla.Ei maksa sinna politseisse ikka igal mehel tööle minna,võtke labidas kätte ja harige maad.
T
TT  /   00:33, 12. apr 2018
Väga õige! Ja soovitatavalt paberlabidas
M
Moderaatorile  /   11:24, 12. apr 2018
miks ma ei või oma arvamust väljendada,ei ühtki ebaviisakat sõna. Kui te arvate,et olete oma eriala meistrid, mida aga enamus teist ei arva,siis otsige teine töökoht ja muutke anonüümsus ära,igaüks julgeb ka oma nimel kirjutada,täpselt nagu Postimehes.Jääb mulje,et teie mõtteviis on kallutatud!
K
Kahju on  /   11:20, 12. apr 2018
et kannatanutel endil relvi polnud,sest nad oleksid täie õigusega võinud endid kaitsta.Miks? Kui politsei nägi nugadega jooksvat noormeest ja lasi ta maha,siis relvast sihtijaid oleks pidanud kõhklemata tulistama! Kogu see lugu oli nii absurdne ja lõpplahenduse võiks NÄIDISEKS politseisse ülesse riputada! HÄBI ja seda on veel vähe öeldud!
J
ja kes  /   12:08, 12. apr 2018
siis üldse seal töötaks, kui needki tahad ära ajada?
M
miinused  /   13:51, 13. apr 2018
kas teid ei võeta?
M
Marko  /   23:53, 11. apr 2018
Oh jessuke...
Kui nuud politsei (piirkonna) juht oleks öelnud, et saage aru, meil pole raha vajalike toimingute tegemiseks, siis oleks homme sulg sabas. Kurb aga pidulik...
M
Markole  /   11:26, 12. apr 2018
ei,mitte raha vähe,põhjuseks oli väljakutse madal prioriteet! Naerame nüüd ribadeks!
Õ
õige  /   13:52, 13. apr 2018
kurjategijad ju jooksid ära, kes oskas arvata, et nad tulevad relvadega tagasi, ju oli samal ajal ohtlikumaid olukordi.
J
JAH  /   23:51, 11. apr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
P
patuoinaid siiski rohkem  /   00:31, 12. apr 2018
kartelliparteide ühistöö 17+ aastat
Õ
õiglane  /   23:28, 11. apr 2018
karistus oleks sellele Pärnale 10a. ja prokurörile 12a. vanglat.
M
Mis ku...  /   23:08, 11. apr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   23:46, 11. apr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
W
wilkommen  /   00:59, 12. apr 2018
erinevus rikastab.
M
mis seal ikka  /   23:01, 11. apr 2018
Tavaliselt lastakse varaste autol kummidest õhk välja tagamaks asitõendite püsimine sündmuskohal. Kolm meest passis kolm tundi käed taskus ja ei tulnud selle peale, et pätid soovivad oma autot tagasi saada.
K
käsi  /   23:27, 11. apr 2018
tagasisaamiseks tehti aega(katet) nende jaoks politseist,kes kuidas on sellega sellega seotud peaks vaatama ka?Ja võimupartei liige,mida sees näitab??
P
Petros  /   23:37, 11. apr 2018
Kas sa targutaja oled analoogses olukorras olnud. Eksivad isegi need, kes varem sellega kokku puutunud. Mina ka olen eksinud ja mitte vähe. Tagant järele oleme kõik palju targemad. Minu eksimused on läinud sedavõrd kalliks maksma, et olen aastaid kahetsenud ja soovinuks nende j ä t i s t e s u r m a. Ja mitte vähem, sest see lõputu süütunne on elu pöördumatult pahupidi keeranud. Kuri tuleb esimisel sobival võimalusel hävitada ja mitte mõelda, et ehk... Mul oli selleks korduvalt võimalus, aga ma ei kasutanud asja lahendamiseks õiget varianti.
P
Petrosele  /   11:32, 12. apr 2018
ei saanud su jutust aru,selgita lähemalt!
O
on ikka  /   11:30, 12. apr 2018
ja mis sellest oleks kasu olnud,vargad saadi ju kätte.Kui poleks neid leitud,siis mõtled,et oleks pidanud kummid tühjaks laskma.Mulle meeldib LÕPPLAHENDUS : ähvardati tulistada "mängupüstolitest" ja kahju oli omanikule väike.Teadke,pange ennast põlema!