Kõik TV uudised

Kross: me oleme hullematki üle elanud kui kolm väikest tölli

TÄISPIKK VIDEO KÜÜNLAHULIGAANIDEST | Mart Helme "Kuuuurijas": ainult üks reaktsioon saab olla - ohutunne

Televeeb, 2. aprill 2018, 20:59

261 KOMMENTAARI

k
Kalju Mätik/ 11. aprill 2018, 00:04
Kui sellist kõntsa poleks, siis poleks olnud ka GULAGi, Oswiencimit ja Buchenwaldi, ning ainsaks ajalooks, kuhu Lenin, Stalin ja Hitler oleks sattunud, oleks olnud psühhiaatria ajalugu. Mis aga puutub politseisse, siis selle organisatsiooni esindajad peaks küll miilitsaks nimetama. 9. mail 2006, täpselt üks aasta enne pronksiööd, üritasid kaks eesti meest minna sini-must-valge lipu ja plakatiga pronksmehe juurde. Intrid tulid lippu ja plakatit ära kiskuma ja see niinimetatud politsei selle asemel, et intrid korrale kutsuda, viis meie mehed ära. Oleks intritele näiteks 15 ööpäeva aresti antud siis võib-olla poleks seda niinimetaud pronksiööd olnud. Nii et elame faktiliselt nõukogude Eestis, sildid on vahetatud, aga sisu on samaks jäänud.
p
pildil olijad/ 8. aprill 2018, 22:11
polnudki purjus, pigem mängiti, sest eemale jõudes oli väga sirge samm ka sellel blondi soenguga h moodi käitujal
d
DD/ 5. aprill 2018, 16:21
Need haiged tuleks rippuma panna.
m
4. aprill 2018, 21:09
miks mode ei avalda kuritegevust hukkamõistvaid kommentaare,mis toimub
e
eespool kommijale 3.03/ 4. aprill 2018, 21:07
ah et ei teadnud, miks nii palju küünlaid põleb, ja et siis annan jalaga ja tambin kõik sodiks, aga kas seda teab, miks aljosha juures küünlad põlevad, miks seda sodiks pole tampind, kas sinusuguse põhupea meelest tuleb ka jõulude ajal surnuaial põlevad küünlad haudadelt minema lennutada, ja kui ei tea,miks tänaval lamp põleb, siis tuleb see ka sealt posti otsast maha tampida, arvan, et kõik lambid ja tuled võib igaüks omas kodus olematuks teha, aga mitte võõra rahva seas, keda sa enda omaks ei tunnista.
a
ajaloomuuseumisse/ 4. aprill 2018, 20:34
Säilitage see video ja näidake seda euroopa ja ameerika ning Nato liidritele, sest sellega on venemaa kohta kõik öeldud, pange see video ka ajaloo muuseumisse ja ajaloo õpikutesse ning näidake seda venelastele nende nelkide kuhja juures, sellega on idanaabri kohta kõik öeldud, ja lisage see video ka dokumentaalfilmi juurde, mis räägib küüditamisest ja näidake seda ka koolis lastele.
e
elli/ 4. aprill 2018, 20:12
kahjuks in tõesti nii, et enamus siin elavatest veneolastest vihkab eestlasi ja eesti riiki,,nägin seda peale pronksiööd kui juhtsin istuma juuksurijärjekorras, kus töötas vene rahvusest juuksur, ning vestles vene rahvusest klientidega, ei pannud tähele, et ma valdan hästi vene keelt ..ja see jutt mis sealt tuli oli nii jube, et mõtlesin, et milliste inimestega koos me elame, selline viha eestlaste ja eesti riigi vastu,,,mul hakkas nii halb, et lahkusin suures masenduses...
o
OH.../ 4. aprill 2018, 18:48
...need polnud kolm tölli vaid ikka neli tölli ja kaks oli neist eite näha.Nagunii tundsid omad tuttavad nad ära ja ikka kõnnivad siin Tallinnas vabalt ringi ja keegi pole neid karistanud ja kui oli Putini valimised,siis jooksid kõik teda valima,aga elada ja laamendada meeldib siin meie eestis.Kui kunagi lõhkusid kogu Tallinna maatasa,siis röökisid,et "vsjo naša".Miks selliseid ei karistata???Kohutav!!!

v
vanja/ 4. aprill 2018, 13:17
kaks aastat tagasi lasi IRL juht Kukk Pärnus terve põlevate küünalde hunniku kokku lükata ja auto peale laadida . nüüd on aselinnapea
v
vanjale/ 8. aprill 2018, 22:14
Kukk on tõlkes petuhh. Aga hr.Kukk arvas et kellaaja järgi pidi plats peale üritust korrastama. Katrin võiks teha veel ühe saate ja IRL panna kokku viimastega
r
rhs/ 3. aprill 2018, 17:34
Õnnelikud on need rahvad, kelle hoovides ei hulgu ringi vene saast. Loodame, et kunagi on ka meie maa vaba nendest parasiitidest.
l
3. aprill 2018, 16:30
Loen kommentaare ja näen,et eestlased on sama rumalad nagu need neli harimatut matsi!Viha ja kibestumine on meie rahva suur haigus!
e
eu/ 3. aprill 2018, 18:33
Lp. 16:30
Küllap olete ise mitte eestlane, et sellist tobedust kirja panete!
Miks on lubatud Eestis elavatele võõra maa lastele vihata, mitte austada põliselanikke? Miks ei tohi eestlased omal maal elada nii, kuidas eestlased seda õigeks peavad? Miks tembeldatakse oma rahva ja riigi eest seisvaid eestlasi alati venemeelseteks?
Miks eesti maksumaksjate ülevalpidamisel olevad võõra maa lastest ametnikud häbenevad eestlasi??? Miks on sissetulevad võõrad eelistatumas seisus võrreldes põliselanikega?
Kas on põhjuseks, et kapo - s on rahvusluse mahasurumise osakonnas tööl sellised, nagu oli seda Aleksei Dressen?
s
selliselt sai asjast aru ka hr. Helme/ 4. aprill 2018, 07:55
teised vaid mökutasid. see loone peaks siit üldse ära minema. mitte mömmigi ei saa ta aru.
s
Siberis surnud tuhandete eesti laste, naiste ja meeste nimel/ 3. aprill 2018, 19:36
Oi, kullake, no anna andeks, et tuhandete OMA KODUST VÄGIVALDSELT küüditatute mälestuse tahtlik rüvetamine osutus solvavaks, et mitte öelda viha tekitavaks.Ja selle teo kordasaatjad olid kõikide tunnuste järgi nende järeltulijad, kelledele tehti eestlaste küüditamistega ruumi vägivaldseks Eestimaale tulekuks.Äkki on mõningane viha selles kontekstis lubatud ja tuhandetele Siberis surnud eestlastele mõeldes isegi põhjendatud.
v
viha on lubatud aga mõistuse kaotamine mitte/ 3. aprill 2018, 20:33
Praegune olukord ja rahva reaktsioon on täpselt selline kui kreml oleks oodanud, te mängite ise neile trumbid pihku. Siberisse küüditatud ja seal langenud ootaksid kindlasti oma rahvalt mõistlikust ja uhkust mitte lasta tühistel pättidel oma rahu häirida.
v
Väike küsimus/ 3. aprill 2018, 20:56
Milles seisneb praegusel hetkel see "mõistuse kaotamine" või "kremlile trumbid pihku" käitumine?Et eestlased on südamepõhjani solvunud küüditatute mälestuse rüvetamisest kremliitide poolt?Mõistlikus ja uhkus on pigem see, kui me ei lase igal räpase närakal Eestimaal sigatseda.
h
3. aprill 2018, 19:54
Helme nagu ikka vana hea lindiga - valige mind, muidu hakkab sõda.
Tegelikult olid mingid suvalised lakkutäis noored.
Jalaga löömine ja lõhkumine on lihtsalt osadel geenides, pole mõtet mingeid hulle teooriaid luua.
t
teooria?/ 3. aprill 2018, 20:06
Siberisse küüditatud kümned tuhanded eestlased ja seal surnud tuhanded lapsed, naised ja mehed on teooria?Kõlab nagu holokaustieitamine.
h
3. aprill 2018, 16:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jajah?/ 3. aprill 2018, 18:18
Muidu oleme juba aastast 1918 suured sõbrad? Mida sa tarvitad muidu? Ja kust seda saab? Paistab hea kraam olema.
l
loomulikult/ 3. aprill 2018, 15:39
Ärge jumala pärast uurige kes olid need inimesed kes eestlastele ja küüditatule näkku sülitasid,sest nad ju .... ainult kolm tölli,nad ei teadnud mida nad tegid,olid vist purjus,miks küünlaid ära ei koristatud jne-
m
Mis asja?/ 3. aprill 2018, 15:23
Venekeelsed eestlased? Vene või muud keelt kõnelev ja Eestis elav inimene on eestimaalane / Eesti elanik, aga mitte mingil juhul eestlane. Looned ja Ivanovad ja nende meelsust jagavad tehku see endale ükskord selgeks!
L
национальность- токарь/ 3. aprill 2018, 15:42
Loomulikult ei saa ega tohi neid eestlasteks nimetada aga ka venelaseks nimetamine oleks vene rahvuse solvamine. Õige Siberi venelane ei pea selliseid nõukogude inimeselaadseid üldse venelastekski. Neil polegi rahvust. Kes oskab öelda, mis rahvusest on Kõlvart?
o
on ju ka selline rahvus:/ 4. aprill 2018, 07:58
l
leo-le/ 3. aprill 2018, 15:17
Kes oli suurem massimõrvar? Lenin või Stalin?
ne (214)
Mõlemad, nii Lenin kui ka Stalin olid jubedad massimõrvarid.
See on tõsi, et Lenini initsiatiivil loodi 1922–1939 Solovetsi saartel GPU ja NKVD surmalaager.
Ainult, et Lenin pani enne kõrvad pea alla, enne kui ta midagi suuremat kurja teha oleks saanud.
1922. mais tabas Leninit halvatushoog. Tema parem külg oli osaliselt paralüseeritud. Sama aasta detsembris tabas teda teine halvatushoog ning ta ei osalenud enam valitsuse tegevuses. Märtsis 1923 oli Leninil kolmas halvatushoog, mille tagajärjel ta kaotas kõnevõime. Sellest ta enam ei toibunud. Lenin suri 21. jaanuaril 1924.
Lenini surma järgi hukati "rahvavaenlasi" selle Solovetski surmalaagris Salini käsul aga edasi. Stalini käsul loodi hiljem Venemaal sadasid, kui mitte tuhandeid uusi surmalaagreid.
s
3. aprill 2018, 15:34
Stalini loodud GULAGI sunnitöölaagrites hukkus üle 20 MILJONI inimese.
Lugege Aleksandr Solženitsõni teost "Gulagi arhipelaag", siis alles saate natukenegi aimu Stalini-aegsetest inimsusevastastest kuritegudest.
n
Nõukogude mõrvarid/ 3. aprill 2018, 15:37
Olid ületamatud mõrvarid nii Lenin, Trotski-Bronštein, Stalin kui ka Hruštsov. Täieliku nimekirja kirjutamine Nõukogude mõrvaritest võtaks vast mitu päeva aega ja selle avaldamiseks siin ei jätkuks ruumigi. Pole üldse õige mõõta sellise klassi mõrvarite "suurust". Stalin on kahtlemata kuulsaim ja sai ka kõige kauem oma lemmiktegevusega tegeleda.
1
15:37 ei maksa kõiki ühte patta panna/ 3. aprill 2018, 16:10
Hruštsov massimõrvar? Haige oled või?
Hruštsov oli ikka see, kes kuulutas avalikult Stalini isikukultusest, alustas Stalini-aegsete kommunistliku partei juhtide paljastamist, nende karistamist ja vangilaagritesse paigutatud inimeste vabastamist.
Tema algatusel tõmmati MASSIVIISI Stalini ausambaid ja pilte maha.
Sel ajal oli ikka ju nn Hruštsovi sula aeg, mitte massimõrvade aeg.
Kuid riigi senine kommunistlik põhumõte jäi püsima, oldi valmis edasi sõdima "kapitalistlike vereimejatega" ning igasugune ohtlik opositsioon suruti maha.
x
xxxx/ 3. aprill 2018, 17:18
Hrustsov oli see kes organiseeris Ukrainas holdomori ja juhtis väeüksusi kes käisid talupoegadelt leivavilja röövimas.Kõigi tollaste tippjuhtide käed olid küünarnukini verised.
x
xxxx/ 3. aprill 2018, 17:20
Uurige millega tegeles papa Hruštšov enne stalini surma!!!
5
3. aprill 2018, 18:28
5 hullukest leiab, et Hruštsov oli tore mees?
n
nähh/ 3. aprill 2018, 19:50
alates juhiks saamist suhtkoht ok. Kui Beria oleks saanud, siis vast oleks hullumaja lahti

t
trax/ 3. aprill 2018, 13:02
Sügaval vene ajal kakerdas mu ülikoolikaaslane mingil sotspühal punaste transparentidega ehitud väljakul ja klammerdus ühe suvalise "ehise " külge. Hetke pärast seisis ta juba tiblamiilitsa püstolitoru ees. Kolm päeva peeti soolaputkas kinni ja kuulati üle. Meie politseil tuleks eeskuju võtta.
s
samal ajal/ 3. aprill 2018, 13:26
Tartus sai Riia mäel EPA ees bussi oodatud. Tuli üks purjus seltskond altpoolt üles, tort käes ja siis lendas see tort sm Leniniline näkku ja seltskond jooksis laiali. Mingi aja pärast sõitis tulede vilkudes sidrun kohale, mundrimehed ronisid välja, konstateerisid fakti, sügasid kukalt ja kogu moos
k
Kata / 3. aprill 2018, 12:57
Kui nüü asja poliitiliseks ei aja siis ikkagi tahaks küsida . Mida järgmiseks? Täna peksame jalaga kalmuküünlaid , homme äigame jalaga mõnele lapsele kes jalgu jääb ? See , et nad ei teadnud miks need küünlad seal põlevad on jabur lohutus. Küüditamine ei toimunud ainult Eestis , küüditati ka venelasi venemaal .
u
uku/ 3. aprill 2018, 12:28
Ausalt, mina küll ei usu, et need töllid üldse teadsid, et miks need küünlad seal on.
e
ekrekonserv/ 3. aprill 2018, 13:45
kingitus tuli eitea kust, nii head kriisi/vahejuhtumit ei saa maha magada
v
vot EKRE teebki õigesti, et ei maga sellist asja maha/ 4. aprill 2018, 08:02
seda mida vene nolgid teevad, ei saa ja ei tohigi maha magada. uurige välja, kes see tibla- sibulnaine oli ja karistage selliseid inimlaadseid olevusi, et nad ei arvaks, et neile on kõik lubatud. minu vanaema jäi siberisse.
k
Kolm väikest tölli?/ 3. aprill 2018, 11:46
Kross on laevakaaperdamisega isegi numbrite tundmise minetanud. Kindel nelik ja kõige ülbem veel blondiin. Neid nn. "väikeseid" on kogu maa täis , kes oma aega ikka veel ootavad ja loodavad, valides KE. Peaideoloog Ratas ei vaevu sõnagi lausuma, rääkimata Anveldist. Loone ja Ivanova võttis lihtsalt kokutama, kohutav tahtmine oleks 9. mail sama teha, mis siis toimuks. Meie nagu viimased tallekesed- Oh see väike viga, elame üle.
j
Jan/ 3. aprill 2018, 11:42
Helme nagu ikka vana hea lindiga - valige mind, muidu hakkab sõda.
Tegelikult olid mingid suvalised lakkutäis noored.
Jalaga löömine ja lõhkumine on lihtsalt osadel geenides, pole mõtet mingeid hulle teooriaid luua.
1
11:42/ 3. aprill 2018, 11:57
Mis Helme? Ega tema seal jalaga toginud, hea, et on keegi, kellele meie maa ja rahvas korda läheb. Need osad teavad täpselt, kus ja mida teha, pole siin juhuslikku midagi, kirjutaja geenidega.
a
a see Helme/ 3. aprill 2018, 14:23
kui suurele poliitikule ja rahvajuhile, tõrvikurongkäigusangarile kangastub väikses avaliku korra rikkumises oht sügavikust-siis viimane aeg väike puhkus koos napsi ja naljaga võtta
a
A, mis aa /14:23/ 3. aprill 2018, 16:09
Eestikeeles on olemas sõna AGA, Sinusuguste ees peabki oht olema, arvad, et pronksiöö on unustatud, need Vabaduseväljakul "väikesed rikkumised" on puhas vihkamist väljenduv provokatsioon järgmisele etteastele. Saabugu vaid paras moment. Stalinid elavad ka tänapäeval, inimesed, olge valvsad.
õ
õige jutt/ 4. aprill 2018, 08:03
hr. Helme mõistab sellist asja ja kummardus talle.
t
tubli oled, et/ 4. aprill 2018, 13:50
kummardad härra Mart Helmet.
Tema kummardas ka väga tublilt vene valitsust, kui ta üdini ustava noorkommunistina ja truualamliku marksismi-leninismi propagandistina nõukaajal töötas.
j
just eile oli tv,kuidas natsi ja vihameelsed tegutsevad enne valimisi/ 3. aprill 2018, 12:33
Minu kaastunne küüditatutele ja nende lähedastele. Eesti rahvas peaks jätkama targa rahvana ja mitte võtma tuld sellistest intsidentidest. Sellist rahvust, kes vihast tuld võtab on Putini reziimil kerge ära kasutada.
-
Kes siin praegu vihatuld ja vaenu ja segadusi õhutavad?
Ikka nagu alati, need Kremli poolt rahastatud paremäärmuslaste trollid!
Kõik teavad, et Kreml rahastab terves Euroopas äärmuslaste sh ka Eesti paremäärmuslaste rühmitusi.
Eesti riigis tegutseb ainult ÜKSAINUKE st paremäärmuslaste trollivabrik!
Teadaolevalt juhitakse Savisaare lihasööjabakteri haigestumise ajast seda põrandaalust eesti trollivabrikut ekre juht o i - n - a s te ja muude nende ide.o.loo-gide poolt.
Ja seda just selleks, et segaduste tekitamisega, viha õhutamistega, õhkkonna mür,gi-tam--istega ja rahva lõhestamisega sisemiselt õõnestada ja destabiliseerida Euroopa riike, siin siis muidugi Eestit.
m
3. aprill 2018, 12:35
Minu kaastunne küüditatutele ja nende lähedastele. Eesti rahvas peaks jätkama targa rahvana ja mitte võtma tuld sellistest intsidentidest. Sellist rahvust, kes vihasttuld võtab on Putini reziimil kerge ära kasutada.
-
Kes siin praegu vihatuld ja vaenu ja segadusi õhutavad?
Ikka nagu alati, need Kremli poolt rahastatud paremäärmuslaste trollid!
Kõik teavad, et Kreml rahastab terves Euroopas äärmuslaste sh ka Eesti paremäärmuslaste rühmitusi.
Eesti riigis tegutseb ainult ÜKSAINUKE st paremäärmuslaste trollivabrik!
Teadaolevalt juhitakse Savisaare lihasööjabakteri haigestumise ajast seda põrandaalust eesti trollivabrikut ekre juht o i - n - a s te ja muude nende ide.o.loo-gide poolt.
Ja seda just selleks, et segaduste tekitamisega, viha õhutamistega, õhkkonna mür,gi-tam--istega ja rahva lõhestamisega sisemiselt õõnestada ja destabiliseerida Euroopa riike, siin siis muidugi Eestit.
n
Nüüd lp. ÕL /12:33-12:35 provokaator leitud // 3. aprill 2018, 15:54
andke Kapole selle itimehe aadress ja mingu pärigu aru, miks ta seda teeb. Miks ründab üks bufaika pidevalt Eesti rahvast ja nende mälestusi rüvetab? See sõimaja ongi tegija, olen selles kindel. Kaua see mõnitamine kestab?
1
13:37/ Need nõmedused/ 4. aprill 2018, 14:01
on nii igapäevased ja näitavad tegelikku venelaste suhtumist meie riiki ja rahvasse. Andke aga sellistele veel kodakondsus ka kandikul kätte, leiate varsti ennast Siberi avarustelt. See viimane kuklalugu oleks küll vähim, mida Sina vajad.
s
sallivust seltsimehed!/ 3. aprill 2018, 11:41
e
eestlane/ 3. aprill 2018, 11:19
Lihtsalt kohutav oli vaadata seda ,kuidas venelased eestisse suhtuvad.See eit tuleks vastutusele võtta!
m
muhv/ 3. aprill 2018, 11:12
Loen ja imestan, et kõik läksid libedalt liistule. Mind pani mõtlema hoopis see anonüümne video tegija ja tema motiivid selliselt käituda. Lust läheb jah iga asjaga kaasa, vahel ka mõtlemata.
s
selline hävitamine/ 3. aprill 2018, 17:24
on igal juhul taunitav, olgu need küünlad siis väljakul mistahes põhjusel.
n
4. aprill 2018, 08:21
Nad ei teadnud,et küünlad pannakse neile jalgadega togimiseks?
n
nähh/ 3. aprill 2018, 12:54
politseile ei saanud helistada, äkki pannakse krimasi püsti ja kutsutakse teda tunnistama! Iseenesest avaliku korra rikkumine, kui asi on tuvastatud-mis tunnistajaid veel. Korrarikkujad lükatakse kongi ja viiakse jaoskonda ütlustele. Kui ükskord kodu poole saavad, siis pole vast tükil ajal isu midagi togida ega lõhkuda

f
film/ 3. aprill 2018, 11:09
vist tehtud kaamera mitte moblaga ja filmija liikus samba juurest moskva ette vahepeal
n
nuvot/ 3. aprill 2018, 13:27
a millisel erakonnal on rahalisi vahendeid jalaga segada
m
4. aprill 2018, 08:22
Miss asi on rahaline VAHEND?
a
4. aprill 2018, 13:39
aga "miss" kuju sa ise oled?
l
leo/ 3. aprill 2018, 11:07
Kui meil siin Eestis oleks normaalne valitsus, siis oleks väga lihtne need kohalikud venelased välja selgitada, kes mõtlevad demokraatlikult ja suhtuvad Eesti Vabariiki lojaalselt. Selleks peavad nad avalikult nõudma Venemaal asuvate maailma ühe suurema venelaste mõrvari Lenini ausammaste mahavõtmist
p
peo-leo, õpi ajalugu/ 3. aprill 2018, 11:12
väikerahvaste, ka venelaste suurim massimõrvar oli ikka stalin,
mitte lenin
v
väikerahvas/ 3. aprill 2018, 11:28
Solovetsi surmalaagrid asutati Uljanov-Lenini käsul ja Stalin oli veel siis könn.Õpi siis ajalugu.Jõudu!
M
Stalin oli Lenini järglane / 3. aprill 2018, 15:07
Mõlemad, nii Lenin kui ka Stalin olid jubedad massimõrvarid.
See on tõsi, et Lenini initsiatiivil loodi 1922 (–1939) Solovetsi saartel GPU ja NKVD surmalaager.
Ainult, et Lenin pani enne kõrvad pea alla, enne kui ta midagi suuremat kurja teha oleks saanud.
1922. mais tabas Leninit halvatushoog. Tema parem külg oli osaliselt paralüseeritud. Sama aasta detsembris tabas teda teine halvatushoog ning ta ei osalenud enam valitsuse tegevuses. Märtsis 1923 oli Leninil kolmas halvatushoog, mille tagajärjel ta kaotas kõnevõime. Sellest ta enam ei toibunud. Lenin suri 21. jaanuaril 1924.
Lenini surma järgi hukati "rahvavaenlasi" selle Solovetski surmalaagris Salini käsul aga edasi. Stalini käsul loodi hiljem Venemaal sadasid, kui mitte tuhandeid uusi surmalaagreid.
v
vahindra/ 3. aprill 2018, 10:54
Muidugi pole vaja üle- ja alareageerida, ent reageerida tuleb. Vastasel juhul kordame varem või hiljem Kõlni sündmusi, mida hästi tuletas meelde politsei tekst, mida Kuuuurijas ette loeti - nii loetu kui veel enam mitteloetu, ent kaameras nähtav. See oli ka avalik irvitamine kuriteo vs. väärteo üle. Eestlased võivad veel mõnda aega taluda ametlikku teksti - nagu eurobaromeetergi kinnitab, aga see aegon mööda saamas.
o
olen nõus selle kommenteerijaga/ 3. aprill 2018, 10:37
est / 08:11, 3. apr 2018
Minu kaastunne küüditatutele ja nende lähedastele. Eesti rahvas peaks jätkama targa rahvana ja mitte võtma tuld sellistest intsidentidest. Sellist rahvust, kes vihast tuld võtab on Putini reziimil kerge ära kasutada.
-
Kes siin praegu vihatuld ja vaenu ja segadusi õhutavad?
Ikka nagu alati, need Kremli poolt rahastatud paremäärmuslaste trollid!
Kõik teavad, et Kreml rahastab terves Euroopas äärmuslaste sh ka Eesti paremäärmuslaste rühmitusi.
Eesti riigis tegutseb ainult ÜKSAINUKE st paremäärmuslaste trollivabrik!
Teadaolevalt juhitakse Savisaare lihasööjabakteri haigestumise ajast seda põrandaalust eesti trollivabrikut ekre juht o i - n - a s te ja muude nende ide.o.loo-gide poolt.
Ja seda just selleks, et segaduste tekitamisega, viha õhutamistega, õhkkonna mür,gi-tam--istega ja rahva lõhestamisega sisemiselt õõnestada ja destabiliseerida Euroopa riike, siin siis muidugi Eestit.
0
08:11/ Nii leili saab minna/ 3. aprill 2018, 10:57
üks nendest üle laipade jalutajatest. Sind ei huvita asja olemus ega tähendus, Sina võtad jälle ette eestluse hoidjad. Jah, sinusugused vihaõhutajad on kohutav tragöödia tänasel päeval, siin ja praegu. Mõtle endajaoks välja legende, milliseid tahes, Sina oled oht reaalselt meile kõigile. FAKT.
1
10:57/ 3. aprill 2018, 15:22
eks see kutsu ikka kiljatab, kelle pihta hoop läks.
j
Ja see hoobiandja/ 3. aprill 2018, 12:05
Kiljub siin ju igapäevaselt, tema ei suuda leppida, et elab üks Helme, kes julgeb tõtt rääkida. Tuttavad need kiljatused, Helme see ja Helme teine. Ei lasta kommunismi vabalt naasta, vehivad oma tõrvikuga, kui hirmus. Aga, et ka Ameerika vabadussammast ehib naine tõrvikuga, ei ole temale mitte teada. Tõrvik, tuli-need on vabaduse sümbolid, mis vatnikele ei meeldi.
a
ahah/ 3. aprill 2018, 12:57
/ Ei lasta kommunismi vabalt naasta/-jälle üks tõrvikujooksul peale haiget teinud
1
12:57/ 3. aprill 2018, 15:29
ahah on sünnist saati uhuu, ikka loodab peksmisega omale teed rajada, nagu venelasele kohane.
9
3. aprill 2018, 10:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
11:28/ lõpeta ära/ 3. aprill 2018, 12:09
Pole mõtet sellest omale lohutust leida, ka Sinu näöga võib pahalasi eksponeerida, mis siis teha?
k
Kaspar-Oskar Hundiküla/ 3. aprill 2018, 10:33
p
3. aprill 2018, 10:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
ei/ 3. aprill 2018, 10:25
ole lubatud.
SDE ja Keskerakond teevad kõik, et asja kinni mätsida.
s
sotse ei tohi valida/ 4. aprill 2018, 08:07
mitte kunagi ja kuritegelikku kesikuid ka.
1
10:20, räige irw, mis sa räuskad, / 3. aprill 2018, 10:42
no, mine ja tuvasta siis neid pimedastegutsevaid pätte.
3. aprill 2018, 10:18
Minule isklikult, kellel peaaegu pool suguvõsa puhkab Siberimaal, tekitas see juhtum meeletu valu-, kurvastus- ja ka vihatunde. See oleks nagu tallaks keegi süütult Siberisse saadetud ja seal surnud eestlaste haudadel.

k
Küsimus/ 3. aprill 2018, 10:15
Kas need v ä r d j a d on võimalik selle video põhjal üles leida?
m
milleks politseid pidada/ 3. aprill 2018, 10:24
Milleks meil on politsei,kui ta ei viitsi selliste asjadega isegi tegeleda.
e
ei, ei ole võimalik/ 3. aprill 2018, 10:35
y
yanakoomlased/ 3. aprill 2018, 10:12
olga ivanov ütles,see on taunitav-ainult see lõik ainult tuleks tõlkida vene lehtedesse.Siis ta jääks oma s!-bulatest valijatest ilma....
m
must kaabu/ 3. aprill 2018, 10:09
Mart sai järjekortselt õitseda oma üliagarate ütlemistega
l
lugeja/ 3. aprill 2018, 10:31
Mida ta valesti ütles? Ja mida siis sina ütled?
k
kabu/ 3. aprill 2018, 10:33
sai pildile jälle mingite pättide tegevuse kommenteerimisega. Pätid on pätid ja jäävad matsidest olenemata rahvusest.
l
lugeja/ 3. aprill 2018, 11:15
Aga pildile said ju ka Ivanova, Kross, Loone! Miks neid ei maini?
m
mart ongi õige mees/ 4. aprill 2018, 08:09
või sa arvad, et need ivanoovad ja õudekkid.
e
eestlane/ 3. aprill 2018, 10:05
Kui neid videosid vaatasin,siis rahvust nende järgi öelda on raske,need võisid olla ka meie omad pätid,tahtmaks venelaste pihta tuld anda või lihtsalt pätte mängida,poliitiline nägemus kui küüditamimine on ka meie noortele nõrk teadmine.
k
ka eestlane/ 3. aprill 2018, 10:10
Vägagi arusaadavalt kolonistide/okupantide järeltulijad.
k
kuule/ 3. aprill 2018, 10:38
saates öeldi,et vene keelt rääkisid. Seal oli pealtnägijaid!
1
10:05/ ära tituleeri/ 3. aprill 2018, 11:01
ennast eestlaseks, seda sa ju ei ole. Kõik sinu postitused reedavad selle eos, ja seda juba ammu enne tänast.
x
XXX/ 3. aprill 2018, 09:48
j
Jah/ 3. aprill 2018, 09:42
Minu arust on kõige hullem veel see, et Eesti Politseid sellised asjad ei huvita ja nad ei soovinud isegi videot näha. Oleks pagulane nende küünalde otsa komistanud, oleks Eesti riik ilmselt süüdigi jäänud. Kes seda riiki tegelikult juhivad?
s
3. aprill 2018, 10:31
p
Pagulane/ 3. aprill 2018, 11:35
Ma arvan,et selle juhtumiga politsei ei tegele.See peaks olema KAPO rida.Kindlasti on voimalik isikud tuvastada.
e
eu/ 3. aprill 2018, 18:43
Lp. 11:35
Kapos on lausa osakond olemas, kes tegeleb rahvusluse mahasurumisega. Seal töötajad mitte eesti keelsed ja meelsed. Dressen oli ka selle osakonna töötaja.
e
3. aprill 2018, 09:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
lugeja/ 3. aprill 2018, 09:51
Aga pane võrdluseks oma pilt ka üles! Kõik pole võibolla nii ilusad kui sina...
q
Qwert/ 3. aprill 2018, 09:33
Riietuse järgi ütleb ju kohe ära, kellega meil tegemist. Kuidas kätte saada, on tehnika küsimus. Linn ju kaameraid täis.
q
Qwert/ 3. aprill 2018, 11:44
Kvaliteet on isegi normaalne, et ära tunda.

m
Marta/ 3. aprill 2018, 09:33
Ainuke adekvaatne hinnang härra Helmelt. Et mõnede arvates tuleb ebameeldivad juhtumid panna kalevi alla ja siis neid nagu ei oleks...
Proua Ivanova nagu otsiks laamendajatele vabandust sellega, et nad olid "väga purjus". No ei, nad kõndisid üsna sirgjooneliselt. Ja et see küünalde uppilöömine solvas ainult eestlasi? Kas proua Ivanova ei tea, et ka sadu tuhandeid venelasi küüditati Siberisse??? Ka Eestis elanuid. Seda ei ole pr. Ivanova koolis õppinud?
Härra Kross soovitab asjast üle olla ja pakub, et see võib ka provokatsioon olla. Aga MIKS me peaks asjast üle olema? Kas me ei tohigi solvuda kui meie esivanemate mälestust rüvetatakse ja sellele kõrge kaarega ku-se-takse??? MILLE üle me siis üldse võime solvuda? Et iga võõras võib tulla mu koju ja seal maha sülitada ja mina ainult nämmutan suud? Ka minu sugulasi küüditati Siberisse ja üks sinna ka maeti. Aga asi pole ainult selles, et minu sugulane.
Eesti inimestel on õigus teada saada, kes olid need sovettide järglased, kes jalahoopidega küünlaid uppi lõid. Ma tahan teada, KES on need inimesed minu kõrval.
h
#Helme on natsionalist/ 4. aprill 2018, 10:14
hitler oli ju ka suur natsionalist
selliste lõpp on - rentslis
i
Irf/ 3. aprill 2018, 09:58
Sellisel juhul peaks Ivanova leppima sellega, et 9. mail tulevad purjus inimesed koloraadode pyhapaika ja löövad jalaga lillekorvid ymber.
m
mardikate/ 4. aprill 2018, 08:11
põhapaik on kaameraid täis ja püssimees istub puu otsas.
r
3. aprill 2018, 09:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nn/ 3. aprill 2018, 09:57
Ljanamjael nad tulid mööda prügisahti majja..
k
kui võidu väljakul/ 3. aprill 2018, 09:32
inimene oli vaja ära tappa, siis leidsid koha üles, aga kui märatsejaid vaja ohjeldada, siis pole kaamerastki keegi vaadanud, kuigi neil kesklinn detailideni kui peo peal
k
4. aprill 2018, 08:27
Kus see võidu väljak on?
o
3. aprill 2018, 09:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
meil on omad le pennid/ 3. aprill 2018, 09:32
Eile õhtul oli ETV-s hea film kremli trollindusest. Selle vaatamise järel asetus ekre oma retoorika ja poliitikaga ilusasti omale kohale. Madisoni krimmi sõit tundub nüüd nii loogilise käiguna.
s
sina/ 3. aprill 2018, 10:26
oled meie vares-barbarus.
m
Marta 9:16-le/ 3. aprill 2018, 09:43
Ära kasuta enda puhul sõna "me". Mina ei ole sina. Tegu ei olnud "paari rikutud küünlaga".
Kui sellist mälestustele sülitamist ignoreerime, siis mille peale üldse on mõtet reageerida? Järgmisena võtavad siis need eestlaste ja Eesti riigi vihkajad ette juba midagi marginaalsemat. Ja kes siin rahvustevahelist vaenu õhutab? Ja kes värisema hakkavad?
Mina ei luba ei enda ega teiste kaasmaalaste esivanemate mälestusele sülitada ning tuima näoga pealt vahtida mõnede sovettide solvavaid etteasteid. Kui see mind ei solva, siis mis veel peaks solvama?
t
Tegu on provokatsiooniga. Provokatsiooni eesmärk on saada reaktsioon. Mitte reageerides on provokatsioon neutraliseeritud./ 3. aprill 2018, 10:11
Tallinna vanalinnas õhtuti liikudes olen näinud vandaale seinast seina -mis ripakil see ära, mis tee peal, sellele jalaga jne... Selliste delikaatsete installatsioonide linna keskväljakule seadmisel peaks küll arvestama sellega, et need võidakse rikkuda.
1
10:11/ Ja kes on selle arvestaja?/ 3. aprill 2018, 11:15
Et meie riigi ja rahvana, peaksime pidevalt teadma, kelle põluall elame? KES on need represseerijad ka praegu, keda igast nurgast oodata võib? Kas nii peakski jääma seni, kui neid rahvuslasi enam pole ja MEIE oleme valitsemas teie üle? On ikka loogika!
m
Mina ei ela näiteks kellegi põlu all/ 3. aprill 2018, 11:29
ja ei lähe endast välja kui pätid öösel laamendavad.
0
09:16/ No tere talv/ 3. aprill 2018, 11:09
Laseme jälle pronksiaegsed tänavale ja kiidame takka veel. Vaesed huligaanid, ärge neid segage, viime kandikul kodakondsuse ka koju kätte, nutame õnnest, kui Putin kohal. Tuttav driloogia ühelt ehtsalt vatnikult, valetada oskad superhästi, et tead midagi küüditamisest, pigem unistad sellest.
o
3. aprill 2018, 09:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
b
bbs/ 3. aprill 2018, 09:24
Odinalsed ja tõeliset eesti vabadust hindavad inimesed on konservatiivsed ja ei tõmble iga purjus inimese tegude peale. Muidugi nad mõistvad selle hukka ja väljendavad oma eestimeelsust tõrvikurongkäigus osalemisega. Kas ka sina viitsid tõrvikurongkäigule tulla, pole ma kindel, sest sa tundud rohkem diivanieksperdina.
t
täpsustaks/ 3. aprill 2018, 13:02
tõrvikurongkäik Vabariigi aastpäeval alternatiivse üritusena, et siis tõrvikujooksjad pole meie riigiga rahul
3. aprill 2018, 16:15
Vabariigi aastpäeval alternatiivse üritusena kupatati kõik ekrelased ju Läti viinarallile.
l
lugeja odin-le/ 3. aprill 2018, 09:49
Aga kus sina peidus oled? Teised peavad tegema ette ja taha kõik, aga sina ainult kõhtu kratsima ja lõugu lõksutama....
0
09:13/ Ja kodus / 3. aprill 2018, 11:19
räusates, teistele lootes, saab äkki kõik korda? Näita siis ette, kuidas siidkinnastes venelastega hakkama saad? Milline igatsus moslemite järele, hämmastav lausa?
t
Tubli , Rahvs !/ 3. aprill 2018, 09:03
Ivanova--selliseid rahvaesindajaid on meile rohkem vaja !
m
Marta/ 3. aprill 2018, 08:39
MIKS Õhtuleht minu viisaka tekstiga kommi ei avaldanud??? KES on see moderaator (loe: tsensor)? Siin on väga krõbeda ütlemisega komme, mis kutsuvad ka vägivallale ja neid kõlbas avaldada? ??Õhtuleht on väga kallutatud ja ebamõistuspärane ajaleht. Sellist ajalehte kindlasti ei hakka tellima.
Mis toimub siinsete "moderaatorite" peas? Ja peatoimetaja peas?
t
to Marta/ 3. aprill 2018, 08:58
isegi venelane ei tohi siin kirjutada, kohe võetakse maha
k
kirjuta si bul./ 4. aprill 2018, 08:15
k
kirjuta/ 4. aprill 2018, 08:16
v
4. aprill 2018, 08:47
Vene ajal ei tohtinud ka venelane öelda.
e
ei telliÕhtulehte/ 3. aprill 2018, 10:04
Ma lõpetasin juba varem Õhtulehe tellimise ära sellestsaadik kui Saagim sinna tööle trügis ja nüd iga jumala päev eputab veebis mitme pildi seeriaga ja tsensor laseb kõik ebasobivad komentaarid läbi,aga kui kirjutad tõsielust siis läheb modeleerimisele
r
rahune maha/ 4. aprill 2018, 08:15
minu 20 kommi on kõik eelmodereerimisel või kustutatud. olen EKRE tulihingeline pooldaja.
m
MODEREERIMISELE LÄKS MU ARUTELU/ 4. aprill 2018, 08:15
miks. sõna ekre oli sees.
e
eestlane/ 3. aprill 2018, 08:25
Mind kriipis ka see" venekeelsed eestlased".Venelased on väga uhked oma rahvuse ,keele ja kultuuri üle.Nad põhimõtteliselt ei õpi eesti keelt ja eestlaseks tembeldamine pigem solvab neid.Mina isiklikult ka ei soovi olla keegi teine.Sündisin eestlasena ja suren eestlasena. Kes seda totrust viljeleb "eestimaalased,uuseestlased"
p
polegi rahvust/ 3. aprill 2018, 08:41
Muidugi pole nad eestlased aga nad pole ka venelased. Neil polegi rahvust. Mis rahvusest on Kõlvart?

e
3. aprill 2018, 08:22
Eesti Politsei välja vahetada ,siseminister astugu tagasi
v
vabaduse, või siiskim võidu, väljakut/ 3. aprill 2018, 09:27
passivad ööpäevaringselt igasugu "politseinikud" ja salvestised olemas. Milleks?
m
3. aprill 2018, 08:21
mis toimub Eestimaal see on ju hullumaja,üldse siseminister ei tööta ,Ossinovski ei tööta vaid joob, Palo täiesti mõttetu ja laskis praamid põhja jne.
a
3. aprill 2018, 09:04
ainukesed, kes tööd rügavad on Kadri, Mailis ja Jüri.
s
sul vist peas viga/ 4. aprill 2018, 08:17
mailis ja kadri teevad tööd? millal?
<
3. aprill 2018, 08:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
J
???/ 3. aprill 2018, 08:21
Ja mis see siis oli. Kas Lindgreni tsiteerides et : Ah need lapsepõlve süütud, muretud mängud! Seda või`?
Pigem näitab see meelsust ning suhtumist. Ja pieteeditunde täielikku puudumist.
m
mees/ 3. aprill 2018, 09:05
:) Kes sinu ajud ära pesi, Helme on ainuke kes eestist hoolib, ülejäänud 1. Sotsid, multikulti, tooksid siia miljon mustanahalist. 2. Reformierakond vaatab kuidas tagatubades skeeme punuda ja võimul püsida ja raha kokku kraapida endale. Keskerakond, venkeelsele valijale pühendunud, mittepädevad ministrid.
h
3. aprill 2018, 16:32
Helme hoolib ka oma võimust, nagu teised! Sinust on tal ükskõik!
i
irw/ 3. aprill 2018, 17:00
Naer saalist- helme hoolib eestlastest
k
3. aprill 2018, 08:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
K
!/ 3. aprill 2018, 08:25
Kui sa kavatsed sinna minna tagasi tegema ning ise kahnende küünlaid ning lilli ümberlööma, siis võid arvestada, et saad "surematult polgult" kohapeal kõva naha täie. Ja Moskva meedia huilgab sellest üle maailma. Kui otsesest fašismi ilmingust.
n
nii on/ 3. aprill 2018, 13:07
vahvuslasi e lo. ei külvata ega midagi aga kerkivad teised nagu puravikud maa alt. Aga riigi tegemistest tuleks nad eemal hoida-muidu läheks kogu SKP nende lolluste nahka ja heastamiseks
s
samasuguse mentaliteediga kolla-kolja/ 3. aprill 2018, 10:26
paneb siis ennast surnute mälestust reostavate t. b-ladega ühe pulga peale.
e
est/ 3. aprill 2018, 08:11
Minu kaastunne küüditatutele ja nende lähedastele. Eesti rahvas peaks jätkama targa rahvana ja mitte võtma tuld sellistest intsidentidest. Sellist rahvust, kes vihast tuld võtab on Putini reziimil kerge ära kasutada. Nii et pole mõtet venelasi üldistada nende kolme inimese põhjal. Venemaal on rahvas suurema aja oma eksisteerimisest olnud Kremlis võimul olevate käputäie inimeste pantvangis. Esimest korda tundis vene rahvas vabadust Nõukogude Liidu lagunemise järel, need illusioonid lõppesid kui Putin võimu haaras 2000a.
t
to est/ 3. aprill 2018, 08:29
Meie olem muidugi alati rahulikud ja vaoshoitud. Astume rahulikult ning organiseeritult isegi Tallinn-Magadani (aga ka Kolõma ning Vorkuta) erimarsruudi kaubavagunissegi. Kui ükskord uued komissarid otsustavad vaenuliku elemendi oblastst välja saata.
e
est/ 3. aprill 2018, 09:15
Just, need käsud saavad tulla ainult Kremlist kui seal on võimul raha ja võimu enda monopoliks pidav seltskond. Soovin vene rahvale jõudu, et nad lõpuks suudaks kehtestada tõelise demokraatia ja liiguksid põhjamaade mudeli poole. Pean kahjuks tõdema, et väga palju on harimatust rahva hulgas, kes ei tea kuidas võimuahned, nagu Putin, meediaga manipuleerivad ja loovad enda kontrolli all olevas meediaruumis pildi, justkui Lääs oleks nende vaenalne, koondades sellega tavavenelase enda selja taha. Meie eestlased peame olema targemad ja mitte laskuma konflikti tavalise vene inimesega.
m
3. aprill 2018, 08:11
mis Eestimaal toimub-kus on siseminister,peaminister ja Eesti Politsei
t
to// 3. aprill 2018, 08:31
Politsei on viimase piirini ära koondatud ning peaselle kõik funktsioonid tasulistele eraturvafirmadele üle antud. Ametnikke piisab veel vaid kontoritesse ning maantee äärde kiirust mõõtma.
j
3. aprill 2018, 08:10
ja miks Eesti Politsei korda ei pea vaid autodega ringi rallivad ja siseminister kus see töll on
k
keskerakondlane/ 3. aprill 2018, 08:05
MIKS EI OLE RATAS SÖNA VÖTNUD JA REAGEERINUD VAID MINGI loone AJAB LOLLUSI SUUST VÄLJA

s
Siin/ 3. aprill 2018, 07:36
pole midagi imestada. Eks nende esivanemadki hävitasid meid "vabastades" meie hauad ja mälestised.
M
!!!/ 3. aprill 2018, 08:35
Mälestusmärkide õhkimine ja haudade maatasa tegemine ongi ju nende kultuuritoojate stiil. Igari Kooskõlas revolutsioonilise Prolet.Kulti suunitlustega. Nõukogude kultuuri eriliseks tipuks oli see, kui õnnestus saksa sõdrurisurnuaeade g´haudadele näiteks avalik, üldkasutatav kemmerg ehitada.
t
3. aprill 2018, 09:49
tuli uus eesti aeg ja mis oli esimene tegevus mälestus margid maha isegi eesti riigi lubaja lenini võtsid maha mis me ise paremad oleme kui 17 aastat juhtisid meid puna parteilased ja nende ustavad jungrid
a
ak./ 3. aprill 2018, 07:20
Ei teki mitte niivõrd ohutunne, vaid viha.
k
K.Naljulaid/ 3. aprill 2018, 07:33
Olgem sallivamad ja lõimume küünalde toksijatega !!!
n
3. aprill 2018, 07:42
Nemad vihkavad meid,et me üldse siin oleme ja elame.Isegi kõik need, kes silma ees teevad head nägu ja räägivad eesti keelt, siis tegelikkus on neil suur VIHA meie vastu.Ärgem olgem rumalad, sest meid on ju nii väheks jäänud.
o
ohutuli/ 3. aprill 2018, 08:05
peab põlema kogu aeg, sest me ju elame selliste vihkajate keskel ja neid on rohkem. Viimasel ajal tunnengi juba,et elan Venemaal, mis teeb mind väga kurvaks .Ükskõik kuhu lähed on nende kisa ja olemasolu kohal.
i
ilus tüdruk/ 3. aprill 2018, 06:36
kuidas saab olla venekeelne eestlane? Misasi see on? Venekeelne on venelane, rahvus on rahvus. On olemas eesti kodanik ja vene kodanik ja mis keelt nad räägivad - rahvuskeelt.Ei saa olla itaallane kui oled eestlane! Mis rahvusest on kodanik MEIE riigikogus kui tal on kaks kodakondsust?
v
Venemaal on palju venelasi/ 3. aprill 2018, 07:45
Ema venelanna, isa kasahh, ema tsukts- isa tatarlane, lapsed kõik puhtad venelased. Kunagi ammu-ammu olevat venelased olnud valged inimesed, siniste silmade ja heleda peaga.
õ
õige/ 3. aprill 2018, 08:37
Need siin on ka röövrahvad, kui vaatad nende nägu, siis puhast venelast ei näe.
Vene rahvus ju hävitatud . Nõnda võib ka selline röövrahvas end eestlaseks hakata pidama. Nimi muudetakse ja kogu lugu. Meie ju ka poeme sellisetele. Puudub sirgeselgsus.
S
!!!/ 3. aprill 2018, 08:41
Seal Ukraina pool räägitakse, et venelased on muistsed soomeugrilased, keda tatarased on 250 aastat vägistanud ning ristanud. Seega - segarass. Muuseas, sedasama väitis kuagi ka üks meie oma poliitikki. Ja teenis ära korrektsete kolleegide pahameele.
b
Brit/ 3. aprill 2018, 06:30
Väga ilus lavastus. Ilusad sirged noored mehed ja näiu.
m
Millegipärast/ 3. aprill 2018, 13:00
arvan et tegu oli poliitilise provokatsiooniga,häbiväärne käitumine.
l
lambukestele/ 3. aprill 2018, 06:23
Sööda hunti leivaga palju tahes, too vahib ikka metsa poole.
e
eestlane/ 3. aprill 2018, 07:46
Tähelepanekud elust on,et venelased on hakanud end eesti nimede alla pugema.Ettevaatust bebdesse ei tohi kaduda, sest sellel rahvusel on valetamine ja petmine veres.
k
Kurbvihan/ 3. aprill 2018, 04:55
Ja needsamad mälestuste mõnitajad kasutavad meie meditsiinisüsteemi, sõidavad doteeritavas ühistranspordis, kutid kimavad iseenesestmõistetavalt Eesti teedel...
j
JUHAN/ 3. aprill 2018, 08:44
Kord ammu väitis mulle üks idapoolt tulnu, et ENSV on väga ilus ning kena maa. On ainut üks viga - et eestlasi on siin liialt palju! Võib arvata, et ega seisukohad eriti muutunud pole.
h
h/ 3. aprill 2018, 04:13
homme võtan lehe toimetusega ühendust, et teada saada, millised vaated on neil minu kommentaaridele ja nn. mode teavitustele ja eelistustele. asjale on ka tunnistajad olemas. KUS ME ELAME, KAS VENEMAAL??!!
a
Arvesta/ 3. aprill 2018, 07:37
sellega, et ka mode võib ola tiblakas.
e
eu/ 3. aprill 2018, 13:14
Lp. 07:37
Nii tavaliselt ongi.
Muideks kapo kontori "rahvusluse mahasurumise osakonnas" oli tööl Aleksei Dressen. Kelle tööd hinnati kõrgelt senimaani, kui mehike venesse putku pani.
j
J. Toom/ 3. aprill 2018, 02:17
J. Toom peaks nüüd vastust andma oma sõbrakeste käitumise pärast! Ootan huviga!
a
Andres/ 3. aprill 2018, 07:49
Moskva korrespondent-ajakirjanik Heimar Lenk: Kus on asitõendid? Minu 4000 valijat ei usu seda.

k
Küsija/ 3. aprill 2018, 01:34
Ei saa nii täpselt aru kaugelt, kas need on Jana Toom ja Hendrik Agur ning veel keegi...
p
.../ 3. aprill 2018, 00:37
e
Ei saanud/ 3. aprill 2018, 02:19
küll eriti aru, et oleks purjus olnud. See võis ainult mõnele tunduda nii. Ja usun, et isegi tõeliselt purjus inimene ei lõhu terve tee, kuhu ta jalg astub, küünlaid, See pidi küll vihast pimestatud olema. Ometi olid vast need teised nägijad, sest nende jalad ei "töötanud" nii kiiresti, kui sellel naissoost tegelasel.
t
tjahh/ 3. aprill 2018, 09:25
need inimesed ei teadvusta veel, mis nad on teinud. surnute mälestuse rikkumine- kui kord tulema hakkavad hädad, siis pole vaja pikalt mõelda, et miks ja milleks.
s
3. aprill 2018, 00:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nuvot/ 3. aprill 2018, 01:16
provokatsioonile allumine paneb sageli otsima seoseid ühe ja teise vahel
m
3. aprill 2018, 01:30
Mille sa mi Palusalu pääle nii tige olõt ?
o
3. aprill 2018, 11:36
Om iks Nõukogude Palusalu.
p
pronkssõdur/ 3. aprill 2018, 06:40
on leinav sõjamees, venelased on sellest teinud omale vajaliku poliitilise märgi. See on eesti mees vene mundris. Eesti mehi hukkus mitme mundri all ja see OLI sümbol .
e
ehh/ 3. aprill 2018, 09:27
et ise viha külvata, sellega viha ja sallimatust ei hävita.
mis see asja parandaks või paremaks teeks??
k
Kuuuurija/ 3. aprill 2018, 00:17
Juutidest küüditajad ja nende järeltulijad demonstreerivad oma suhtumist...
j
Jaan/ 3. aprill 2018, 00:14
Selgelt oli ju näha, kellele Eesti korda läheb.
r
Ratas/ 2. aprill 2018, 23:55
On hea meel meelde tuletada, et viimastel valimistel toetas üle poolte tallinlaste meie erakonda. Toetudes neile tulemustele on hea meel tõdeda, et iga Tallina seltskonna enamuse moodustavad Just meie valijad
o
2. aprill 2018, 23:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kõhutunne/ 3. aprill 2018, 01:18
reitingut vajab opositsioon nagu õhku-seal ongi see ohutunne. Kui reiting väga nutune, tehakse tegu, mille peale vahvuslased saavad piisavalt karjuda ja kui reiting seepeale tõuseb, on ohutunne kadunud
r
rv/ 3. aprill 2018, 04:41
Rahvuslased ajavad jah halba asja - eeistavad oma rahvust!
k
köhh/ 3. aprill 2018, 13:12
rahvuslased peavad oma tegudega nime välja teenima, see, et nad ennast rahvuslasteks, vabadusvõitlejateks ja veel kuidagi kutsuvad ei morjenda enam kedagi. Putinistil meeldib ennast ikka võõraste sulgedega ehtida-sis hea provokat lavastada
v
Viiking/ 2. aprill 2018, 23:30
Terve Vabaduse väljak on kaameraid täis,asi sel KAPO l need inimesed kindlaks pole teha.Arvan need jooksevad juba tulisjalu KAPO eest Vene piiri poole
n
Nagu ikka/ 3. aprill 2018, 04:42
Korralikeks ja töötavateks kaamerateks ning pildispetsialistide jaoks pole ressurssi.
k
küll sinna on ka/ 3. aprill 2018, 08:07
pugenud eesti keelt rääkivad venelased, kes omasid varjavad,
k
kas nad ei olegi veel / 3. aprill 2018, 07:56
kinni võetud? Tahaks väga teada, millises koolis selliselt lõimutakse.

s
Sellised tr0pid venelased/ 2. aprill 2018, 23:17
Keeravad käru ka neile, kes on normaalsed inimesed.
See pole ikka päris eetiline mida need inimesed teevad. Kuigi ma pole patrioot ega ole ka venelaste vastu siis nii lihtsalt üks normaalne inimene ei käitu. Õnneks on saatus ja ta leiab väärkäitujad varem või hiljem üles. Eks need tüübid lõpetagi ehk mõne rahvuskaaslase jalahoopide tõttu
k
keegi/ 2. aprill 2018, 23:24
Venelased kutsusid oma paaviani appi.
k
keegi/ 2. aprill 2018, 23:25
Teadagi kelle käes on Lasnagorskys võim.
k
kuhu jäi kommentaar/ 2. aprill 2018, 23:09
mis tugines faktidele, mida mode võib kontrollida.
l
lustiuurija/ 2. aprill 2018, 23:08
alles see oli, kui Lust tegi pronkssõduri juures reportaaži, varjamata oma imetlust. eelmisel aastal käis seal nelkidega ka preili Loone. Lust kavatses suvi otsa kajastada 3 õe kampaaniat, aga Yana hüppas alt ära. ja nüüd on Lust alustanud juba järjekordset õdede kampaaniat. naeruväärsed 3 eite.
t
to Viigipuu 22:42-le/ 2. aprill 2018, 22:56
l
2. aprill 2018, 22:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mitte venelane vaid/ 3. aprill 2018, 05:36
nõukogude inimene, tibla.Siin on vahe.
k
2. aprill 2018, 22:35
k
khmmm/ 2. aprill 2018, 22:34
Ja mida teeb meie kaamera kangelane? Nohistab nina ja fimib edasi. Täis lammas peaks mainima. Mees või asi.
k
Kas/ 3. aprill 2018, 04:29
Sina oleks 4 purjus päti vastu üksi läinud? Alles oli siin meedias lugu koomapekstud Poomist, eluaegne sant, palun väga.
Muidugi oleks pidanud kohe ka poliisile kõne võtma kui seal platsil kaameravalve puudub.
Isegi siis tuleb vehkat teha, sest tihti on pätid ja politsei omavahel tuttavad või isegi vanad sõbrad.
o
Oo naiivsust/ 3. aprill 2018, 04:50
o
oeh/ 4. aprill 2018, 09:20
no kui juba kuuuurijat vaatad, siis pole su mõistusega enam midagi teha.

e
erusõjaväelane/ 2. aprill 2018, 22:28
terve Tartu Annelinn on vene erusõjaväelasi täis. oodake ainult.
m
mees/ 3. aprill 2018, 00:01
Elan ise annelinnas ja siin kõik toredad inimesed, sealhulgas venelased. Mõnedel kusagil alati mingi foobia annelinna ja hiinalinna suhtes. Olen siin elanud 90 datest saadiks ja pole ühtegi negatiivset kogemust rahvuste põhjal.
l
lugeja/ 3. aprill 2018, 08:30
No meie majas elavad Nõuka-aegsed inimesed enamus ei räägi eesti keelt. Erusõjaväelane oskab vaid eesti keeles ropendada ja vanduda.
a
annelinn pole/ 3. aprill 2018, 09:33
midagi ohutu, siin on kampade viisi vene pätte.
j
jah/ 3. aprill 2018, 08:11
olen ka ehmunud,kui sõidan Tartusse, siis buss on täis ainult vene möla.Tartus ringi liikudes ka kohtan neid palju rohkem. Mis toimub? Suvel bussijaam täis ukraina kisa,kus bussitäis ukrainlasi Tartusse saabusid.
s
seitsmenda päeva adventist olen/ 2. aprill 2018, 22:26
Paavstlus on antikristus ja poliitikud ja riigijuhid koos ministritega on massoon6d ja paavstide ja lutsiferi salaarmee.
m
2. aprill 2018, 22:25
miks õl server kogu aeg seiskub?
v
Viigipuu/ 2. aprill 2018, 22:23
Adventistile teadmiseks,et Ellen Gould White tegeles spiritismiga.
t
to Viigipuu/ 2. aprill 2018, 22:42
kust tead,kust info sul,tõesti huvitav,kui saad siis veidigi kergita saladuseloori.
s
See on " vabadusetoojate" järglaste käitumine/ 2. aprill 2018, 22:22
sest nende emad, kes 47 a siia tulid ja sovhoosi punanurgas kombinee väel tantsu vihtusid, on suutnud nende aastakümnetega oma lapsi ja lapselapsi kasvatada putini vaimus, ei ole vaja eesti keelt õppida jne. Nüüd häda, et päästjad ja taksojuhid ei saa töötada. Aga miks näiteks kiirabi arstid ja haiglaõed õpivad keele selgeks- pole probleemi?
s
See on"/ 2. aprill 2018, 22:41
miks ma isadest ei kirjuta? See on määramata, segunenud vene sõjaväelastest ja kasahstanist tulnud naiste ristsugutistest sündinute käitumine!
k
Kodanik/ 2. aprill 2018, 22:19
e
2. aprill 2018, 22:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Lust tegi/ 3. aprill 2018, 00:17
Ivanovale ja Loonele suvel kampaaniat, teeb seda jälle. muuseas on nii tema kui Loone käinud ka pronkssõdurit austamas. nii see on, kergesti järelevaadatav. moderaator ei tohiks tõele vastavaid kommentaare kustutada, lähen kaebama.
s
see/ 3. aprill 2018, 08:13
Olga ongi Savisaare ära teinud. Kahju lausa mehest, kes tegi ikka head, kuid vene naised ,oskasid teda ära tallata... Eesti mehed, olge valvsad.
v
Vaataja/ 2. aprill 2018, 22:17
Narkouimas venelased, eriti see emane!

e
eering/ 2. aprill 2018, 22:13
s
see ei ole juhus/ 2. aprill 2018, 22:12
möödunud aastal mingid tö llid lükkasid demonstratiivselt buldooseriga küünlaid kokku, nüüd siis tib lad peksid provokatiivselt jalgadega küünlaid laiali ja reeglina pol itsei ei näe ega kuule ehkki väidetavalt on linn paksult kaameraid täis
a
2. aprill 2018, 22:24
Arvan et riik vist tahab seda traditsiooni kaotada,sest riik on massoonlik.
r
Raivo/ 2. aprill 2018, 22:12
s
see ei ole juhus/ 2. aprill 2018, 22:11
möödunud aastal mingid töllid lükkasid demonstratiivselt buldooseriga küünlaid kokku, nüüd siis tblad peksid provokatiivselt jalgadega küünlaid laiali ja reeglina politsei ei näe ega kuule ehkki väidetavalt on linn paksult kaameraid täis
e
Eem.../ 2. aprill 2018, 22:09
Lugesin kõiki Sopalehe viimase ööpäeva uudiseid ja natuke kommentaare. Kuulge, inimesed, mis teil viga on, et te sellist solki tarbite?!? Nagu...päriselt!`!
e
2. aprill 2018, 22:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
E
.../ 3. aprill 2018, 00:23
Ega see sm. Kross targem ei ole. Segast juttu ajas.
t
Tom / 2. aprill 2018, 22:08
See on ju sama kui keegi peksaks segamini 9 mail Aljoša ümbruse.Kuidas siis meie miilits reageeriks?
e
eks seda ka tehti/ 2. aprill 2018, 22:15
Kallati mitmeid kordi näiteks punase värviga üle, ning püüti ka õhku lasta.
v
vist/ 3. aprill 2018, 01:41
sama rühm, kes praegu küünaldega võitles
k
keegi/ 2. aprill 2018, 23:32
"ee on ju sama kui keegi peksaks segamini 9 mail Aljoša ümbruse."
keegi: Paaviani infosõda tekitas lõpuksa selle kuju mahavõtmise. Pronkskuju ümber provotseerisid vasjad ise juba aastapäevi tagasi kõiksugu jama. Kui see provotseering oleks olemata siis võinud need punaveteranid seal veel õige mitu aastat teatud päevad viinuskat võtta ja minul ei oleks kadedust.
h
ha ha ha/ 2. aprill 2018, 22:04
Kas saates osalenud massoonpoliitikud on kunagi küsinud avalikult jaanatoomilt miks ta avalikult ja nahaalselt eitab eesti okupatsiooni,no muidugi mitte,see toom ju oma jope neile.

e
2. aprill 2018, 21:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
12345/ 2. aprill 2018, 22:02
Oujee, küll see õilistab sind, et langed samale tasemele.
k
kaugelt näha/ 2. aprill 2018, 22:15
eestlase nime taga varjab end vene provokaator nagu laatadel kõiksugu na tsisümboolika müüjateks on reeglina venelased
m
3. aprill 2018, 01:06
Mille sa mi Palusalu pääle nii kuri olõt ?
s
sinu kirjutis/ 3. aprill 2018, 08:04
m
madrus/ 2. aprill 2018, 21:51
... ei ole meil mehi ... kui hakkab valgeks minema siis julgetakse öised filmid üle vaadata ... ???
m
2. aprill 2018, 21:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
eestlased/ 2. aprill 2018, 21:57
Sellised tuleb Eesti riigis HÄVITADA!
s
see oli tavaline/ 2. aprill 2018, 21:46
vene inimese suhtumine eestlastesse.
s
see oli tavaline -le/ 2. aprill 2018, 22:17
Jah, see on tõesti tavaline.Mina töötan venelaste kollektiivis ja tean seda hästi.
ä
Ämber/ 2. aprill 2018, 21:44
See on sama,kui minna mausoleumi najale hädale .
A
..../ 2. aprill 2018, 21:44
k
kodanik/ 2. aprill 2018, 21:42
tundub,et Õhtuleht on ainuke julge,kes selle avalikuks tõi ajalehtedest.Alles oli see mäss,kus venekeelsed karjusid Rossija ja lammutasid Tallinna,nüüd aga astutakse jälle eestlastele peale ja ,ei miskit,keegi ei julge kobisedagi.Isegi politsei ei vaevunud vaatamagi,mis juhtus
s
See oli sihilik/ 2. aprill 2018, 21:41
Selge oli see, et see neljane seltskond venelasi teadis täpselt, mis puhuks on sinna küünlad põlema pandud. Olen Helme arvamusega 100% nõus!
t
tt/ 3. aprill 2018, 01:21
m
maakas/ 3. aprill 2018, 08:48
ega meie president ka ei käinud neid hukkunuid austamas !

s
Sibul/ 2. aprill 2018, 21:38
sobib ainult seibidena marinaadi...
õ
2. aprill 2018, 21:31
õlli server jälle toppab,tsensorid ärevil või?
t
2. aprill 2018, 22:22
tsensorid toppavad serveri?
m
Meile lähedased/ 2. aprill 2018, 21:30
on rootslased, soomlased, taanlased,ungarlased,venelased on väga võõrad.
t
teadja/ 3. aprill 2018, 08:17
Minul pole soomlasega midagi ühist, sest need rohkem slaavlased, kui rootslased ja taanlased.Ammu peaks aru saama.
<
2. aprill 2018, 21:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sa oledki selline/ 2. aprill 2018, 21:37
jalaga küünalde lööja.
v
VÄLJA Eestist!/ 2. aprill 2018, 21:59
Need venelased, kes on Eesti riigi vastased, tuleb VÄLJA saata!
p
PALJUD,KES KÄIVAD/ 2. aprill 2018, 21:29
LAHEL TAGUMISEL JALAL,POLE INIMESED.
p
po našemu.../ 2. aprill 2018, 21:27
Harilikud kõntslemid ja tavapärane "po našemu".
s
Süüdi on keskerakond / 2. aprill 2018, 21:25
Need ongi need keskerakondliku valitsemise viljad Tallinnas ! See ongi see keskerakondlik Savisaare poolt alustatud venelaste häälte püüdmise kampaania tulemus ! Need on jana toomi valijad ! See ongi see vene keelne kooliharidus koos kremli meelse ajaloo käsitlusega Tallinna , Narva , Kohtla-Järve koolides !
t
tallinlased/ 2. aprill 2018, 22:00
Nad on KESKERAKONNA VALIJAD!
r
3. aprill 2018, 08:19
Reform on kõige suurem venelastele pugeja, kui kesk. Seekord ju venelased reetsid Keskerakonda, kui olete ausad.
s
sibulad/ 2. aprill 2018, 21:24
e
2. aprill 2018, 22:05

h
Heiki/ 2. aprill 2018, 21:21
Kaamerad ju olemas.Siis tuleks tuvastada need inimesed ja karistus määörata-
j
JÄRGMISEL AASTAL PEAB..../ 2. aprill 2018, 22:02
Edaspidi peab nende küünalde ümber olema ÖÖPÄEVARINGNE POLITSEI VALVE, et selliseid asju enam ei juhtuks!
a
arvamus/ 2. aprill 2018, 22:19
Politsei on pigem nõus Aljošat valvama...Riigi käsul.
n
Nominaeitea/ 2. aprill 2018, 21:15
Peab küünla seaduse vastu võtma.
a
Anti Rüssa/ 2. aprill 2018, 21:14
Kahju, et need sibulad idapiirist kaugemal ei sündinud. Selliste koht on seal, võiksid vabatahtlikult või seadusega kehtestatud korras igaveseks Peipsi taha kolida.
t
TT/ 3. aprill 2018, 00:11
Õige jah. Mongoolias oleks kõik naised võinud sünnitada, seal kus nende eostajad pärit olid
m
Miks ÕL sellist jama ,nagu TO 21.03 / 2. aprill 2018, 21:12

TOIMETAJA

+372 5199 3733
katharina.toomemets@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee