Eesti

TV3 VIDEO | PAHANE PRAAMITOOTJA: kuna keegi ei vastuta, siis saab selline asi lõpmatuseni jätkuda

Toimetas Helen Pentsa, 22. oktoober 2016, 18:14

81 KOMMENTAARI

p
paras paar/ 23. oktoober 2016, 21:20
Parts ja Palo, paras paar, Partsult ei ole eluilmaski midagi tarka tulnud ja Palolt ka mitte, ega hakka tulemagi, miks Rõivas nad nii tähtsa tegevuse peale on pannud, aru keegi ei saa, mingu õue lehti riisuma.
o
Oot-toO/ 23. oktoober 2016, 20:12
Kaua teil see OOTAJA siin lehel TOOTJA on?
t
Toits/ 23. oktoober 2016, 16:14
Asi Hiiumaa liinil on ka tulevikus p-s.:TS. "nn" uute laevade süvis on ca.4m. Aga SLK Muhumaa tüüpi laevadel on 3,6m. ja nad on võimelised opereerima miinus 90 cm meretaseme juures. Ka Regula ja St.Ola süvised on 4 m. kanti, siis võib väita. et Targad ministrid oma egotarkuses on asja ikka täielikult sinna keeranud.Palju õnne Urve Palo!
t
to toits/ 23. oktoober 2016, 16:44
Mis sodi suitsetad , et nii tobedat juttu ajad - võta siis teadmiseks : need maad on ametliku süvisega 4,18 meetrit , regula 4,2, st olaga on lood segasemad - üks register näitab 4 teine 4,4 - saa siis aru , aga kuna ta jääb varem seisma , siis usuks viimast . Praeguste andmete järgi on leiger 4,0 ehk suts madalam kui need maad
Hiiumaa kaptenilt oli ju küsitud kuidas oleks kui ringi laev viidaks - polnud teine nõus , laeva vigastamise oht
v
vastutab/ 23. oktoober 2016, 13:19
Aga seadustest tuleneb ilusti, et ametnikel on vastutus ja selle eest on isegi karistused määratud. Probleem seisneb ika meie korruptiivses riigis, kus käsi pese kätt ja vastutusele ei võeta.
k
Karl/ 23. oktoober 2016, 12:49
balti merest on vesi voolanud mujale, kõik mie mereäärsed riigid on olukorraga hädas. Kuidas saab selle eest keegi vastutada? kas maavärina eest näiteks saaks mingi minister vastutada? Omalt poolt arvan et Hiiumaa juhid on ka väga mugavad ja kriisideks valmis ei ole, reageerida ei viitsi. kasvõi see korraldamatu bussiliiklus on üks hea näide. Ilma autota Hiiumaal liikuda ei saa muide
k
kuidas ei saa keegi vastutada,/ 23. oktoober 2016, 19:54
politruk rsk,hakkas ju teed ehitama.Samamoodi ei vastuta partsujuku oma tegude eest.
Meil ei vastuta mitte keegi pättuste eest,isegi liiklushuligaanid mitte.
k
kodanik/ 23. oktoober 2016, 11:04
Miks on niie, et kadedusest lõhutakse töötav üleveo süsteem ja asendatakse sigadusega ning keegi ei vastuta?
i
irw/ 23. oktoober 2016, 11:51
Miks lõhuti - ei lõhkunud seda keegi - tingimused toodi saarekunnile lausa kandikul kätte , tema tahatis aga aina rohkem ( ärimeest tast polnud , ega muidu saksast teda kukele ei saadetud - teadmiseks kiitlejatele - need nn uued laevad polnud ju tema omad )
Ja kui kunn oleks jätkanud , siis praegu sõidaks ju vaid harilaid kuna kõrgelaid loksuks ju saarte vahel
s
See on Reformierakonna peenhäälestuse stiilinäide/ 23. oktoober 2016, 12:12
Rehvormierakonna Nõukogude Eesti
j
jumal/ 23. oktoober 2016, 16:11
Paha reformierakond viis Läänemerest vee. Mina lõin ju ideaalse maailma.
n
No kaua võib: Ajakirjanikud lahti lasta/ 23. oktoober 2016, 10:58
PAHANE PRAAMITOOTJA: kuna keegi ei vastuta, siis saab selline asi lõpmatuseni jätkuda
???
Kas keegi üldse loeb mida ta lehte pritsib?

s
sillad/ 23. oktoober 2016, 10:49
Asi ei ole praamitootjas või praamitoojas, asi on selles, et tuleb lõpetada rahva raha tuulde loopimine, ning mandri ja saarte vahele sillad ehitada, samuti sillad ühelt saarelt teisele, las targemad inimesed palkavad maailmast insenere, kes laidude kaudu sillad projekteerivad ja ehitavad, praegused ministrid las vabastavad oma koha neile ja astuvad tagasi.
i
irw/ 23. oktoober 2016, 11:49
k
Kas tuleb aru saada,et/ 23. oktoober 2016, 10:33
kommentaar suunati - pedereerimisele...?
k
kes/ 23. oktoober 2016, 10:33
on süüdi,mitte keegi.vastutavad inimesed ei sõida praamiga,nendel on lennukid.mis neile puutub rahvas,kes tahab praamiga sõita.istuge kodus ja ärge kiusake ausaid ja ostmatuid,neil oma mured. sõimake ainult savisaart,äkki tema on süüdi.
h
Hakkab ehk nüüd üha selgemaks saama,et/ 23. oktoober 2016, 10:28
üle Suure Väina peab korraliku silla ehitama,samuti üle kitsa väina
Hiiumaale (kus tehti isegi köievedu!).Praamisaagade peale kulunud sadade
miljonitega oleks saanud 3-4 silda valmis ehitada,kusjuures 4-realistena!!!
Kahjuks ei loe asjapulgad inimeste arvamusi "Õhtulehes",vahtige siis kadakaid
Virtsu rannal päevade-kuude-aastateviisi ja kui tulevad valimised,hääletage aga
jälle oinad pukki.
k
Kes ei kontrolli pealkirja/ 23. oktoober 2016, 10:14
ei kontrolli ka sisu.Meediaväljaannete katuseorg. peaks siin võtma oma seisukoha.Sellise suhtumisega saetakse kogu meedia oksa.Peauudis,terva tähelepanuga teema ja nii sisust mööda kui veel annab.
v
Vana Peer/ 23. oktoober 2016, 09:09
Pakun, et õige pealkiri artiklile oleks Pahane Praamiootaja , mitte Pahane Praamitootja
s
23. oktoober 2016, 10:07
see on õhtulehe tase, uskumatu lihtsalt, muudkui treitakse lugusid aga teksti isegi pealkirja ei kontrollita üle
m
Martin/ 23. oktoober 2016, 09:02
Ära, sina, mandrimees , räägi sellest, millest sa aru ei saa!
Tule ja ela mingi aeg saarel, siis hakkad mõikama.
No riigikogus ja valitsuses pole ainsatki meremeest või mereharidusega inimest.
Mis siis tahta?
p
pensionär/ 23. oktoober 2016, 10:14
Kuulge Martin! Omada kodu saarel-see on privileeg mandrimeeste suhtes. Miks mina peaksin maksma, et saarlased mandrile saaks. Kui ei saa saarel hakkama-kolige mandrile.
a
AG./ 23. oktoober 2016, 10:57
Sama moodi voiks kysida miks peab maksma mingi Tartu maantee ehituse eest,elage ilma kui hakkama ei saa soetage hobune.
t
to ag/ 23. oktoober 2016, 11:55
Vaata - kogutakse makse - 98 % kogutakse seda mandri inimeste käest . Saaret maksudest sõidetakse praegu üle vaid kummipaadiga - seega maantee eituses on saarlaste raha vaid 0,2 % , ülejäänud on mandri raha , üleveol ona aga ka nii - saarlaste osa 2 % , ülejäänud jälle mandri raha - nii et lõpeta kiun
m
Marika/ 23. oktoober 2016, 12:20
Nii loll ei saa ju olla????
Või nagu näen ikka saab.
Kõik inimesed ei taha oma kodust ära kolida, See et sina jobu soomes ehitaja oled sest kodus ei saa hakkama siis ära üldista kõiki teisi samaga. See ei ole mugavus ega privileeg sündida saarel ja elada Eestis.
m
marika / 23. oktoober 2016, 12:23
Mina küll ei tea , et saare elanikelt kogutakse vähem makse kui mandri inimestelt ! Või olen millestki valesti aru saanud ?
t
to marika/ 23. oktoober 2016, 12:53
Saarte maksude kogusumma on tibatilluke võrreldes sellega mis mandrilt kogutakse - saada tahab saarlane aga eeliseid ( mille peab kinni maksma mandri maksumaksja )
m
moorike/ 23. oktoober 2016, 13:46
k
kuule penskar,/ 23. oktoober 2016, 20:01
miks mitte kohe venemaale.
k
kui jobud ikka mõned on,/ 23. oktoober 2016, 20:05
Tallinnal on raha enam kui teistel kokku,seepärast selle savika uputamine ju nii kaua kestabki.
n
nii / 24. oktoober 2016, 09:44
teiesugused mandri inimesed tahavad ju puhatta saare peal siis makske ja ärge inisege kui te ei soovi tulla siis ärge tulge saarele hüppama et ei saa koju tagasi jne olege parem vait ja proovige ise elada kus pole korrektset praami liiklust et siis ehku peale äkki veab et saaks peale
r
rrr/ 23. oktoober 2016, 05:41
See Saaremaa silla ja Tartu maantee neljarajaliseks muutmise raha ( eesti maksumaksja oma ) on kanditud USA -sse ja Jordaaniasse põlevkivivarude ostuks ( loe mõne jõmmi isiklikuks pensionisambaks ). Oli ka aeg, kus me oleksime selle raha Euroopast saanud, aga see aeg on nüüd ümber. Nii, et johhaidii - Ruulime !
Peaarhitekti saatsime preemiaks Brüsseli kontrollikotta. Ja hiidlaste huvides kulutame hambaid krigistades mõnikümmend tuhat eurot kanali süvenduseks ! Normaalne ju? Show must go on.
ä
ätt./ 23. oktoober 2016, 08:01
Mida Te vigisete varsti saate Rayl Balticu ja kõik mured murtud.Hiiumaa ja mandri vahe nii väike,ujuge kurat ja kui jaksu ei ole siis läbi Vormsi ! Nii võiks välja näha valitsuse pressiteade !!

t
T / 22. oktoober 2016, 22:30
Kui kõik on pätid siis on raske kedagi karistata.
v
Vahur/ 22. oktoober 2016, 20:25
Aga Taavi R väitis jällegi kindlalt, et oktoobrist on asi korras ja riik on hea peremees! Järjekordne loll jutt! Palgaku veel postiljon direktoriks....
ä
ää/ 22. oktoober 2016, 20:04
vastutuse puudumine on muutunud Eestis probleemiks number üks. Nüüd tunnevad seda juba kodanikud omal nahal. Kelle ees peaks vastutama need tegelased? Põhiseaduse järgi on rahvas kõrgeim võim. Näita siis ennast siis ja pane aferistid vastutama. Petitsioon otsedemokraatiale leiad siit - rahvahääletus.ee
l
lihtsalt / 22. oktoober 2016, 20:10
mulle petitsioonid eriti ei istu, vahel tahaks vastu hääletada. Kui vastuhääletuse nupp puudub, tähendab möga ning kallutatud otsedemokraatia
s
saarte vahele pole silda vaja/ 22. oktoober 2016, 21:05
ehitame parem Tartu ja Tallinna vahele tee,ütles politruk.
t
trifiid/ 22. oktoober 2016, 19:35
Enamik sillaehiotusrahast on läinud ja läheb kõikvõimalikele menetlejatele , uurijatele ja projektijuhtidele. Sillaaphenduse reaalne maksumus on 500 miljonit. Sellest 300 mandri ja Muhu lõigul ning 200 üle Soela väina. Hiinlased ehitavad selle raha eest lõdva randmega selliseid ja suuremaidki.
Sild ei saa valmis mitte tehnilistel põhjustel vaid iga neetud roheline ning projektitibi ruigab ning
nõuab kooskõlastamiseks oma miljoneid. Adolfit ja Speeri on vaja kes asjad käima lükkaks ja mittevajalikule biomassile kuuli kuklasse kihutaks.
e
ei saa aru, / 22. oktoober 2016, 19:23
miks peab vedama sõiduautosi dotatsiooniga ?!
kõik tavaliikujad võivad kasutada ühistransporti või hoida kaldal oma s/autot, kes tahab autoga minna - las turismiveebi kaudu ostetakse ja mitte alla 3 ööpäeva , riikliku dotatsiooniga pilet kõigil - see annab saartel töökohti , et külastavus ja püsivus , samuti annab see võimaluse väiksema dotatsiooni alusel anda saarte teenindajatele nn. dotatsiooni vaheraha , mis kohustulik arenduseks kasutada maavanemal.
s
:// 22. oktoober 2016, 19:59
saarlased panevad Miinuseid , ei taha tööd teha saarel ja areneda ?
r
ro tipealik/ 22. oktoober 2016, 21:11
hakkas ju ehitama Jurjevi ja Revali vahelist teed,mingu saarlased nahh ui.
s
Sa, mandrirott,/ 22. oktoober 2016, 20:01
mine saarele elama, räägid kohe teist juttu!
p
poliitik/ 23. oktoober 2016, 09:38
miks te seal saartel sitsite , kõik ammu Soomes , Norras jne.
k
Kahju küll, et aru ei saa/ 22. oktoober 2016, 20:31
Millise ühistranspordiga sa Hiiumaal sõidad? naerukoht !!!
Kui laev sadamasse jõuab, on buss läinud ( tühjalt! ) " Sest bussil on graafik"- tule taevas appi. Maavalitsuses transpordikorraldaja üks hiiutransi autojuht, kelle jaoks on kosmoseteadus, et igal laeval peab buss vastas olema. See on muidugi omaette teema, kuidas saab autojuhi taustaga maavalitsusse sooja koha peale
a
:// 22. oktoober 2016, 22:36
aga milleks te siis saarlased olete, kui te ei suuda oma maavanemaga ja KOV valida või jõustada vajalikke tegemisi- teate , et buss läheb ära kui praami pole ?! Tuleb nii välja, et midagi toobiga võetud
ä
äi noh/ 23. oktoober 2016, 09:58
vana tõde ju,et kala hakkab mädanema peast.
j
Juku/ 22. oktoober 2016, 19:08
Jälle lapsed lastud artiklit kirjutama?
o
Olev/ 22. oktoober 2016, 19:02
UUU! Ärgake Õhtuleht !!
Pealkirjaga olete pannud küll ämbrisse!
Pahased pole PRAAMITOOTJAD vaid PRAAMIOOTAJAD!
Ja üldse pole need praamid vaid parvlaevad!
p
Pealkiri peaaegu õige/ 22. oktoober 2016, 19:18
Kui sõna PRAAMITOOTJA ees oleks sõna RÕÕMUS, siis oleks pealkiri õige.
t
tõesti?/ 22. oktoober 2016, 19:01
pahane PRAAMITOOTJA? äkki ikka PRAAMIOOTAJA?

j
Just/ 22. oktoober 2016, 19:00
Peaidikas saadetakdse veel 20 000-eurose kuupalga peale.
a
andke andeks,/ 23. oktoober 2016, 10:00
aga sellist lol.lust poleks küll oodanud,maf.fia.
i
Irw/ 22. oktoober 2016, 18:59
No see tädi on küll kuu pealt kukkunud-kust need rahad kahe silla jaoks oleks tulnud
t
to Irw/ 22. oktoober 2016, 19:14
Vaadates seda,kuidas raha laristatakse siia-sinna,oleks need sillad juba ammu valmis.
t
to to irw/ 22. oktoober 2016, 19:25
Näita siis kust need 4 miljardit oleksid tulnud - praegused laevad maksavad 120 miljonit , need teenivad aga vähemalt 30 aastat . Sillad oleks vaid 50 aastat teeninud , siis oleks hult elemente tulnud vahetada - isegi taani väinade sild on räiges kahjumis
l
lible/ 22. oktoober 2016, 21:18
sellist rumalat juttu annab ikka välja mõelda,võrdled midagi oma sõrmega.Sild kui tuleb,siis on ta kindlasti tasuline aga see Taani ja Rootsi vaheline on kahjumis just kõrge hinna tõttu.
n
need/ 22. oktoober 2016, 19:31
rahad mis eesti lahkesti ära kingib ja tühja laristab jätkuks sildadeks ja teedeks ja jääks üle ka veel.aga kahjuks pole valitsuses ühtegi inimest kes oskaks majanduslikult mõelda ja tegutseda.
k
küsige sm.Ansipi käest,/ 22. oktoober 2016, 21:13
e
ei saa aru, miks peab vedama sõiduautosi dotatsiooniga ?! / 22. oktoober 2016, 18:47
Ma saan aru, et kaup peab saama saartele , varustus. Teised, s/autod- nende juhid istugu Bussi ja siis hakatakse ka kiiremini liigutama Rohukülani -Haapsalu raudteed lõpuks rajama. Kui Tallinnas soodustatakse ühistranspordi kasutamist , siis miks saarlastel peab kogu vabariik nö. 1 inimene autos , doteerima ?! käige põrgu , ammu oleks see jama, aeg lõpetada. Lisaks , ei pea ka 24 tunni külastajad või mõnepäevased saama s/autoga kohale, kes tahavad olla kultuurireisil - palun , selleks las toetab riik - sest see on sissetuleku allikas saarel töötavatele, kuid seda tuleb seada siis praamipileti ostmisega läbi nn. turismiveebi, kus peab olema saarel viibimine vähemasti 3 ööpäeva . Lahendid tuleb panna paika- nii saavad saarlased tööd ja ei vahi mokk töllakil ootustes
õ
õige,vähe aega tagasi/ 23. oktoober 2016, 10:15
pole tohtinud Albaanias keegi sõiduautot omada.Sa oled vist eurokriminaal Juku kambast,sellist juttu annab ikka välja mõelda.
v
valvur/ 22. oktoober 2016, 18:45
m
muumi/ 22. oktoober 2016, 18:51
nähtavasti türklased ja poolakad kes kaadrisse ei mahtunud
k
KES on süüdi.....?/ 22. oktoober 2016, 18:56
Kas madalas vee tasemes on süüdi Rõivas, Savisaar või Helme...?
i
ikka kaks viimast,/ 22. oktoober 2016, 19:22
sest teistel pole aega isegi olukorraga tutvumagi minna, rääkimata sellest, et midagi teha. Vaene Mihal vehkleb selle sees vist üksinda. Ja ega ikka looduse vastu saa. Ei aita ka see, mis oleks võinud kunagi teha. Ja üldse need ministrid ju vahelduvad nii kiiresti, et siin ei jõuagi mingeid plaane ellu viima hakatagi.
k
Kuhu te Savisaare jätsite?/ 22. oktoober 2016, 19:57
Tema ju on ainuke süüdlane kõiges, mis Eestis allamäge läheb. IRW!
n
No ikka ei ole küll Savisaar/ 22. oktoober 2016, 20:25
kõiges süüdi, madalas veetasemes on raudselt süüdi Reformierakond...vot nii.
m
muidugi on ja see (tuli)palost ministrimutt eriti,/ 22. oktoober 2016, 21:21
mis te tahate õelda,et varem pole madalat veeseisu olnud või?
s
sa ära ironiseeri siin midagi/ 22. oktoober 2016, 21:23
tahaks küsida,kes selle praamikarnevali käima tõmbas.
2
20:25/ 22. oktoober 2016, 21:27
Koos Reformierakonnag on süüdi ka Keskerakond ja EKRE....! Eriti nende kommijad!
L
???/ 23. oktoober 2016, 09:13
l
Leedo on süüdi,/ 23. oktoober 2016, 10:17
sest pole rehviro.ttide kotti raha kühveldanud.
t
tohlamid/ 23. oktoober 2016, 10:52
Sellist lolli kommentaari saab teha ainult rumal EKRE valija.
T
Paluks juhiseid/ 22. oktoober 2016, 18:42
TV3 VIDEO | käivitamiseks..
i
IRW/ 22. oktoober 2016, 18:37
Selle muti jutt oli küll ajuvaba - halb kuulata kuidas inimene ei tea sildade maksumusest õrna aimugi - sillaehituse rahade eest saaks 100 aastat laevu loksutada . Pealegi suurte tuultega poleks sillad ju ikka sõidetavad +libedused , mille tõrjumine on kordades keerulisem kui maanteedel . Sellist veetaseme langust küll viimased 20 aastat ei mäleta - korra talvel oli , aga siis seiskus igasugune liiklus ka 1,5 päevaks . Küll aga peaks riik võib olla arutusele võtma ühe reservlaeva mis on madala süvisega otsimise , et järgnevaid agasid vältida - karta on et need laiud lähitulevikus müüakse maha
n
Nii/ 23. oktoober 2016, 10:01
hull oli vist 1976 aastal, aga praamid olid veel laid-tüüpide eellased - Sõprus, Severodvinsk ja veel üks. Need sõitsid peaaegu, et kastest rohtu mööda ka. Aga vot baari ja restot neil polnud ja isegi istekohti oli vähe, aga käisid ilma jääta perioodil täpselt iga 2 tunni tagant ja graafik oli aastaid ühesugune. Vahepeal muutus graafik iga 2 nädala tagant ja see tegi ka pahandust, jäin maha, sest minu minemise hommikul oli graafik muutunud.
s
sillal ja sillal on ikka vahe ka,/ 23. oktoober 2016, 10:21
kuid mis see tunnelgi maksma läheks,sellised tunnelijupid pole ju Euroopas üldse haruldus.
s
Sandra/ 22. oktoober 2016, 18:37
Nii kahjuks on, keegi ei ole ju süüdi. Las tavainimesed kannatavad.
p
22. oktoober 2016, 18:25
k
Kutt/ 22. oktoober 2016, 19:45