Eesti

Kristiina Ojuland: ma ei ole hulluks läinud, ma lihtsalt vaatan tõele näkku

Õhtuleht.ee, 9. november 2015, 20:42

162 KOMMENTAARI

j
JAH/ 30. november 2015, 11:16
Hea, et aeg edasi läinud. Tartu politruk andis Ojulandile jalaga tagumikku, õnn seegi, et Ojuland vangi ei läinud e- häälte võltsimise eest.
Nii hästi ei käinud Anna- Mariaga, koos varastati raha ja piiga vangi, isegi Inglismaalt saadi kätte ja toodi ära.
m
Meelis/ 12. november 2015, 00:11
Eestit juhtivatel inimestel on peas küllalt tarkust,paraku nullib selle varanduse ja võimu saamahimu.
m
meelis/ 12. november 2015, 00:03
Kahjuks on meil väga vähe Ojulandi mõtetega inimesi.Enamusel peas vaid raha ja võim.
o
ove/ 11. november 2015, 10:00
Edu sulle Kristiina,kuid ega see haiget riigivalitsejat terveks tee.Tema teeb ikka mida see neetyd prysseell käsib,savi tal rahva tulevikust,peaasi olla hea poiss
r
relvur/ 11. november 2015, 09:18
ma voiksin sulle ka oma tode näidata ja sa saaksid tallegi näkku vaadata
m
11. november 2015, 07:33
Mida te hakite Ojulandi kallal nyyd? Ise te andsite talle vöimaluse minna eestlaste öiguste eest sönama. Jälle te pole rahul. Tehke siis ise ja paremini kui Ojuland valesti teeb. Kus viga näed laitta seal tule ja aita.:)))
p
propagandasõda .../ 11. november 2015, 00:21
Filmike oli kokku klopsitud, eeskujuks- suunanäitajaks ehe nõukogudeaegne ideoloogia- propaganda, kus siis "rahvavaenlast" paljastati! Alternatiiviks siis näide 80ndatest: https://www.youtube.com/watch?v=Y-rog24GETA Uskumatu, et taolisi ilmselgelt vananenuid, ajast arust trikke veel kasutatakse.
u
uhhuu/ 10. november 2015, 21:00
Ehh, ma ütlesin eile siin lihtsalt, et Kristiina Ojuland on tubli, julge, tark ja selge mõtlemisega,.
Seegi on kustutatud ja kogu kommentaarium näeb välja ka teine.....
k
11. november 2015, 14:35
kus sa siin tublidust ja tarkkust näed? Ojuland kahe näoga tyyp, -vastavalt olukorrale ja loomulikult nii et oma nahka päästa

l
Lakmuspaber Kristiina/ 10. november 2015, 20:54
Kristiina on kui lakmuspaber, mis näitab, kui palju meil on kodanikujulgust, omaalgatust ja sõnavabadust tegelikult. Ta teeks õigesti, kui EKRE-ga vastandumise asemel leiaks selle erakonnaga ühisosa-muidu põruvad mõlemad! Eesti valijale lootma jääda pole praegu võimalik- vähemalt mitte seni, kuni on e-valimised.
p
10. november 2015, 23:02
Probleem on usalduse kadumises parteide suhtes, valimissüsteem peab muutuma või ei osale ma enam valiistel ja soovitan teistel sama teha.
a
Aga, vat/ 10. november 2015, 20:15
ei usu sellist suurt muutust selles naises! Populistil vaja ikka "Egiptuse lihapottide" juurde tagasi pääseda, ei muud. Oi, kuidas ta naudib rahva ees seismist, nagu tippnäitleja kunagi.
a
A/ 10. november 2015, 19:47
Eesti simulantidest-loodritest kutsealused,kes te aastate viisi olete pikendust saanud ! Vaadake seda julget naisterahvast ,kes nii vapralt Eesti eest võitleb ! Kas teil enda pärast häbi ei hakka ?
s
STFU! / 10. november 2015, 23:10
kutsealused saavad ajapikendust väga selgetel alustel ja mitte omal algatusel. Miks sa seda ei küsi, miks mittekvalifitseerunud kutsealuseid normaalse arstiabi juurde ei pääse, et oleks kõik põhjused selged, kas simuleerib või ongi geneetiline haigus põhjuseks, miks ei kvalifitseeru?
r
rahunege maha/ 10. november 2015, 19:34
kõik loksub paika.Kui riiki on jäänud ainsaks kaitsjaks habras naisterahvas,siis on sel riigil lõpp käes,sest riigis puuduvad MEHED.Pean silmas sõjaväelasi.Rahva võtab vastu islami,nagu kunagi võttis vastu kristluse.Kibestnud inimesed astuvad tööle represiivorganitesse,et natukenegi leevendada kättemaksuhimu nende vastu,kes on oma rahva reetnud.Siis tuleb periood,kus naaber kaebab naabri peale ja ka homod tõmmatakse urust välja,ning hakkab juhtuma palju huvitavat.Ka sissetungijatele see meeldib,kui kohalikud enda rahvast ise hävitavad,sest sisuliselt midagi siin uut ei ole,kuna kõik on ajaloo jooksul juba olnud!
s
10. november 2015, 23:14
See tuleb siis kui rahvas vastu ei hakka.
v
vastu hakatakse/ 11. november 2015, 13:33
ainult venemaale.Kui vihkad venelast,oled inimõiguslane,kui vihkad neegrit,oled rassist!Väike grupp jahipüssidega hakab vast vastu,kuid need lastakse kaitseliitlaste poolt maha.kas eesti rahvas astus omal ajal vapside kaitseks välja?Ei astunud,sest eesti rahvas ei austa oma kangelasi,vaid kloune Toompeal!Ja võtmeisikud ei luba vastu hakata,sest nad kõik ripuvad sionistliku tissi otsas,ei lase sellest lahti,pigem enne surevad.Ülemused Wasingtonist seda ei luba,kuna nende ülemused Jeruusalemmast on kategooriliselt vastu.
h
haaa/ 10. november 2015, 19:10
Parimad palad kustutatud! Õhtuleht tõeliselt reformi erakonna leht!
s
saarlane/ 10. november 2015, 17:47
tore kui Eestis on tarku ja sümpaatseid naisi.
l
Laura/ 10. november 2015, 16:22
Kristiina Ojuland on väga tark naine! Mina olen küll vastu,et siia mustanahalisi nii palju sisse marsib!
m
mõtteroim/ 10. november 2015, 16:13
Reformi ja teiste kartellierakondade haluide kommentaarid on õpetlikud. Kuna midagi sisulist ei suudeta öelda siis:
1. Kirjutatakse kottidest ja kübaratest
2. Sõimatakse
3. Korratakse mantrat sellest, et kõik Euroopa islamiseerimise vastased on väga vähese haridusega Putini fännid.
P.S. Väga tahaks lugeda Pevkuri kiitlemist teemal, et leidsin Itaaliast väljaõppinud neurokirurgi - vaadake PubMed'ist tema tööde nimekirja. Ja siis leidsin programmeerija - vaadake tema loodud programmide nimekirja. Saitse nüüd, poetagused õllejoodikud!

t
T -R Salo/ 10. november 2015, 15:22
Lugesin kõik kommentaarid läbi. 1785 aasta paiku ilmus artikkel kus oli arutusel tarkuse küsimus. Sapere aude - kus leiti et olla tark on ohtlik. Seega on K O väga julge ja väga tark naine.
t
T- R salo/ 10. november 2015, 14:55
Väga ilus ja tark naine. Veel tugevasti targem tema laimajatest. Edu talle ja erakonnale.
ä
Älis/ 10. november 2015, 14:13
halloo, Õhtuleht? Miks te kustutate mu kommentaarid? Mida nii ebasobivat teie jaoks kirjutan?
ä
Älis Loosaar/ 10. november 2015, 14:05
Huvitav mis põhjusel ma oma kommentaari siit enam ei leia???
v
viljandlane/ 10. november 2015, 13:27
Miks kustutati minu mitte kedagi solvav ja rahvusriike ülistav kommentaar?Ükskõik-pagulasi armastama ei pane mind ükski võim ja soodsate asjaolude korral võitleksin nende vastu!
ä
Älis/ 10. november 2015, 14:07
Täpselt sama küsimus!!!
Ma samuti ei leia enam oma kommentaari millegipärast...
s
sa veel küsid/ 10. november 2015, 23:15
sest rahvusriigid on rassistlikud!
j
Jüri 1945/ 10. november 2015, 12:55
See ,et loodad EESTIS tõtt / õigust näha näitabki sinu hullust !!
s
selge see!/ 10. november 2015, 12:39
tahab lolli rahva poolehoidu võita ja nende arvel jälle aktiivsesse poliitikasse pääseda, no vähemalt mõneks ministrikski.
j
ja lolle/ 10. november 2015, 18:44
meil jätkub, tuhandetes kordades rohkem, kui pagulasi :). 25 aastat on poliitikud valetanud, ka Ojuland nende seas, aga ikka tuleb sama reha otsa astuda.
a
Ats/ 10. november 2015, 12:27
Sõnaraamatus on neeger ja neegriks nad jäävadki! Neegrid ja kaltsupead elagu omal maal, oma kommete ja religiooniga!
a
Aga sõimavad tainapead/ 10. november 2015, 18:44

K
???/ 10. november 2015, 11:38
Kus oli Kristiina töde siis,kui polnud erakonnast välja löödud.Vaadake natuke tema jutte ja tegemisi.Kui inimene tahab ausalt rääkida,siis peab ta seda ka igas olukorras tegema,mitte nagu tuule käes lehviv lipp.Kust tuul ,sealt meel.Kuidagi ei saa selliseid tösiselt vötta.
s
Sedaviisi lood/ 10. november 2015, 11:44
Oravakaabakate erakonnast väljalöömine on ainult UHKUSEKS Ojulandile.
Kes üldse selles vanade kommude ja korruptantide jõugus olla tahaks
t
to ???/ 10. november 2015, 12:01
Kristiinal oli selline suhtumine ka varem. Kas sa siis ei mäleta Tartu ööklubi juhtumit ?
Pealegi ei olnud meil sel ajal veel musta nuhtluse ohtu.
Üleüldse ei ole oluline, mis oli varem.
Tähtis on, et Kristiina ajab õiget asja praegu ning seisab ka sinu huvide eest, sa ju reformi suuvooder.
r
Rein/ 10. november 2015, 17:12
K.O. on Erand, sest reegel on, et inimesest saab poliitik kiiresti, aga poliitikust inimest enam ei saa.
a
Ajad muutuvad/ 10. november 2015, 19:49
ja koos muutustega muutuvad ka inimeste arusaamad.
e
Efi/ 11. november 2015, 11:56
Ausalt öeldes pole ma ealeski K.Ojulandist lugu pidanud,kuid nüüd leian,et sellist julgust,mis temast õhkub,polegi antud meie rahva orjalikele inimestele.Mina seda teha,mida teeb K.Ojuland ei julgeks ealeski,kuid kuna olen lugenud piiblit,siis mäletan sellest vähemalt ühte asja,seda,et lurjus Saulusest sai mingi ajaperioodi järgi Paulus.See on võimalik,sest on osa inimesi siiski,kellele eluaastate lisandumisega,lisandub ka elutarkus,seega on ilgelt vastikud need inimesed,kes kommentariumites vaid jälkusi suust välja ajavad.K.Ojuland käib õiget teed,meie riik ei suuda ju korruptantide kõrval veel pagulasmasse ülal pidada.Ja mina ei kujutle küll seda ette,kuidas ma saaksin suhelda inimestega,kellega mul puudub madalamgi keelealane mõistmine.Rääkimata kurjusest,mis nende masside sisse ennast on juba peitnud või peitmas.Ega ma muidugi loodagi,et meie,araverelised tavainimesed mõistame,milline elu meid ja meie järeltulijaid võib ees oodata ütleme kasvõi viie aasta pärast.Kas siin targutajatel jagub veidigi mõistmist selle adumiseks.Isiklikult kahtlen väga,kuid see on ju elu ja ei ole maapeal rahu oodata.
a
Anneli/ 10. november 2015, 11:26
Enne ma suurt ei arvanud Ojulandist, aga see saade avas meie pere silmad küll kenasti. See, kuidas alatult maha tehti inimest ja lausa mõnitati, see oli ikka üle mõistuse. Juba otsime, kus saame anda allkirja. Seega suur tänu tv3 ja silmakirjalik soiver, 5 inimest, kes enne olid pigem neutraalsed, neist said nüüd 100 % pagulasvastased. Põlastusväärsed lobjad ja sutrod, kes seal nägu väänasid ja mingi inetusehunnik siniseks võõbatud silmadega, kes seal telefoniga filmis, no ikka klounaad. Isegi sellega üritati mõnitada, et Kristiina sõidab bussiga, no ikka tõesti tase! Kas bussiga sõitmine on kuidagi alandav inimesele?
Pealegi sõimas lobjakusi kõik vastaseid väga inetute sõnadega, ometigi on vastaste hulgas väga kõrgelt haritud inimesi, kirjanikke, näitlejaid, kunstnikke jne. Ka õpetajaid, õppejõude. Aga lobjakusi nihutas nad alamssa klassi. Karma leiab väga varsti selle mehe üles.
m
Miks on Eestis elu halb?/ 10. november 2015, 11:35
Sest leidub tohutult palju ullikesi, kes usuvad omakasupüüdlike poliitikute juttu. Juba 25 aastat reha peale astutud ja ikka ei õpi.
p
Paavo/ 10. november 2015, 11:24
imestavad , et Ojuland räägib tõtt. Kuidas nad aru ei saa, et ta on nüüd vaba, võimul olijatega mitte seotud, saab rääkida tõtt. Kuna ta räägib tõtt, siis pole tähtsust mis ta kunagi öelnud on.
j
ja jah/ 10. november 2015, 11:36
kohe näha, et üdini aus inimene, võltsis hääli, et võimule jääda, valetas rahvale, et on rase, et jälle hääli saada jne.
t
to ja jah/ 10. november 2015, 12:06
Ojuland võiks nüüd sinu laimu eest kohtusse anda.
Ajakirjanduses oli küllalt juttu, et ajakirjanik ise sai rasedusest valesti aru.
Pealegi mis see asjasse puutub, oli rase või ei olnud.
Tähtis on see, et ajab nüüd õiget asja ja on meie kõigi huvide eest väljas.
v
valesti aru?/ 10. november 2015, 18:48
Aga kaamera ees ju küsiti, kas see on tõde, et on rase? Miks ta siis seda valet ümber ei lükanud, kartis, et ei saagi nii palju hääli niisuguse tähtsa uudise peale? Laim? Kas ma mõtlesin selle välja?
h
Halloo, Kosmos/ 11. november 2015, 17:14
Elus vahest on nii, et naine on rase, aga last tal hiljem ikkagi ei ole. Kahjuks. Selle peale pole mõelnud?
p
Paavo/ 10. november 2015, 11:18
Ojuland on tubli. see saatetegija mustas küll nagu jõudis, aga ei muuda see suhtumist Ojulandi. Lobjakas on lollakas.
m
mõtle/ 10. november 2015, 11:09
rahva valitsused ehitavad tara nende siia toodavate kõri-pealõikajate vastu.....MEIL ju mitmesaja% %%
multi -kulti plaan ammu täidetud ühe eestlase kohta VIIS VÄLISMAALAST lasna-musta-õisMÄEL JA
IDA VIRUMAAL ja veel mujal!!!!! usun Ojulandi jõudu-tervist talle AGA JUUDADELE keda rahastab&
kinni maksab BRÜSSEL müüvad ära oma lihase EMA rääkimata oma rahva PÕRUMIST ajupesus ja MUUS
t
televaataja/ 10. november 2015, 11:06
Kas teleajakirjanik ei peaks erapooletu olema? Paraku ei olnud Sven Soiver seda kohe mitte mingi nurga alt vaadates. Tema hoiak oli väga üleolev ja jäi mulje, et selle hullu sildi on Ojulandile just Soiver külge kleepinud.
p
Paavo/ 10. november 2015, 11:21
Soiver. See tüüp oli ju äärmiselt vastik ! Demokraatiast ei tea see Soiver mitte midagi, ainult mustas Kristiinat. Häbi Soiver ! Selliseid mehi ei tohiks lasta saateid tegema.
a
aga mida tahta mehest, kel kooselu koolilapsega? / 10. november 2015, 11:30
sellisel ei saa ju olla mõistust? häbiväärne isend see ss.
o
oi mis nüüd saab/ 10. november 2015, 11:38
ma elan ka koos oma koolilastega?
m
Maarja/ 10. november 2015, 11:01
Mina pooldan igat tema sammu mida ta teeb Eesti rahva jaoks!!!!! Ta teeb nii nagu peaks iga eesti poliitik ja ametnik tegema!!!
t
Tegemata töö/ 10. november 2015, 10:57
Oleks Eesti normaalne demokraatlik valitsus teinud rahvaküsitluse nii pedenduse ja inimkaubitsemise teemadel, oleks nüüd kõigil puhtam ja kuivem tunne. Aga häbenesid seda iseenese põhjatust tarkusest küsida.
Kui meie ülbeksläinud teenrid ei arvesta eranditult meid kõiki puudutavate asjade kohta rahva arvamusega, siis tuleb nad vallandada töölepingu rikkumise tõttu. Kaua võib?!
j
ja nõuan rahvaküsitlust/ 10. november 2015, 11:39
selle kohta, kas kaotada maksud ja tõsta kõik palgad kõige kõrgemale maailmas?
j
10. november 2015, 17:14

e
et/ 10. november 2015, 10:51
siis eesti rahvuse päästja Ojuland????ja mida konkreetseid ettepanekuid tal yldse on tänapäeva maailma olukorras.
t
tõde elust enesest/ 10. november 2015, 10:46
Ojuland on selge näide, kuidas julge poliitik tunnistab oma endisi vigu ja ei taha uluda koos raharindega.Seepärast ka tipppoliitikute ülestunnistus, et ei taha teha koostööd sellise poliitikuga.Pigem on ju vastupidi. Paistab, et kauka jumalad haistavad raha lõhna ka pagulasküsimuses, ega muidu nii kramplikult nende siia saatmist pooldataks.
k
Kui/ 10. november 2015, 10:40
Ojuland on hull, siis kōik kes pugulaste vastu tuleks hulludeks tembeldada
Lisaks on terve UNGARI hulle täis, sest seal julgeti öelda ei pagulastele
a
Allkirjad/ 10. november 2015, 10:21
Inimesed vaadake ikka kuhu allkirjasid annate!!! Tühjad blanketid, seal paberil pole kirjas mille poolt hääletate. Varsti selgub, et andsite allkirjad Kristiina toetuseks vms jaoks, mitte selle jaoks mida reklaamitakse. Kristiina on tuntud allkirjade petja - koguja ja enda huvides ära kasutaja.
s
Sa pole allkirja andunud!/ 10. november 2015, 10:25
Seepärast ei ole ka blanketti näinud. Su peakolu on tühi, mitte blankett. Või oravapoju ka kiiksumas!
t
to Allkirjad/ 10. november 2015, 10:44
Kaasaegsemad ja moodsamad inimesed teevad oma pettused ära e-hääletamise teel.
h
Häbi Ahto Lobjkas!/ 10. november 2015, 10:16
Häbiväärne väljaütlemine, et Ojuland otsib tuge madalama kihi rahvalt! Nüüd on siis madalama kihi rahvas ja kõrgklass? Ojuland on aus ja väärikas - tugev vastane sellistele vihakõnelejatele, nagu Lobjakas ja Jana Toom!
l
Lobjakas/ 10. november 2015, 10:21
on juba õige pikka aega oravate suuvooder olnud.
K
!!!/ 10. november 2015, 10:06
Kui vaatan nüüd hommikul neid kirjutatud kommentaare ja võrdlen seda sellega mida ma veel hilisõhtul nägin, siis tuleb nentida, et tsensuur pole siin mitte kääride vaid lausa vikatiga töötanud. Millel just nagu "ei vasta sisu" (aga eks nad Merkel-Junckeri peajoone vastu ju olidki) ja mis on hoopiski jäljetult haihtunud.
j
Jaa./ 10. november 2015, 10:23
Ennemasti oli ikka "ebasobiv kommentaar". Nüüd niidetakse enne ilmumist maha, nagu poleks olnudki. Tsensuur on vägev.
e
Eestlaste hävitajate sarnasused/ 10. november 2015, 09:43
Kas pole sarnasust sellel Brüsseli multikulti hävituspoliitika toetajatel ja haisva vene okupatsioonivõimude tallalakkujate vahel.
Ka vene okupatsiooni ajal üritati eestlasi, kes punakaabakatega kootööd ei teinud, hulludeks tembeldada.
NÜÜD püüavad Brüsseli tallalakkujad siin hulludeks tembeldada neid, kes eestlaste riigi hävitustöö tegijatega ei nõustu.
Kaks reziimi....Stalin ja Merkeli-Junkeri Brüssel....nagu kaks tilka vett
p
propaganda/ 10. november 2015, 09:37
eesti riigi propaganda masin üritab viimse hingetõmbeni Eesti rahvast pimestada ja lollitada kuid see ei õnnestu kunagi! ega rahvas pime ja kurt pole, et ei näe mis mujal maailmas toimub! http://www.redflagnews.com/headlines-2015/hundreds-of-germans-form-human-chain-to-protect-border-fro...
k
Kuidas ei õnnestu kunagi?/ 10. november 2015, 10:19
On ju 25 a. õnnestunud! Rahvas peab omavahel tülis olema. Olgu siis artiklid Ojulandist, Savisaarest, Ossinovskist, lõpuks ka reformioravatest. Igal juhul peab peksma. Sinna kõik aur lähebki. Rahvas on hästi propagandaga segi pööratud. Selle asemel, et kasvõi Ojulandiga koos meelt minna avaldama, peksab rahvas üksteist. Valitsus aga plaksutab käsi ja riisub rahvast mis võib. On ju rahvas tegelikult pime? Näeme küll, kuidas mujal tehakse. Teame kõik, kuidas peab. Aga kiuste me ei tee nii. Targutama on eestlane kange, tegudeni aga ei jõua. Ja nii kestab see veel kaua. Usu sinagi, sinna see jääbki. Kogemused näitavad, et ei lähe eestlane niipea enda õiguste eest tänavale. Mugavam ju kõiki peksta internetis.
e
Eestlane/ 10. november 2015, 20:45
Eestlane on (oli) kõva tegia! Isegi nõukogudeliidust sai välja astutud (öölaulupeod lauluväljakul, hirvepargi miitingud jne), kuigi sel ajal internet puudus, aga info jõudis millegi pärast paremini kohale kui tänapäeval! Aga võibolla see internet teebki inimesed mugavaks ja nad ei viitsi enam kuhugile välja minna vaid klõbistavad hoopis klahve kodus! Kuhugile on kadunud Eestlaste ühine võitlusvaim - mugavam on ju nii sama netis kommida!

g
GS/ 10. november 2015, 09:36
Ojuland proovib nüüd jõmmide ja pööbli häältega meepoti juurde tagasi saada.
Pagulaste ja homode nö. tulised vastased on häälekas vähemus, nende häältest ei piisa.
Tavaline eestlane suhtub asjasse kainelt ja rahulikult, Ojulandi parteid vaevalt valib.
Homod on tavalised inimesed nagu iga teine, miks peaks neil vähem õigusi olema - arusaamatu.
Pagulasi tuleb hoolega valida, võttes arvesse meie väikest ja suhteliselt vaeset riiki.
Kõik - mida siis räusata on?
p
Pulbik irvitab laialt/ 10. november 2015, 09:41
Mida siis räuskad siin?
Millal rahvahääletus oli, et kaagutad siin vähemusest?
Anna teada.....ootame palju siis protsendid olid.
Ära ainult urgu tagasi poe.....IRW.....enne vasta siia....KUI JULGED
t
to GS/ 10. november 2015, 11:02
ongi homod tavalised, milles su probleem? las siis trukivad peesse ja tavalistel inimestel sünniba laps, las neil siis ka sünnib pärasoolest. aga vot kui nad seda ei suuda, siis pole vaja ka lapsi adopteerida. jaongi punkt. ja pagulasi võid endale koju valida, ise maksa ka, kes sa õige arvad end olevat, et surud ka neile, kes ei soovi, peale nõude, et peate pätiahve elatama?
1
1 naine/ 10. november 2015, 09:23
Peale Ojulandi peaksid kõik ülejäänud kontrolli minema. On mis on tema eesmärk aga ta vähemalt tegutseb, muretseb Eestimaa pärast. Tema tegutsemine vähemalt lohutab liht inimest,et keegigi mõtleb mis toimuma hakkab. Respekt!
v
Vaata peeglisse, HULL!/ 10. november 2015, 09:22
Ära VALETA, Kristiina! Sa OLED HULLUKS läinud! Vaata peeglisse!
i
Ilmuski potentsiaalne küüditaja..... soovitab peeglisse vaadata. 9:22 'l on juba nimekirjad valmis?/ 10. november 2015, 09:42
Kas pole sarnasust sellel Brüsseli multikulti hävituspoliitika toetajatel ja haisva vene okupatsioonivõimude tallalakkujate vahel.
Ka vene okupatsiooni ajal üritati eestlasi, kes punakaabakatega kootööd ei teinud, hulludeks tembeldada.
NÜÜD püüavad Brüsseli tallalakkujad siin hulludeks tembeldada neid, kes eestlaste riigi hävitustöö tegijatega ei nõustu.
Kaks reziimi....Stalin ja Merkeli-Junkeri Brüssel....nagu kaks tilka vett
n
nimekirja/ 10. november 2015, 18:55
ju nõudis Kristiina, kes temaga pole nõus, pogrommid tulekul?
M
???/ 10. november 2015, 09:56
Millal sa ise viimati peeglisse vaatasid?
t
Ta vaatab peeeglisse, aga sind tolgust seal pole./ 10. november 2015, 10:19
Saada oma foto koos "nii kena kommentaariga" ja siis saab asi palju selgemaks.
p
Paavo/ 10. november 2015, 09:20
Ojuland ei ole hulluks läinud, vaid räägib tõtt, olen sama meelt. Toetan teda täielikult illegaalsete immigrantide ja homopropaganda osas.
m
Multikulti kuritegeliku hävituspoliitika propagandasaade../ 10. november 2015, 09:17
Küll on siin Ojulandi turjas neid multikulti kuritegeliku hävituspoliitika toetajaid.
Sihukesed olid sovetiajal eestlaste agarad küüditajad ja punavõimu närused tallalakkujatest limukad.
Täna lakuvad Brüsseli võimukaabakate taldu....saaks ikka Eesti riiki mõnitada, laimata ja eestlastele näkku sülitada.
Hale bande....enesesäärikuseta bande.
Saade oli sama hale. Poliitkorrektne lömitav möla Ojulandi vastu.
a
armsad eestlased/ 10. november 2015, 09:17
paneme ikka pea peitu liiva alla ,aga pepu....... Kas me tõesti oleme lollid või mängime lolli ,oleme kurdid ja pimedad ega saa aru ,mis toimub Soomes,Rootsis ,Saksamaal jne
k
Küll Soome.Rootsi Ja Saksamaa hakkama saavad... / 10. november 2015, 10:32
Meie peame ikka Eestiga tegelema. Meie probleem on ikka Idapiir koos sealt siia sokutatud isikutega... Lõunast saabuvatest massidest pole leitud veel ühtegi inimest kes tahaks Eestisse.
m
mis mõttes?/ 10. november 2015, 11:05
kes seal vaos siis elavad? tahavad või ei taha, mis vahet, minul, selle kinni maksjal on? ikka ju saadetakse?
ning kui nad ei taha, siis nõuab merkelilurjus varsti, et peate veel tõstma üüritoetust, ikka vähe on see 3300 eurot pere peale, andke ikka 10 000. ja meie lurjused annavadki.
j
Juku./ 10. november 2015, 08:58
Võim ja raha on selle daami aru ära viinud ja nüüd räägib ükskõik mida et võimu ja raha juurde tagasi saada.
o
oh aju-ajuke/ 10. november 2015, 11:06
sellest jukust juhanit ei saa. kui, siis parts.
annab ikka olla nii rumal.
s
See/ 10. november 2015, 08:54
ei ole enam see EU. kuhu me astusime, ehk liikmeksoleku tingimusi on muudetud.

S
../ 10. november 2015, 08:52
Sellist " vaba "eestit meie küll ei tahtnud, kus tallatakse porri peresuhted ja kultiveeritakse ohjeldamatult multi kulti seksuaalset vaba vastustundetut kasvatust . Riiki kus oma rahval pole enam sõnaõigust ja toimub totaalne eestlaste väljajuurimine oma kodumaalt. Kus on kristliku kiriku silmad ? Moslemid ja kristlased oma kultuuriväärtustelt täiesti erinevad inimesed ei hakka kunagi rahumeelselt koos elama. Seda on näidanud juba viimane aastatuhat ja tänane päevgi. Ullikesed, kes seda tänast multi kulti poliitikat omaks võtavad toovad ennast ja oma lapsed kuritegelikule klannile pilastamiseks kandikul kätte.
m
mulle/ 10. november 2015, 08:49
ei meeldinud selle filmi alatoon. väga üleolev tegijate poolt. Olen Ojulandiga 100 protsenti nõus, mis iganes eesmärgil ta seda ka teeb. aga Läll- see on tola.
l
Leijona/ 10. november 2015, 08:41
poleks kunagi uskunud, et Ojuland langeb rahvakunstnik Lälli tasemele... oli ta ju ennem hoopis teise leveliga inimene....
Aga noh, mis teha, eks pildil peab ju püsima, ükskõik mis hinnaga. Ehk saab jälle riigikokku ja.. Ühes olen kindel, kui Ojuland oleks praegugi Reformierakonna liige, laulaks ta täpselt sama laulu mis reformierakond, kui nüüd pagulaspoliitikat silmas pidada. Ojuland teab, et see praegune pagulaste vastane kisa läheb rahvale peale ja ta üritab seda hüppelauana kasutada, et naasta suurde poliitikasse. Ta ei ole siiras.
e
Tegi oieti/ 10. november 2015, 08:04
et lapsi ei synnitanud sest vaadake millise riigi me endast maha jätame.
s
Soovitus/ 10. november 2015, 09:18
Küll sinu nuuksumine on vägev. Võta palderjani, rahuned maha
h
10. november 2015, 08:00
Hehhhh:), Ojuland on end maha mänginud. Lastettu naine muutb kibestunuks. Öisellä ajal kui oli suuteline lapsi saama tegi ,,poliitikat,, nüüd on aeg möödas ja kibestumus on nii tugev et ajab möistuse segi! Pole mötet tal nende pagulaste üle kamandada. Inimesed üle maailma on reisinud läbi halli ajaloo, nimetagu seda reisiks vöi paguluseks. Suuret vahet pole. Kuid Ojuland on oma mötetelt kibestunud naine. Raha vöib ju olla, kuid möistus peab juhtima. Mis teha, üleminekuiga ja alanud menopaus pöörab möistuse segi, hormoonid möllavad.
p
Publik irvitab/ 10. november 2015, 09:20
Kuhu sina oma mõistuse oled jätnud? Oled ka üleminekueas, et siin sappi valad?
t
to // 10. november 2015, 11:10
aga sul endal ei alga menopausi kunagi või? isegi kui mees oled, on meestel samuti menopaus, isegi kui seda soovid teistmoodi nimetada. see on loomulik, ei jää keegi nooreks, ka Kristiina saab vanemaks ja ka tema peal töötab bioloogia. sina oled ilmselt hetkel noorem ja lihtsalt nii loll, et kujutadki ette, et sa jäädki nooreks. noh, ega ehk jäädki, sured lihtsalt enne ära, kui nii vanaks saad, et menopaus algaks. lollid peavadki varakult surema.
a
Andres/ 10. november 2015, 07:57
Sotside must kult sööb, situb ja songib eestlaste loodud viljapõldu. Siis ruigab nagu aia vahel: meie ei taha siia tulla, meie ei taha siin olla, ja Ojuland on hulluks läinud. Merchel-Juncher võtke kõik nad omale lemmikloomadeks, palun.
m
Mees/ 10. november 2015, 07:56
Läbi aegade on tõerääkijaid ja tõele näkkuvaatajaid hulludeks tembeldatud. Igatahes jõudu ja vastupidavust Teile pr. Ojuland
k
Kus tõerääkija/ 10. november 2015, 08:53
kui jälle riigikokku saab oleneb kõik pakkumisest, kui saab hea pakkumise siis räägib risti vastpidist juttu.
a
ah?/ 10. november 2015, 11:12
ennustaja oled või? soolapuhujad on kohe üks eri liik id.ioote. räägi siis, kui asi käes, hetkel on asi nii, nagu on. ära rohkem sõna võta, tropp.
m
mari/ 10. november 2015, 07:50
Nagu koolikiusamine kohe... Aga mida te siis ootasite. Keegi teine suurt ju lille ei liiguta. Eelkõige Isamaa parteilt oleks oodanud massiimmigratsiooni vastasust. Aga eks Eestis ongi vist aina nii, et naised teevad musta töö ära. Muide- Vaoga seoses ei mäleta, et ükski mees oleks asjaga seotud. Ikka naised kantseldavad.

u
Uuseestlaste sajandite pikkused traditsioonid/ 10. november 2015, 07:42
m
Miks te kustutate/ 10. november 2015, 07:40
neid kijutisi mida isegi Iltaleht on avaldanud ja alati voib ajalehed mis ei lase ahva arvamusi avaldada lugemata jätta.
e
eestlane/ 10. november 2015, 07:09
Minu arust on ta kahepalgeline,kui oleks ta reformi edasi saanud jääda, laulaks hoopis teist laulu.See ole talle suur hoop,et ei saanud enam poliitikas olla.Osaliselt tal õigus,kuid teha sellist propagandat kui laadal-see on liig mis liig.Selline poliitik ei ole enam usaldusväärne.
s
10. november 2015, 07:56
Sorry, tahtsin panna -. Kas Kristiina ei ole usaldusväärne, et astus Ansipi vastu? Saiaru,et see pole see Euroliit kuhu taheti minna ja mindi? Küll ta saab olla veel poliitikas, siis kui reffid langevad ja see juhtub varem, kui arvate.
m
Millal / 10. november 2015, 08:01
te ükskord avate silmad ja hakkate nägema mis maailmas toimub?
a
Andres/ 10. november 2015, 08:18
Mis maailmas? Vaata lähemale. Mis toimub Putini peas Merchel ei tea. Mis aga toimub Merchel-Juncheri peades, meie ei tea, aga näeme, kes on vähegi nägija. Kristiina tunnistab oma vigu, mitte pole puhas nagu prillikivi. Toetame SIND KRISTIINA!
a
Andres/ 10. november 2015, 08:18
Mis maailmas? Vaata lähemale. Mis toimub Putini peas Merchel ei tea. Mis aga toimub Merchel-Juncheri peades, meie ei tea, aga näeme, kes on vähegi nägija. Kristiina tunnistab oma vigu, mitte pole puhas nagu prillikivi. Toetame SIND KRISTIINA!
a
Andres/ 10. november 2015, 08:18
Mis maailmas? Vaata lähemale. Mis toimub Putini peas Merchel ei tea. Mis aga toimub Merchel-Juncheri peades, meie ei tea, aga näeme, kes on vähegi nägija. Kristiina tunnistab oma vigu, mitte pole puhas nagu prillikivi. Toetame SIND KRISTIINA!
s
sulle,07.09./ 10. november 2015, 09:00
Sinusugune ei ole mingi eestlane.
e
ei ole jah/ 10. november 2015, 19:01
sinu arvates on eesti rahvas juhm?
v
Väike / 10. november 2015, 07:05
küsimus. Kui ta olnuks reformar edasi, kas ta räägiks sama juttu kui nüüd? Kahjuks väga kahtlen selles.
k
Kui kui kui/ 10. november 2015, 08:59
siis oleks ta oma endises erakonnas edasi.
t
to väike/ 10. november 2015, 11:16
enda järgi võttes arvad ka teiste kohta. sest sina ise teeksid nii. ja seepärast ei suudagi sa uskuda, et keegi teeb teistmoodi. kurb. aga tõsi.
m
mõtteroim/ 10. november 2015, 06:58
_Kõik kvoodinõuded on ebaseaduslikud._
Väide on tõsi. Vastavalt Lissaboni leppele on pagulaspoliitika riikide pädevuses ja vastavalt Dublini leppele peab pagulastega tegelema esimene riik, kuhu nad saabuvad. Kas ajakirjanik ei tea neid elementaarseid asju?
m
MGM/ 10. november 2015, 06:39
Läbipõlenud poliitik igast otsast. Mis temast kirjutada, las läheb tööle. Ah jaa, ta pole ju päevagi tööl käinud ja ei oska...
o
Oluliselt / 10. november 2015, 09:02
rahvameelsem, kui kärssav kalts.
p
10. november 2015, 00:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kuidas????/ 10. november 2015, 01:07
Putin lubas ju jätkata. Või siis järjekorras järgmisena saab Šoigu???

j
9. november 2015, 23:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Sergei Solge/ 9. november 2015, 23:30
Ega vähe ei ole! Ma saan siberis maru head raha!
M
!/ 10. november 2015, 03:12
Mitte 67 vaid lausa 87 ruutmeetrit oli kirjas!
t
to jube/ 10. november 2015, 01:21
Lõpeta ükskõrd ära EL raha vastuvõtmisest korrutamine.
Mina ei ole EL- st midagi saanud, mu ükski tuttav samuti mitte ning ei olegi ükski lihtinimene sealt midagi saanud ja keegi ei soovi ega ei ootagi sealt midagi.
Seeeest on meile EL poolt igasugu nõuded ja ülisuured trahvid, samuti aitasime Kreekat suure summaga.
Huvitav, mis raha sina isiklikult oled EL - st saanud ? Oled valitsuse liige ?
ä
ära valeta/ 10. november 2015, 19:04
nende rahade eest on korraldatud palju üritusi, sellest on saanud lihtinimesed palka, riik makse jne.
j
jurale/ 10. november 2015, 03:36
t
9. november 2015, 23:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Miinus/ 10. november 2015, 00:37
s
see/ 10. november 2015, 07:15
must on SDE poolt Tallinna volikogusse pandud. Kes teda ikka valinud oleks. Kummaline, et neeger tuleb ära Inglismaalt ,oli seal nagu ajakirjanik ja saab Eestis kohe volikokku. Need venelased,kellel ei on hall pass,kuigi siis elanud, nemad ei saa hääletama, neeger lihtsalt tuleb ja kohe volikogus. Kristiinale edu. Saada neid lehti igale poole laialijatuleb allkirju kuhjaga.
v
9. november 2015, 23:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Laduja/ 9. november 2015, 23:53
Mina usun, et Rootsis vägistatakse kõik naised ära, et Rootsis on kuritegusid rohkem, kui Eestis ja Venemaal, et Euroopa on vaeseks söödud pagulaste poolt ja kõik valged põgenevad rootsist ja soomest venemaale, Serbiasse, Afrikasse ja Asiasse- kaugemale Europõrgust!!
s
sven / 9. november 2015, 22:33
teeb tavaliselt häid saateid. Kuid kas refi rahapakiga lõõdi tema filmimehe profesionaalsus minema? Pool saadet kannatas vaadata, kuna ajakirjanik ei olnud erapooletu vaid olid eelarvamused ainult ründamiseks. Saates oli iga teine lause see, et Kristiina oma jüngritega on rassist, vihkaja ja kõige tipuks ka neonats. Kuna seal ei süübitud üldse sellesse, miks see kõik tekkinud on vaid oli üles ehitatud ainult süüdistustel. Miks näiteks ei näidatud videos väikeseid filmilõike moslemite " vägutegudest" euroopas, et näidata, mille eest Kristiina võitleb? Aga kuna reffid svennile (nimelt väikese tähega) maksid, siis pidigi tulema puhas propaganda saade, kus kõik eestlased eesotsas Kristiinaga on süüdi kõiges. Tõrvikud natside sümbol? Sven, mis siis et reffid maksid, oleks võinud eestlasi süüdistades natuke ikka mõelda ka oma tühja peaga. Iga jaanipäev kasutan tõrvikuid ja nüüd ütleb üks idioot, et see on neonatside sümbol. Selge, järelikult on minu jaanpäeva peod olnud natside pidu. No hea teada...
r
rainz/ 10. november 2015, 08:00
üks idiot-oli vist sutrop,väitis et rukkilill on kah natside sümbol,kaasaarvatud hall ülikond!
e
Erapooletu,/ 10. november 2015, 09:46
nii peaks olema hea tava , kui ajakirjanik võtab interviuu, teeb dokfilmi, aga ei tohiks olla nii kallutatud, et vaatajale ei jää võimalustki ise otsustada. Seda saadet oli jube vaadata, kuidas teine eestlane tõmbab eestlasele korralikult "vee peale", korduvalt tembeldab interviueeritavat hulluks. HÄBI !
v
9. november 2015, 22:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
paha hakkab?/ 10. november 2015, 03:18
Vastupidi, hoopiski väga aus inimene! Pingutab ju ülipüüdlikult ning kõigest väest, et saadud tellimust täpselt täita. Et tõestada just täpselt seda, mida temalt telliti.
d
9. november 2015, 22:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kessu/ 9. november 2015, 22:50
Mitte midagi ei saa aru, mida kirjutad.
d
Direktor Vägevalt/ 9. november 2015, 23:09
Ega peagi, kui eestimaa saatus sind ei huvita!
t
to Kessu/ 9. november 2015, 23:20
Ewald viidi Sewaldisse!
Täna hommikul kell kuus!

s
9. november 2015, 22:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Sergei Solge/ 9. november 2015, 22:28
p
puujalaga ahvionu/ 9. november 2015, 22:43
kohe tuleb külla Pendli-Endel.
v
Vanasõna/ 9. november 2015, 23:05
Kes maksab, seetellib ka musika! (oma maitse järgi muidugi)
j
9. november 2015, 22:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
puukaraga ahvionu/ 9. november 2015, 23:22
kohe tuleb Pendli-Endel!
m
9. november 2015, 22:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Miks vaatad???/ 9. november 2015, 22:33
Nüüd siin vingud? Vaata kesktelevisiooni!
m
Mitte iga päev/ 10. november 2015, 01:13
ei näe niiiii piiiiratuid
v
vaatleja/ 9. november 2015, 22:04
a
arvo/ 9. november 2015, 21:53
a
arvoarvo/ 9. november 2015, 23:00
ära ehi ennast võõraste sulgedega! ei ole sinu väljamõeldis.
<
9. november 2015, 21:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Miks vaatad?/ 9. november 2015, 22:32
Vaata oma vene kanaleid ja vabamõtteklubi! Kogu aeg ruiatakse, et saated halvad aga vahivad ikka simad punnis ja kommitakse näpud villis! Ei pea vaatama, mina Kesktelevisiooni ei vaata!

t
9. november 2015, 21:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
JEEP/ 9. november 2015, 21:53
Täiesti võimalik. Näiteks ka piibli järgi olevat ka pahast tagakiusajast Saulusest saanud lõpuks hoopiski vaga ja õiglane Paulus.
x
xxxxx/ 9. november 2015, 21:30
Kui Kristiinast üritatakse teha rahvavaenlast siis järelikult teda kardetakse ja ta ajab õiget asja.
v
vaevalt / 10. november 2015, 07:51
temast rahvavaenlast püütakse teha. Läbi kärssanud poliitik on võtnud teise suuna, et valimistel hääli kotti pista. Kui ta poleks Antsipiga riidu läinud, siis oleks ta samasugust haisvat juttu edasi ajanud, kui praegused. Tema tegevus on ebaaus. Probleemid, millest räägib, on kõigile teada ja seda ei aeta sel viisil!
t
to xxxxx/ 30. november 2015, 11:17
Hea, et aeg edasi läinud. Tartu politruk andis Ojulandile jalaga tagumikku, õnn seegi, et Ojuland vangi ei läinud e- häälte võltsimise eest.
Nii hästi ei käinud Anna- Mariaga, koos varastati raha ja piiga vangi, isegi Inglismaalt saadi kätte ja toodi ära.
t
teureetik/ 9. november 2015, 21:25
Minu arust on UFOd kõiges süüdi. Jumal tänatud, et Ojukas seda aimab.
<
9. november 2015, 21:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
9. november 2015, 21:54
new cage on sama vabriku väljamõeldis nagu kristlus, ajaline erinevus ainult, sama on reikiga, üldse on sama teema igasugu organisatsioonidega, mis inimesi kontrollivad ja neid ära kasutavad oma huvides, sama toimib parteides, selles mõttes on Ojulandi tegevus väga vastuoluline, kuigi pagulaste teemast saab ta kenasti aru partei osas mul sellist optimismi ei ole. Olukord ongi keeruline, selles mõttes, et ühiskond on nii oskuslikult killustatud ja erinevad grupid vastandatud, valitsejate poolt, et see teeb inimestel teineteise usaldamise psühholoogiliselt väga keeruliseks. Tükelda ja valitse töötab meie peal hästi, aga sellest saab üle, kui vaja. Parem tõmbuge välja kõigist rahvast kontrollivatest organisatsioonidest ja organiseeruge väljaspool kontrollorganeid.
m
mees/ 9. november 2015, 21:18
Inimene vajab tähelepanu,mis muud.
l
loll/ 9. november 2015, 21:17
Homoseksuaalsus ei ole islamis aksepteeritud, kuidas saab neil olla seos Euroopas. Naisel pole ajusi, veel vähem teadmisi relgioonist, islami tavadest ja kommetest.
s
9. november 2015, 21:53
sinul ja to naisel pole ajusi, küsimus on islamist

c
cybar/ 9. november 2015, 21:16
Vaadates seda kübarat - äkki ikka hullux läind?
j
Jama/ 9. november 2015, 21:12
Jälle mingid sorose palgatud myydud hinged kommivad ja arvavad, et suudavad sellega inimeste yldist mõistust ymber keerata... Kristiina ajab õiget asja. Soros on tunnistanud et tahab euroopa rahvaste hukku ja teeb selleks kõik oma rahadega nii et millest me räägime. Pagulasabid kui vaid teaks, mida nad lihtsalt raha eest omaenda lastele teevad...
d
drrrr/ 9. november 2015, 21:12
Tõde on see, et Ojuland on sellise reklaami alla suure summa pannud.
m
möhh/ 9. november 2015, 21:02
k
Kh/ 9. november 2015, 21:00
Kristiina on väga tubli, jah, ta on teinud vigu, aga kõik teevad vigu. see, mida ta praegu teeb, on patriotism ja eestluse säilitamine! sallivad ise on silmakirjalikud rassistid. rassistid valge rassi svastu hetkel.
h
Harimatus on su nimi./ 9. november 2015, 21:03
Millisesse rassi kuulub süüria kristlane või moslem?
t
to 21:03/ 9. november 2015, 23:50
t
to: harimatus/ 10. november 2015, 00:12
Kõik rassid on segarassid, ometi on need segud ajas väga aeglaselt muutuvad. Eurooplased on segu WHG + ANE + EEF, juba viimased 40 000 aastat. Süürlastel minu teada puudub WHG (või on seda vähe), ANEt on vähe ja lisaks on midagi enamat aafrikast. Süürlane on parimal juhul 'med' (vahemeremaalane), aga mitte eurooplane.
t
tabavalt vastatud/ 10. november 2015, 00:33
Eestisse mittesobivasse rassi. punkt.
d
Dark One's Eyes/ 10. november 2015, 09:59
Lisaks siia juurde, et Euroopa rahvastest on WHG (West European Hunter-Gaterers) osa kõige suurem eestlastel ja leedulastel (ligi 50%) ja ANE (Ancient North Eurasians) osa on samuti kõige suurem eestlastel (18,7%). Ligi 18% on ka šotlastel ( võib-olla piktidega segunemise tõttu ). Lähis-Ida rahvastel WHG praktiliselt puudub. ANE osa on suurem Ameerika põlisrahvastel ja Põhja-Siberi põlisrahvastel.
t
to kkk/ 9. november 2015, 21:49
Vaata ojulandi miitingu pilte!